|
|
||
Vodja je prvi med enakimi (2. del)Vodje, ki razumejo spremembe na trgu, bodo uspešnejši kot tisti, ki si želijo stabilnih razmer.
Za vodje je pomembno, da odprto in pogosto komunicirajo s podrejenimi, zlasti pa ne smejo dopustiti, da podrejeni ugibajo, kaj ima vodja v mislih. Zaposleni lahko upravičeno sklepajo, da »nič novega« pomeni »nič dobrega«. Vsekakor je stalna komunikacija nujna za ohranjanje zaupanja, saj tudi z malenkostno prijazno pripombo lahko podrejenemu sporočimo »še smo na zvezi«.
Zaupanje se gradi, ne zahteva Vodja mora poskrbeti, da je redno dosegljiv za sodelavce, da reagira na njihove pripombe, saj pasivnost in nezainteresiranost sprožata nelagodje in nezaupanje. Vzpostavljanje zaupanja je proces, ki je nenehno na preizkušnji. Zato je pomembno, da vodja ohranja stalne in predvidljive sloge komuniciranja s sodelavci. Če vodja vsak teden drugače komunicira s sodelavci (s tem s svojimi podrejenim pravzaprav vzpostavlja vsak teden drugačne odnose), je podrejenim težko vzpostaviti in ohraniti zaupanje v vodjo. Za ohranjanje uspešnih odnosov je pomembna redna neformalna komunikacija, zato uspešni vodje ne pozabijo na družabne dogodke. Zaposleni morajo vedeti, da jim vodja zaupa, saj s tem lažje tudi oni zaupajo vodji. Učinkoviteje je, da vodja predpostavlja, da so zaposleni vredni njegovega zaupanja, kot pa preverjati zaposlene in s tem ugotavljati, kdo si »zasluži« zaupanje. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|