Z e-obvestili do novih kupcev

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 12.01.2009

Pri oglaševanju prek elektronske pošte ni univerzalnih receptov. Vendar lahko z upoštevanjem dobrih praks in s poskušanjem dosežete nadpovprečno odzivnost glede na vložena sredstva.


Matej Bajželj, Infonova: »Odzivnost oglasne e-pošte je različna glede na dejavnost podjetja, vsebino sporočil in podobno. Pri izključno komercialnih sporočilih se v praksi izkaže rezultat nekje med 10 in 30 odstotkov.«

Množično razpošiljanje oglasnih vsebin prek elektronske pošte ima v primerjavi s klasično pošto vsaj dve pomembni prednosti. Prvič je izjemno poceni, saj ne potrebujete znamk, kuvert ter tiskanja. Hkrati pa nam informacijska tehnologija omogoča bistveno boljše spremljanje učinkov akcije.
 
Kako se lotiti oglaševanja prek e-pošte
 
Prednosti oglaševanja prek e-pošte je podjetje deležno le, če upošteva nekaj pravil za tovrstno oglaševanje. Po besedah Mateja Bajžlja, vodje trženja podjetja Infonova, ki ponuja sistem, s katerim lahko uporabniki sami  preprosto izvajajo e-poštni marketing, je v prvi vrsti pomembno, da vemo, kdo so naši prejemniki in kakšni so naši cilji s tovrstno akcijo. S tem se strinja tudi Martin Lisec, direktor Inštituta za mediacijo Concordia. »Pomembno je imeti jasno idejo o tem, kaj želiš sporočati in komu ter imeti dobro in široko bazo strank, ki jih bo dejavnost zanimala. V tem primeru postane tovrstno oglaševanje v primerjavi s preostalimi oblikami izredno poceni,« trdi Lisec. Ravno zbiranje naslovov elektronske pošte je ena izmed zahtevnejših nalog. Pridobiti moramo ne le čim več naslovov, temveč predvsem prave naslove – od ljudi, ki jih želimo nagovoriti in za katere verjamemo, da so naše prave potencialne stranke.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *