Vohun, ki hoče medijski svet

Avtor: Martina Budal | Objava: 06.12.2012

Kaj imajo skupnega cvetoči limonovci v puščavi, trgovina z orožjem in hollywoodski hiti, kot so Čedno dekle, L.A. zaupno in Gospod in gospa Smith? Za njimi stoji skrivnostni Arnon Milchan, človek, ki celo za Hollywood, kjer ima sedež njegova produkcijska hiša New Regency in kjer velja, da vsi vedo vse o vseh, ostaja skrivnost.


Kritiki Arnona Milchana pravijo, da ne zna izgubljati, ne verjame v dobim-dobiš situacije ter je za zmago pripravljen storiti marsikaj.

Čez slabi dve leti bo praznoval 70 let, a ta izraelski državljan, ki se je rodil na ozemlju današnje Palestine in osvojil Hollywood, čeprav tam ne preživi več kot tri mesece na leto, ostaja za javnost neznanka. Tako kot ostajajo skrivnostni njegovi vohunski posli in trgovanje z orožjem, četudi ničesar od tega ne zanika.  

Arnon Milchan je na svet prijokal 6. decembra 1944 na območju današnje Palestine, ki je bila takrat britanski protektorat. Sam se rad označi za pripadnika desete generacije Palestincev, prav tako pa se rad pohvali, da je prednikom njegove družine mogoče slediti vse do kralja Davida. Njegov oče je bil uspešen podjetnik, ki je v Izraelu postavil namakalne sisteme in v državi, ki je pretežno puščava, omogočil kmetijstvo. Očetov uspešen posel je Arnonu omogočil šolanje v Londonu in Ženevi. Bil je uspešen študent in športnik in je blestel predvsem v tenisu in nogometu, a se je po očetovi nenadni smrti vrnil domov in prevzel družinsko podjetje. Sreča je hotela, da je začel prodajati novo rastlinsko hranilo, ki je povečalo rodnost citrusov za štirikrat, s čimer je obogatel. »Je Izraelec, zaradi katerega puščava cveti. Neverjetno. Lahko bi se upokojil pri 22-ih,« pravi Shawn Slovo, scenarist, ki je začel svojo kariero kot Milchanov tajnik.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *