Zadovoljstvo je pol uspeha

Avtor: Nataša Gjura | Objava: 08.05.2009

Najboljši slovenski delodajalci po izboru Zlate niti prisegajo na finančno uspešnost podjetja in na natančno izdelan individualni pristop za motiviranje vsakega posameznega delavca.


Saša Mrak, Zlata nit: »Finančna uspešnost podjetja je 'super predpogoj' za zadovoljne zaposlene.«

V delovnem okolju povprečen človek preživi približno tretjino svojega časa. Ta delež se vedno bolj povečuje, zato je bistvenega pomena, da z zadovoljstvom in veseljem opravlja svoje delo in s tem pripomore k uspešnosti podjetja. Težko je natančno opredeliti, kaj je najpomembnejše za zadovoljstvo zaposlenih, saj vsak posameznik in vsako podjetje deluje na svojevrsten način in se predvsem razlikuje glede na dejavnost, ki jo opravlja. V proizvodnem obratu na primer ne veljajo enaki motivatorji kot v informacijski dejavnosti. Poleg tega so mnenja tudi med strokovnjaki različna. Največkrat se trdi, da zadovoljni zaposleni naredijo podjetje uspešnejše. Obstajajo pa tudi številne raziskave, ki kažejo na obratno pot – da šele poslovni uspeh podjetja vodi do dobre klime v njem. 

V Sloveniji vsako leto poteka projekt Zlata nit, kjer izbirajo najboljše delodajalce pri nas in ob tem ugotavljajo, kaj imajo najboljši skupnega. Vodja projekta Saša Mrak na podlagi analiz pravi, da na zadovoljstvo zaposlenih vsekakor vplivajo tudi finančni rezultati podjetja. »Nespametno bi bilo trditi, da lahko brez dobrih finančnih rezultatov dosežemo večjo zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih. Lahko, a samo če se podjetje skupaj z zaposlenimi zaveda, da gre za prehodno obdobje in da bodo s skupnim trudom dosegli takšne rezultate, zaradi katerih bodo imeli koristi tudi zaposleni,« je prepričana Mrakova.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *