Vprašanje, ki vam bo dvignilo prodajo

Avtor: Robert Rolih | Objava: 10.01.2011

Majhna sprememba v načinu razmišljanja lahko prispeva k velikemu povečanju prodaje. Spoznajte najpomembnejše vprašanje, ki bi si ga moral postaviti vsak, ki se ukvarja s prodajo.


(Big Stock Photo)

Ko sem pred 10 leti začel svojo podjetniško pot, je bila uspešnost mojega podjetja popolnoma odvisna od mojih prodajnih sposobnosti. Ponujal sem namreč storitev, ki jo je bilo mogoče prodati le na prodajnih sestankih s potencialnimi strankami. Moram priznati, da mi prodaja ni šla najbolje od rok.
 
Nato sem se lotil izboljševanja svojih prodajnih sposobnosti in znanj. Začel sem brati knjige, obiskovati seminarje, poslušati avdioprograme. Vse skupaj je prineslo izboljšanje rezultatov, toda še zdaleč ne takšnega, da bi bil z rezultati resnično zadovoljen.
 
Potem pa se je nekaj spremenilo in prodajni rezultati, ki sem jih dosegal, so se povečali za približno trikrat. Verjetno zdaj mislite, da sem spoznal kakšno čudežno prodajno tehniko, nov pristop, da sem bistveno spremenil svoj prodajni proces. Toda zgodilo se ni nič takšnega.

Sprememba se je zgodila v moji glavi – pri mojem načinu razmišljanja.
 
Zakaj delate svojim strankam škodo?
 
Ko sem bral eno od knjig slavnega Briana Tracyja, sem prišel do vprašanja, ki je spremenilo moje življenje. Vprašanje se je glasilo nekako takole: »Predstavljajte si, da imate pred seboj potencialno stranko, ki ima problem, ki ga vaši produkti ali storitve odlično rešujejo. Zakaj naredite svoji stranki poslovno škodo, če ji ne prodate svojega izdelka?«.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"