Za inovativne ni krize

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 07.05.2009

Boris Vedlin iz podjetja Optotek krizo čuti samo po tem, da težje pride do posojil, sicer pa tudi letos načrtuje rast prodaje, celo višjo kot lani.


Boris Vedlin

Doslej so v Optoteku, kjer razvijajo in izdelujejo naprave za diagnostiko in terapijo očesnih bolezni, letno dosegali okoli 15-odstotno rast, krizi pa bodo pokazali zobe tako, da so za letos napovedali 25-odstotno rast. Je direktor in solastnik Optoteka Boris Vedlin čarovnik ali le spreten poslovnež, ki je znal krizo obrniti podjetju v prid? 

»Naša rast je pač odraz potreb trga v naši branži, a seveda tudi rezultat vlaganja v znanje in podjetje, posledica pa so inovativni izdelki. Razvijamo novo smer laserske terapije in diagnostike na področju medicinske oskrbe očesa. Število naročil kljub svetovni finančno gospodarski krizi za to leto ni upadlo, pravzaprav imamo naročil, kot še nikoli doslej,« pojasnjuje svojo »čarovnijo« prodorni podjetnik, ki je leta 1996 prevzel Optotek ter ga s svojimi izkušnjami, ki si jih je dvajset let nabiral v nekoč ugledni Iskri elektrooptiki, razvil v prepoznavnega igralca v fotoniki oziroma optično-laserski tehnologiji.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *