Zakaj velika podjetja vse merijo, mala pa ne?

Avtor: dr. Sara Brezigar | Objava: 07.09.2009

Podjetja, ki vse vedo in jim zato ni treba nič meriti in analizirati, ostanejo vedno majhna.



Pozdravljeni na tretjem srečanju z vašim osebnim vodnikom do uspešnega podjetja. V njem vas bom spremljala na vaši podjetniški poti z dobrimi tematikami ter dobrimi vprašanji, na katera boste nato sami poiskali prave odgovore. Podjetniki namreč vprašanjem, ki vam jih bom postavljala vsak mesec, praviloma namenjajo premalo časa. Zato bodo naša srečanja v bistvu priložnost, da stopite korak nazaj od vsakodnevnega dela in razmislite o nekaterih ključnih vidikih vašega posla in življenja.
 
Če sta se vam julijska in avgustovska številka Podjetnika izmuznili, ju vzemite v roke in preberite članka »Podjetnik ali izvajalec?« in »Delo v podjetju in delo s podjetjem«. Pomenita namreč nujno predpripravo, da vam bo tokratno srečanje lahko sploh koristilo.
 
Podjetje, ki je v vaši lasti, lahko obravnavamo tudi kot eno izmed sredstev, ki vam pomaga dosegati osebne življenjske cilje. To pa je mogoče le, če je strateški cilj podjetja usklajen z vašimi življenjskimi cilji. Če poenostavimo, je strateški cilj podjetja v bistvu realnost, ki jo mora podjetje doseči, da boste lahko uresničili svoje življenjske cilje.
 
Če torej veste točno, kakšno življenje si želite in kaj zanj potrebujete, je zdaj priložnost, da ugotovite, kako lahko strateški cilj podjetja uskladite z vašimi življenjskimi cilji.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *