Zazrite se v prihodnost

Avtor: Vito Komac | Objava: 09.08.2012

Kot dobri prodajniki boste občasno analizirali svoje delo, postopke in metode ter skušali najti boljše in uspešnejše poti do uspeha. Pri realizaciji ciljev vam je lahko v pomoč tudi postavitev in uporaba prodajnega lijaka.



Najboljši prodajniki imajo navado, da razmišljajo o svojem delu, da jim po osmih urah ne pride do zatemnitve in razsvetlitve šele naslednji dan, ko se jim začne delavnik. Uspešni so ponavadi tisti ljudje, ki delajo nekoliko več in drugače od povprečnih. Zato se uspešen prodajnik stalno sprašuje, kje je v svojem poslu, kaj se dogaja s tarčami, zakaj ni uplenil več naročil.
 
Zato se občasno, pa vendarle redno, vprašajte:
-   Katere metode, načini, orodja, ki jih uporabljam, so uspešni?
-   Zakaj tak način, tehnika, taktika, strategija delujejo?
-   Kaj pa počnem takega, kar ni uspešno, kar ne deluje, ne privede do posla?
-   Zakaj pravzaprav ne pridem do posla?
-   Kaj naj spremenim, da bom uspešnejši?
-   Sem naredil dovolj v okviru pričakovanj vodstva?
-   Sem si danes zaslužil svojo plačo?
-   Bom lahko dosegel osebne cilje, ki sem jih zastavil?
 
Seveda je vmes še cel kup podvprašanj, dilem, stališč …
 
Izboljšajte poslovni pristop k strankam
 
Če hoče prodajnik ostati prodajnik, mora biti uspešen, postaviti si mora cilje, graditi kariero, se motivirati. Težko je biti neobčutljiv na vsakodnevna zavračanja, zato potrebujete veliko mero vztrajnosti. Samopodoba je lahko konstruktivnejša, če poznate svoje napake in uspeh, če lahko analizirate, kar je uspešno, kar deluje in kaj ne. Kaj naj naredite, da boste lažje dosegli svoje cilje? Kako naj spremenite na boljše svojo prodajno prakso, da namesto, da se dogovarjate za sestanke zjutraj, ko so ljudje, ki jih iščete, zelo zaposleni, raje kličete pred koncem delovnika? Ali: kako bi bilo, če namesto vodje nabave pokličete kar direktorja v podjetju?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *