Več blagovnih znamk

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 09.09.2008



Konkurenčnost bi radi povečali z blagovnimi znamkami. Težava pa je v tem, da izdelujemo različne izdelke za različne kupce in bi zato morali oblikovati veliko blagovnih znamk, kar pa je za nas predrago. Imate kakšno idejo? 
 
Zgraditi blagovno znamko je težko, drago in običajno traja leta in leta. Ko pa blagovno znamko že imate, jo je treba še vzdrževati. Blagovna znamka je pravzaprav zaupanje, ki si ga pridobite pri kupcih. Seveda si je zaupanje težko pridobiti, precej hitro pa ga lahko izgubite. Dovolj je, da naredite nekaj napak, dovolj je, da s strankami ne komunicirate dovolj pogosto. Uspešnejša so tista podjetja, ki imajo izdelek ali storitev (blagovno znamko), ki je na prvem ali vsaj drugem mestu v svojem razredu. Če niste med prvimi, ste obsojeni na povprečje.  

Skratka, že eno samo dobro blagovno znamko je težko narediti, kaj šele več in vse naenkrat. Predlagam, da svoj načrt opustite. Kaj vseeno predlagam? Poskusite narediti blagovno znamko iz svojega podjetja. Če ste res dobri v izpolnjevanju obljub, vam lahko uspe. Sicer pa ste napisali premalo, da bi vam lahko dal konkretnejši nasvet. Pomagalo bi, če bi napisali, kaj izdelujete, za koga, kakšni so vaši cilji, kdo je vaša konkurenca … Skratka, premalo podatkov za dober nasvet.  

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *