Zmote o nagrajevanju zaposlenih

Avtor: Sara Brezigar | Objava: 09.09.2008

Marsikateri podjetnik z nagrajevanjem zaposlenih ne dosega želenih rezultatov; razlog je lahko v napačnih predpostavkah, na katerih podjetniki gradijo sisteme nagrajevanja.



Dobiš to, kar nagrajuješ. Jasno naj ti bo, kar želiš dobiti, in to sistematično nagrajuj. Bob Nelson, igralec  

Poslovneži večkrat živimo v iluziji, da je postavljanje sistema nagrajevanja v podjetju in določanje višine in načina podeljevanja plač v bistvu opravilo, ki je sorodno vsem drugim nalogam pri vodenju podjetja. Tako kot na primer izbiraš kadre, spremljaš likvidnost podjetja, odpravljaš sistemske napake v proizvodnji, se posvečaš najpomembnejšim strankam – tako naj bi se ukvarjal tudi z nagrajevanjem zaposlenih.  
 
Zato je poslovnež, ki zagrize v sistem nagrajevanja, ne le presenečen, temveč tudi prestrašen, ko odpre Pandorino skrinjico logike nagrajevanja in iz nje priletijo kot cekini velike zlate pošasti. Kar naenkrat postane njegovo prej urejeno in dobro delujoče podjetje pravzaprav »narobe svet«. Pravila zdrave pameti so postavljena na glavo. To, kar je bilo prej logično, postane absurd; to, kar je bilo prej nepojmljivo in popolnoma nesprejemljivo, pa postane vsakdanja realnost.  

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *