Vklopite avtopilota za trženje

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 06.12.2011

Ko govorimo o povečevanju produktivnosti, se navadno osredotočamo le na proizvodnjo ali izvajanje storitve. Večjo učinkovitost pa lahko dosežemo tudi pri trženju.


(Big Stock Photo)

Če se lotevate priprave in izvedbe trženjskih aktivnosti že nekaj let na vedno enak način in zanje porabite vedno enako časa, je morda pravi trenutek za spremembe, s katerimi za enak trženjski učinek porabite manj časa. Tako kakor so si naši dedje zgradili vodovod, da jim ni bilo treba hoditi po vodo peš z vedri, tako je tudi v podjetju bolje graditi sistem, ki bo pomagal opravljati vedno iste naloge samodejno, namesto, da vse opravljamo »peš«.
 
Iskanje novih potencialnih strank
Namesto da ročno iščete nove potencialne stranke, razmislite, ali obstaja kakšen vir, ki bi vam omogočal, da bi redno prejemali kakovostne kontakte od ljudi in podjetij, ki bi potrebovali vaše storitve ali izdelke. Če ste pred kratkim morda odprli nov d. o. o. ali s. p., se vam je gotovo pripetilo, da ste v nekaj dneh po odprtju prejeli letak podjetja ali dveh, ki vam želi prodati štampiljko, kakšnega računovodskega servisa ali podjetja, ki prodaja programsko opremo. Vsekakor logična poteza teh ponudnikov – vendar je prostora zagotovo še veliko, saj je po lastni izkušnji prišlo le nekaj dopisov in bi jih gotovo lahko še več. Tako smo prejeli le en dopis računovodskega servisa, medtem ko sicer med njimi vlada kar precejšnja konkurenca in na Googlu vsi precej plačujejo za oglaševanje in optimizacijo. Razmislite: so nova podjetja tudi vaše potencialne stranke?
 
Na podoben način je moč poiskati tudi druge vrste strank. Obstajajo seznami podjetij, ki so jim ravnokar blokirali račune ali so v prisilni poravnavi. Obstajajo seznami slovenskih izvoznikov, novogradenj, novih članov društev, zvez, na mnogih popularnih forumih z različnih področij je moč priti do ljudi, ki so se ravnokar včlanili … Že samo en dodaten vir novih strank lahko bistveno prispeva k večji prodaji.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *