V krizi ciljajte na ženske

Avtor: Nives Pahor | Objava: 08.06.2009

Ženske so odlične potrošnice, ki ne kupujejo samo kozmetičnih izdelkov, oblek in špecerije. Zato skoraj v vseh dejavnostih narašča število ponudnikov, ki ponujajo izdelke in storitve, namenjene ženskam.


(Big Stock Photo)

Ženske imajo v družbi vse večjo odločitveno in kupno moč. Raziskave kažejo, da imajo nadzor nad več kot 70 odstotki vseh nakupnih odločitev in v večini primerov upravljajo tudi z družinskim proračunom. Že dolgo ne velja več, da kupujejo le obleke in špecerijo, pač pa postajajo čedalje pomembnejše sogovornice tudi pri nakupih hiše, avtomobila, pohištva, nove kuhinje ali kopalnice. Ženske sprejemajo nakupne odločitve, vredne milijarde evrov letno. Nič čudnega torej, da postaja trg vse privlačnejši in da ga mnoga podjetja skušajo zapeljati. Kot pravi Eric Almquist, svetovalec iz svetovalne hiše Bain&Company, za revijo Economist, ga čudi le dejstvo, da je bila potrebna sedanja kriza, da so se podjetja zavedla dejanskega pomena nežnejšega spola.
 
Potrošnice spreminjajo svet izdelkov in marketinga
 
Ženske imajo mnogi strokovnjaki za novo, neustavljivo gospodarsko silo prihodnosti. Marketinški guru Tom Peters ima ta trg za največjo priložnost prihodnosti. Ženske s svojim vplivom dramatično vplivajo na dizajn in trženje izdelkov in storitev. »Podjetja, ki so se jim uspela približati in dobiti svoj delež trga, imajo v prihodnosti zagotovljeno boljšo prodajo, večji tržni delež in večje dobičke«, pravi Marti Barletta, avtorica knjige Marketing to Women. »A kljub vsemu,« nadaljuje, »se še vedno malo podjetij tega res zaveda.« Razlog? Nepoznavanje prave moči in vpliva žensk.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *