Uspeti z direktno pošto

Avtor: Boštjan Zrimšek | Objava: 09.05.2006

Kako lahko drobne spremembe prinesejo bistvene razlike v učinkih. Na primer: uporabite znamke in ne štampiljko »Poštnina plačana«.



Ko za svoje stranke izvajamo projekte, jih vedno prepričujemo, da je treba preizkušati, tako da naenkrat izvedemo dve stvari in primerjamo, katera je bila boljša. Zgodi se, da redne stranke to že zahtevajo, saj s(m)o dokazali, da je določena različica najučinkovitejša.  
 
Preizkušanje direktne pošte je najboljši način merjenja odzivnosti delovanja. Direktno trženje je glede na nenehne spremembe v vedenju in željah naslovnika »spremenljiva znanost«. Kljub vsemu pa lahko nekatere domneve vendarle izluščimo iz procesa, in sicer z enostavnim preizkušanjem spremenljivk, kot so načini sporočanja, uporabljeni materiali in metode, različne skupine prejemnikov. 

Kdaj je pravi čas za preizkušanje direktne pošte? 
- Ko želite uspešno delovanje direktne pošte nadgraditi s še uspešnejšim delovanjem.
- Ko ne dosežete pričakovanih rezultatov.
- Ko imate nove zamisli, ki jih želite uresničiti v obstoječem - izgrajenem projektu.
- Ko se zanimate za razširitev trga.
- Ko v trženju pride do sprememb, na primer cen ali ponudbe.
- Ko predstavljate nov izdelek. 
 
Se pravi, vedno. Ker nikoli ni predvidenega časa, je najprimernejši način, da pri vsakem delovanju pripravite dve veji, ki se med sabo razlikujeta le po določeni lastnosti (vsebini, uporabi barv, ponudbi in tako naprej).

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *