Uspeš, če prisluhneš kupcu

Avtor: Boris Šavle | Objava: 05.10.2010

Skupina štirih podjetnikov, ki so pred desetimi leti ustanovili podjetje Gonzaga-pro, je dokaz, da se da uspeti tudi v španoviji in to celo v dejavnosti, kjer imajo druga podjetja stalne težave.


Iztok Bizjak: »Kriza nas je spodbudila, da smo prešli na drugačen, odločnejši način prodaje, tudi prilagojen novim izdelkom višjega kakovostnega in cenovnega razreda.«

Iztok Bizjak pravi, da se je leta 1998 z ustanovitvijo podjetja Gonzaga za podjetništvo odločil predvsem z željo biti samostojen. »In delati tisto in na tak način, kar in kot se mi bo zdelo pravilno,« dodaja. Prepričan je, da je s tem, ko je po prvem letu poslovanja povabil k sodelovanju in partnerstvu svoje tri prijatelje, sprejel eno najbolj modrih odločitev doslej. Z Milošem Blažkom je sodeloval v prejšnji službi, s Tomažem Murovcem sta se poznala še iz časov, ko sta skupaj pela v primorskem akademskem zboru Vinko Vodopivec v Ljubljani, z Igorjem Šepcem pa sta bila prijatelja še iz študentskih let. »Tega partnerstva smo se lotili zelo odgovorno in vnaprej temeljito premislili čim več možnih težav,« pove direktor Bizjak. Na tej osnovi so leta 2000 ustanovili družbo Gonzaga-pro za proizvodnjo pohištva.
 
Vloge vseh družbenikov so po desetih letih še vedno enake. Miloš je direktor prodaje, Tomaž tehnični direktor in Igor izvozni direktor. »Moja vloga je skrb za usklajeno delovanje vseh oddelkov in spremljanje celotnega podjetja, ter za kadre in finance. Z rastjo podjetja so posamezni oddelki postali dovolj samostojni, da se zadnje čase ukvarjam predvsem s svetovanjem sodelavcem in spremljanjem uresničevanja pomembnejših procesov, na primer internacionalizacije, ter vodenjem večjih projektov – med njimi poslovnega centra Gonzaga, ki ga bomo gradili v središču Nove Gorice ob stičišču glavnih prometnih vpadnic in katerega del bomo zadržali zase, del pa bo namenjen trgu,« opisuje svojo vlogo v podjetju Iztok Bizjak.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *