Zakaj je delo z ljudmi križ (skorajda) vsakega podjetnika?

Avtor: dr. Sara Brezigar | Objava: 12.01.2010

Prvi korak k dobremu upravljanju s človeškimi viri predstavlja vaša sposobnost, da svojo podjetniško idejo spremenite v igro, ki jo zaposleni radi igrajo.



Pozdravljeni na sedmem srečanju z vašim osebnim vodnikom do uspešnega podjetja. Danes se bomo posvetili vašemu največjemu kapitalu: ljudem, ki delajo v vašem podjetju. Poskušali bomo odgovoriti na vprašanje, kako najbolj optimalno upravljati s tem kapitalom.
 
Napačna izhodišča dela z ljudmi v podjetju
 
V poslovnem svetu vlada napačno prepričanje, da je upravljanje človeških virov sestavljeno iz dveh delov. Prvi del predstavljajo pravno-administrativne formalnosti, ki jih mora izpolnjevati podjetje. Sem sodijo na primer pogodbe, pravilniki in pravila delovanja glede urnikov dela, odnosa do strank in podobnega, ki se jih morajo držati vsi zaposleni. Drugi del pa predstavlja tako imenovano upravljanja človeških virov -  torej vodenje, razvoj kadrov, izobraževanje, mentorstvo, usposabljanje, izboljševanje, napredovanje in podobne kadrovske naloge.
 
Če tako pojmujemo upravljanje človeških virov v podjetju, je to približno enako, kot da bi hišo začeli graditi s prvim nadstropjem in potem dogradili še pritličje. Zelo verjetno bi se taka hiša kaj kmalu podrla, saj bo brez trdnih temeljev težko obstala. Kateri so torej tisti temelji upravljanja človeških virov, na katere večina podjetnikov pozabi?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *