Zmagovalci mrežnega marketinga

Avtor: Matej Gornik | Objava: 15.12.2005

Bistvo mrežnega marketinga je, da svojim kupcem omogočite sanje in upanje na nov način življenja. Kako to storite?



Ena od oblik »nagrade« za nakup so brezplačni izdelki. Te na veliko ponujajo trgovine na spletu in »TV-prodaje«, vsaka na svoj način. Če kupiš to in to, dobiš za to ...  
 
Od brezplačnih izdelkov do zamisli o tem, da bi kupcu plačali za nakup in priporočilo našega izdelka, je le majhen korak. In nagrada za priporočilo je stara kot človeštvo samo. To je ideja vrste trženja, ki se danes imenuje mrežni marketing. Mrežni marketing ni način življenja, je le še ena oblika trženja. A je edina oblika trženja, ki svojim kupcem zares omogoča sanje in upanje na nov način življenja. Še več, zaradi sanj in upanj obstaja. Tisti proizvajalci, ki znajo negovati oboje v svojih kupcih, so poskrbeli za gorivo, ki poganja sistem mrežnega marketinga. 

Zgled delovanja mrežnega marketinga 

Smo proizvajalec izdelka ali ponudnik storitve in vsakega kupca nagradimo za priporočilo. Naš prvi kupec, ki je pripeljal soseda, je od njegovega nakupa prejel delež, ki je neznaten del tega, kar bi mi porabili za promocijo, ki bi tega soseda pripeljala do nas. In ko bo sosed pripeljal prijatelja, bomo imeli dva nova »uslužbenca«, ki delata brezplačno. Da bi naš prvi kupec od priporočil, ki jih je posredoval, lahko ustvaril donos, mora ustvariti čim širši krog kupcev in jih hkrati spodbuditi, da krog kupcev širijo tudi oni.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *