Začnite z mobilnim marketingom

Avtor: Jernej Horvat | Objava: 05.04.2011

Večina podjetij že komunicira s strankami prek elektronske pošte, veliko manj pa prek mobilnega telefona. Od tega jih odvračajo slabe izkušnje s tistimi, ki želijo z mobilnim marketingom na hitro zaslužiti.


Primer učinkovitega sporočila SMS, ki vsebuje štiri ključne točke: brezplačnost sporočila za prejemnika, ponudba, navodilo in možnost odjave.

Podjetja, ki prvič začnejo razmišljati o mobilnem marketingu, si izvajanje predstavljajo preveč kompleksno. Običajno imajo pomisleke, da nimajo baze mobilnih številk strank, nimajo časa in niti kadra za izvajanje mobilnega marketinga. To je razumljivo, saj podjetjem mobilni telefon z marketinškega vidika predstavlja nekaj novega in s tem neznanega.
 
Za začetek je priporočljivo, da se podjetje najprej loti marketinga s sporočili SMS. Ključna prednost marketinga SMS je razumljivost in možnost hitre implementacije v marketinške dejavnosti podjetja, saj tako stranke kot zaposleni v podjetju dobro poznajo upravljanje sporočil SMS. Hkrati je mnogo ugodnejša s stroškovnega vidika in tako podjetju omogoča prve poizkuse brez večjih finančnih vložkov in tveganj.
 
Marketinško sporočilo v 160 znakih
 
Poglejmo, na kakšen način sestaviti sporočilo SMS, da bo primerno za prejemnike in bo hkrati vsebovalo vse informacije, ki jih podjetje želi posredovati. Pri tem je treba poudariti, da je sporočilo SMS lahko daljše od 160 znakov, vendar so v tem primeru tudi stroški višji.
 
Za uspešno marketinško akcijo SMS je treba upoštevati dobre prakse. Cilj je v relativno omejenem obsegu stranki na razumljiv način posredovati ponudbo. Vsebina sporočila SMS naj vključuje naslednje sestavne dele in v takem vrstnem redu:
 
-   brezplačnost sporočila SMS za prejemnike,
-   ponudba,
-   navodila,
-   možnost odjave.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *