|
|
||
Verjamete poslovnim knjigam?Nekatere poslovne knjige so postale obvezno čtivo za vse poslovneže po svetu. Vendar harvardski profesor Phil Rosenzweig opozarja, da je večina teh knjig podvržena stereotipom in napačnim predpostavkam.V številnih življenjskih okoliščinah dejansko ne moremo posvetiti potrebne količine časa in energije za preverjanje vseh dejstev za sprejemanje odločitev. Z uporabo stereotipov pri odločitvah sicer izgubimo pri njihovi natančnosti, a precej pridobimo pri hitrosti, zaradi česar je naša produktivnost večja. Vendar pa zanašanje na stereotipe (ki so v bistvu miselne bližnjice) mnogokrat ni najboljša pot, še posebej v poslovnem svetu, kjer se moramo odločati čim bolj racionalno.
Dr. Phil Rosenzweig, predavatelj na Harvardu in IMD v Švici, trdi, da so tudi številne znane poslovne knjige, ki veljajo skoraj za poslovne biblije, zgrajene na napačnih predpostavkah. V svoji knjigi The Halo Effect… and the Eight Other Business Delusions That Decieve Managers je opisal devet takšnih zablod, ki jih moramo poznati, če iščemo rešitev za svoje podjetje v poslovni literaturi.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|