V krizi imajo glavno besedo kupci

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 10.03.2009

V krizi imajo bolj kot kdaj prej glavno besedo kupci. Podajamo šest nasvetov, s katerimi boste kupce zadržali ali jih celo ukradli konkurenci, ki se v teh časih ukvarja predvsem sama s sabo.



Recesija ni in nikoli ne bo splošen pojav. Zadeva je podobna kot z vremenom. Nekje je sončno, drugod pa oblačno. In vreme se ves čas spreminja. V poslu je pač tako, da je v določenih panogah nekaj časa sončno, potem pa se prej ali slej pooblači. Slabo vreme oziroma recesija pa ne vpliva na vse enako. Tisti, ki so bolje pripravljeni, lahko v času recesije celo napredujejo. Predvsem zato, ker konkurenca trpi, se ukvarja sama s sabo in pozablja, kaj je bistveno v poslu.  

Dober primer so recimo nepremičnine. Slovenci so še pred letom dni kupovali nepremičnine po vsaki ceni. Vsak, ki je nepremičnine prodajal, je zaslužil, ne glede na to, kako dober podjetnik je v resnici bil. Zdaj se stvari obračajo. Glavno besedo v recesiji dobijo kupci. Kupci postanejo zahtevnejši, zavedajo se svoje moči in jo tudi uporabljajo. Kaj torej narediti v času, ko lahkih zaslužkov ni, ko so stranke zelo zahtevne, ko je povpraševanje manjše od ponudbe?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *