Vrtne hiške za ves svet

Avtor: Lidija V. Bricelj | Objava: 06.03.2009

Podjetnik Miran Mladovan je videl priložnost v izdelovanju pasjih ut, že po nekaj letih pa s svojo znamko vrtnega pohištva in lesenih hiš osvaja Evropo, Azijo in Afriko.


Miran Mladovan, direktor podjetja Lesimpex: »Če podjetje na gospodarsko krizo gleda kot na priložnost, ima večje možnosti, da bo iz teh razmer prišlo kot zmagovalec.«

Novogoriško podjetje Lesimpex letos praznuje dve desetletji obstoja. Sprva malo družinsko podjetje je na začetku izdelovalo leseno ogrodje za potrebe bližnje tovarne oblazinjenega pohištva. Leta 1992 so začeli s proizvodnjo pasjih utic, tri leta pozneje pa so se lotili proizvodnje lesenega vrtnega pohištva. Danes so s svojimi vrtnimi hiškami, garažami, verandami, kioski, nadstreški za avtomobile, podi, palisadami in drugimi lesenimi izdelki, prisotni v številnih evropskih državah, pa tudi v Aziji in Afriki. 
 
Nekaj tisoč pasjih ut letno 

Miran Mladovan je po izobrazbi diplomirani ekonomist, ki ga je v svet pohištvene industrije uvedel tast, ki se je ukvarjal z mizarstvom. »Hitro sem ugotovil, da je trg s klasičnimi mizarskimi izdelki precej nasičen, zato smo se odločili za precej neizkoriščeno tržno nišo. Kot naročeno je bilo povpraševanje po pasjih utah, ki so začrtale smernice nadaljnjega razvoja podjetja v segmentu vrtnega pohištva,« pravi sogovornik. Povpraševanje po pasjih utah je še danes veliko, zato jih na leto izdelajo nekaj tisoč.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *