Časopis vašega podjetja

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 11.11.2008

Ena največjih prednosti publikacij podjetij je ta, da lahko podjetja v precejšnji meri sama nadzorujejo, kako drago jih bo stalo tovrstno »oglaševanje«. Na voljo jim je namreč razpon od zloženke pa do časopisa, revije.


Mateja Zorko, MIK Celje: »Učinkov neposredno ne merimo, a so veliki, predvsem v smislu prepoznavnosti. Časopis je namreč ogledalo našega podjetja.«

»Pred kratkim nam je poslovni partner rekel, da je naša revija edini tovrsten časopis, ki ga bere na stranišču.« Odziv, ki je najboljše merjenje učinka publikacije podjetja – in vsak marketinški oddelek bi bil ponosen na tako pohvalo bralcev svoje interne revije. Tale se je zgodila MIKavnim novicam, reviji podjetja MIK Celje, ki jo ureja Mateja Zorko. S približno 3000 evrov stroškov (plus delo zaposlenih in poštnina) štirikrat letno MIKavne novice dosežejo 8000 MIK-ovih poslovnih partnerjev, kupcev in obiskovalcev sejmov ter razstavnih salonov. »Vse več je tudi takih, ki so časopis v roke dobili po naključju in ga zdaj želijo dobivati redno,« pravijo. V kratkem ga bodo še razširili in izdajali na krajše časovno obdobje.

Podjetje Tipro, ki ima predstavništva tudi v tujini, je svojo revijo Tipro scena pred osmimi leti začelo izdajati prav z namenom, da bi se zaposleni, ki se zaradi razdalje med seboj slabše poznajo, zbližali. »Prvotni namen internega časopisa je bil medsebojno informiranje z namenom, da bi se zaposleni bolje spoznali in razumeli in tako lažje sodelovali,« pove urednica Renata Stupar, sicer zaposlena v trženju podjetja. Pred tremi leti so Tipro sceno odprli tudi svojim partnerjem in zdaj jo dva- do trikrat letno pošiljajo tisoč članom tako imenovanega Tipro teama, to so zaposleni, kupci, dobavitelji, novinarji, upokojenci in zunanji sodelavci. Okvirni strošek: 4500 evrov.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *