Podjetnik logo
 

Zapelji me z embalažo

Avtor: Tomaž Korelc | Objava: 10.09.2000

Embalaža je brezplačno oglaševanje, ki lahko učinkovito posreduje identiteto blagovne znamke.



Pri promociji blagovne znamke ima prav poseben pomen embalaža, ki mora izžarevati in poudarjati želeno identiteto blagovne znamke. Kakor obleka naredi cloveka, tako embalaža naredi blagovno znamko; krepi poželenje, radovednost in strast odkrivanja.

Že res, da je osnovni namen embalaže predvsem nositi in varovati, ohraniti vrednost in izdelek zašcititi ter olajšati njegovo uporabo. Embalaža je mora biti poleg vsega naštetega tudi prakticna, okolju prijazna, varcna s prostorom in primerna za prevoz. Izvirna in zanimiva embalaža kar klice po lojalnosti in custveni navezanosti. Takšna embalaža identificira in loci blagovno znamko, vzbudi pozornost, pridobi zanimanje, ustvari željo, informira in pridobi za nakup.

Embalaža govori in aktivno prepricuje: “Tu sem. Kupi me. Tukaj sem poizkusi me. Zaupaj mi. Jaz sem za tebe. Želim si te. Želiš si me.” Izstopati mora iz množice, komunicirati, igrati na custva, se dotikati srca, zapeljevati in zapeljati.

Embalaža je eno najpomembnejših sredstev za oblikovanje in ohranjanje identitete blagovne znamke. Še zlasti je pomembna, ko kupci ne morejo lociti drobnih razlik med konkurencnimi blagovnimi znamkami. Potrošniku pove, koliko proizvajalec vrednoti svoj izdelek, samega sebe in potrošnika, ter vpliva na njegove predstave o blagovni znamki. Embalaža izžareva in pomaga ustvarjati identiteto blagovne znamke, zato mora simbolizirati vrednosti, ki jih želi podjetje vsaditi v potrošnikovo zavest. Mocneje ko znamo z embalažo ponazoriti doloceno idejo, hitreje bomo prodrli v potrošnikovo zavest. Embalažo sicer ni lahko uskladiti z identiteto in z vsemi zahtevanimi pogoji, pa tudi precej drago je, vendar rezultati ob pravilnem ravnanju z njo ne morejo izostati.

Pomembno je, da ima embalaža svoj lastni slog, obliko, graficno podobo, inovacijske poteze, besedilo in obcutek ob dotiku. Takšna embalaža ima mocan psihološki ucinek na potrošnika, saj skozi svojo podobo izžareva bistvo blagovne znamke, njeno osebnost, slog, poslanstvo in filozofijo. Slednje pride do izraza še zlasti pri izdelkih, ki izražajo nek življenjski slog, kot so avtomobili, parfumi itd.

Embalaža loci blagovno znamko od konkurencnih blagovnih znamk, psihološki ucinek pa še dodatno poveca prepoznavnost in ugled blagovne znamke. Ce imamo izvirno in drugacno embalažo, je odvec tudi vsak strah pred posnemanjem konkurence. Posnemovalca takoj prepoznajo in slabo ocenijo. Seveda pa velja tudi pri embalaži nameniti nekaj pozornosti njeni zašciti.

Embalaža ni le nosilec imena, marvec aktivno komunikacijsko sredstvo, ki stoji na prodajni polici in komunicira v procesu nakupnega odlocanja in tudi po njem. Embalaža je brezplacno oglaševanje, ki lahko ucinkovito posreduje identiteto blagovne znamke. Prav zaradi embalaže se ljudje pogosto odlocamo, da bomo kupili blagovno znamko »Orel« in ne blagovne znamke »N.N.«.

KOMENTARJI

Če želite svoje mnenje o tem članku deliti z drugimi bralci vas vabimo, da svoje mnenje vpišete spodaj. Komentarjev ne cenzuriramo, samo v skrajnih primerih, ko gre za spodbujanje nestrpnosti, navajanje h kriminalnim dejanjem ipd. Za mnenja ne odgovarjamo.

 

 

Ime
Naslov *
Vsebina *

Prosimo seštejte petindvajset in devet * 
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *