Znanje z ulice

Avtor: Tine Juha | Objava: 12.10.2009

So vam kdaj izkušnje »z ulice« namigovale na drugačno rešitev, kot vam jo narekujejo vaše teoretično znanje in strokovna spoznanja? Morda pa jim morate kdaj slediti.



Do zdaj smo v tej rubriki predstavljali najnovejša poslovna znanstvena dognanja s področja poslovanja, tokrat pa so pred nami nasveti »z ulice«. Američani temu pravijo »street smart«, čemur bi v Sloveniji lahko rekli bolj domače, a še vedno dovolj ulično, »zdrava kmečka pamet«.
 
Knjiga »What They Don't Teach You at Harvard Business School« (Česa vas ne naučijo na harvardski poslovni šoli) je delo Marka H. McCormacka in sodi med poslovne literarne legende, saj je bila prvič objavljena leta 1984, od takrat prodana v milijonskih nakladah in še vedno uspešno prodajana. Lahko jo uvrstimo med poslovne priročnike kot tudi ilustracije zgodb o uspehu in metod, ki so jih njihovi avtorji uporabili za dosego tega uspeha.
 
Mark McCormack je ustanovitelj največjega svetovnega podjetja za trženje športnikov (pozneje je podjetje razširilo področje delovanja) in upravljanje njihovih karier, podjetja IMG. Čeprav je diplomant prava prestižne univerze Yale, v svojem delu večkrat neposredno označi nekatere splošno sprejete resnice in teorije za »neumnost« in nas postavi v prvo bojno vrsto poslovanja. Večkrat pridiga zdravo kmečko pamet, v osrčje vsakega poslovnega odnosa pa postavi ljudi in njihove medsebojne odnose.
 
In kaj ta uspešen podjetnik in pisec pravi o vodenju posla?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *