|
|
||
Zemanta – evropski Google?Ali se v Sloveniji razvija eno večjih IT-podjetij v Evropi? O zanimivosti Zemante priča že dejstvo, da jih je v Ljubljano prišla obiskat ekipa Reutersa in o njih posnela reportažo s pomenljivim naslovom »The Google of Europe?«.
Bloganje, najnovejši množični svetovni medij, je potrebovalo svojega urednika. Kaže, da je mesto zasedla trojica računalniških užitkarjev, ki so sklenili, da si tehnologijo podredijo tako, da bodo blogerjem z njo pomagali, da njihove zgodbe postanejo kot profesionalni časopisni izdelki.
Očitno so tako prepričljivi, da zaradi njih v Ljubljano pride ekipa Reutersa in posname reportažo o Zemanti s pomenljivim naslovom »The Google of Europe?«. S svojimi projekti so vzbudili zanimanje novinarjev Financial Timesa in Paris Matcha. Mediji jih obletavajo po odmevni zmagi na lanskem prestižnem angleškem tekmovanju Seedcamp, ki jo, s tradicijo odkrivanja novih in inovativnih tehnoloških podjetij, organizira poslovna revija RedHerring.
Da so si pošteno zaslužili nagrado za inovativnost, kažejo ne samo s svojim programom za samodejno bogatenje vsebin na spletu, računalniškim pomagalom za pisce besedil, ki prepozna, »razume« besedilo, ga uredi v primerno obliko, opremi s fotografijami ali primernimi ilustracijami, avtorju pa še predlaga povezave na druge spletne strani sorodnih vsebin, ampak tudi z načinom vstopa in delovanja v vrtoglavem svetovnem spletnem biznisu. Tudi njihovi poslovni prostori so »inovativni«. »Pridite v Tango bar na Šmartinski! Podnevi smo tu mi, ponoči pa se tu pleše tango,« me usmeri Boštjan Špetič, z Andražem Torijem pobudnik Zemante, podjetja, ki je nastalo, ko sta si ustvarjajoč za druge rekla, da si bosta na tem planetu raje našla svoje mesto. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|