|
|
||
Vrednostna veriga internetnega trženjaŠtiri ključne točke za uspešno spletno trženje.Izberite si svojega najljubšega internetnega strokovnjaka, svetovalca ali izvajalca internetnih trženjskih storitev in ga vprašajte, kaj je pri internetnem trženju najpomembnejše za doseganje optimalnih rezultatov. Ker je večina internetnih strokovnjakov specializiranih za eno od konkretnih področij internetnega trženja, ste lahko skoraj prepričani, da bo vaš strokovnjak pel slavospeve ravno svoji specializaciji.
· strokovnjak za iskalni marketing vas bo na vso moč skušal prepričati, da je visoka uvrstitev na spletnih iskalnikih tista čarobna formula, ki bo čez noč rešila vaše rezultate, · strokovnjak za trženje z e-pošto vas bo prepričeval, da brez obsežnega seznama e-poštnih naslovnikov in rednih e-poštnih akcij rezultatov nikakor ne bo, · strokovnjak za spletna mesta bo, podobno kot drugi specialisti, vztrajal pri osrednji vlogi spletnega mesta ter bo poveličeval njegovo oblikovanje, vsebino in tehnologijo, · spletni strateg se ne bo spuščal v posamezna orodja in bo namesto njih sveto prisegal na neomajno moč prave strategije, ki naj bi zadoščala, da bo vse drugo teklo kot dobro namazan stroj.
Vsi navedeni imajo prav … in hkrati se vsi motijo.
Resni internetni poslovni rezultati zahtevajo razvoj in upoštevanje celostnega internetnega trženjskega procesa, ne le ukvarjanja z njegovimi posameznimi elementi. Pomanjkljivo obvladovanje procesa internetnega trženja je vrh ledene gore, ki vodi do internetne poslovne neučinkovitosti in neuspešnosti.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|