Zakaj spremeniti tržno ime?

Avtor: Andrej Pompe | Objava: 11.11.2008

Razmišljate o spremembi imena svojega podjetja, izdelka ali storitve? Preden to storite, vsekakor dobro razmislite. Sprememba imena vam namreč lahko prinese določene prednosti, a v sebi skriva tudi nekatere pasti.



Dober podjetnik, dober tržnik neprestano raziskuje možnosti, kako z določenimi prijemi povečati učinkovitost svojega posla. Možnosti je veliko - od tistih, ki se ponujajo na področju cenovne politike in ki so na dolgi rok najbolj boleče, do tistih, kjer se z inovativnimi prijemi in idejami poslovanje plemeniti. V takšne procese sodi tudi ohranjanje oziroma spreminjanje imena tržne znamke, bodisi podjetja oziroma izdelkov ali storitev. Sprememba imena je nekaj, česar ni mogoče spregledati, je nekaj, kar opazijo tako tisti, ki so do spremembe že bili v stiku s podjetjem, znamko, izdelki ali storitvami, kot tudi tisti, ki jim dosedanje podjetje, izdelki ali znamka niso bili zanimivi.  

Zakaj bi spremenili ime znamke podjetja, izdelka ali storitve? 

Eden bistvenih elementov tržne znamke in njenega dotika je v imenu. Ime brez pomena, brez povezljivosti s potrošnikom, brez tistega, kar ga dela edinstveno, je neuporabno. Dobro ime je sporočilo samo po sebi ali pa je spodbuda k pravemu razmišljanju. Dobro ime sproži asociacije, prikliče zgodbe, aktivira in spodbuja.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *