|
|
||
Uspeh z okusom sadjaTrije sošolci s faksa, Adam Balon, Jon Wright in Richard Reed, so v desetih letih ustvarili eno najmočnejših blagovnih znamk na področju zdravih gostih sadnih napitkov v Veliki Britaniji.
Adam Balon, Jon Wright in Richard Reed dokazujejo, da je možno tudi z nekorporativnim odnosom in resno privrženostjo ustvarjalnemu razmišljanju ustvariti hitro rastoče podjetje, ki je hkrati še družbeno odgovorno in prijazno do okolja. Povrhu vsega je njihovo podjetje Innocent Drinks uspelo v zelo konkurenčni dejavnosti – proizvodnji osvežilnih pijač. Izdelujejo goste sadne napitke, tudi pri nas znane kot smoothiji.
Podjetje Innocent Drinks je v zadnjih treh letih vsako leto podvojilo velikost in zdaj ustvari že za več kot 115 milijonov funtov letnega prometa. V poplavi drugih proizvajalcev takšnih napitkov ima v Veliki Britaniji kar 72-odstotni tržni delež. Na trgu je prisotno s 26 različnimi recepti, ki jih prodaja več kot 7 tisoč trgovcev. Ti na teden prodajo več kot 2 milijona napitkov oziroma 150 tisoč dnevno.
Kot pravijo trije podjetniki, so v teh letih, kar so na trgu, prejeli že kar nekaj ponudb za poslovne povezave. Pred leti so zavrnili ponudbo McDonald'sa, da bi v njihovih restavracijah prodajali smoothije Innocentive. Niso pa zavrnili ponudbe Coca-Cole. Letos spomladi so tej multinacionalki za 30 milijonov funtov prodali 10-odstotni delež v podjetju. Odločitev je izzvala precej nezadovoljstva med zvestimi strankami, saj Coca-Cola v primerjavi s podjetjem Innocent Drinks ni ravno simbol zdravja. Fantje skušajo pomiriti nejevoljo in poudarjajo, da se s tem nič ni spremenilo in da vse obljube podjetja ostajajo nespremenjene: proizvodnja naravnih zdravih izdelkov, družbena in okoljska odgovornost, ekološka embalaža, doniranje denarja v dobrodelne namene.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|