Čevelj Crocs ali uspeh »grdega krokodilčka«

Avtor: Nives Pahor | Objava: 14.08.2007

Začelo se je z malce smešnimi, a udobnimi dopustniškimi čevlji, v nekaj letih pa je podjetje Crocs postalo najbogatejše čevljarsko podjetje na svetu. »Krokodilčke« nosijo že v 80 državah sveta ...



Si predstavljate, da bi šli s prijatelji na dopust in prišli domov z zamislijo, ki bi v dobrih štirih letih postala svetovni trženjski in poslovni fenomen? To je namreč zgodba o uspehu podjetja Crocs, zgodba o »grdem«, vendar simpatičnem čevlju, imenovanem Crocs, ki je osvojil svet in postal fenomen. Temelje uspeha so postavili trije prijatelji iz mesta Boulder v ameriški zvezni državi Kolorado.  

Številke, ki jemljejo sapo 

Podjetje Crocs je bilo letos februarja najbogatejše čevljarsko podjetje na svetu v vsej zgodovini čevljarske industrije. Podjetje, ki je nastalo kot podjetje s samo enim modelom čevlja, danes izdeluje 30 različnih modelov čevljev in zaposluje 3200 ljudi po vsem svetu. Od leta 2002 do danes se jim je prodaja povečala s 75 tisoč na več kot 25 milijonov parov čevljev letno, prihodek pa se je povečal z enega milijona na 354,3 milijona dolarjev. Od februarja 2006 lahko delnice podjetja kupite tudi na borzi na Wall Streetu. Njegova tržna vrednost, ki je v samo štirih letih zrasla za 1658 odstotkov, je 1,5 milijarde dolarjev. Ni kaj, to so številke, ki jemljejo sapo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *