Že imate poslovni načrt za leto 2007?

Avtor: Mojca Kunšek | Objava: 12.12.2006

Poslovni načrt je »zemljevid«, ki vam pove, kje ste glede na svoje podjetniške cilje, kakšne bodo vaše prioritete prihodnje leto in kako boste optimalno izkoristili davčne olajšave, ki zdaj podpirajo predvsem izdatke za raziskave in razvoj.



Najkasneje proti koncu leta naj bi vsako podjetje pripravilo poslovni načrt za naslednje poslovno leto. Ta za podjetnike ni pomemben le zaradi zahtev bank, dobaviteljev in kupcev, temveč zlasti kot pomoč za boljše poslovanje.  

Poslovni načrt je temeljni dokument, ki:
1. poslovodstvu pomaga vrednostno in količinsko spremljati poslovanje v okviru načrtovanih vrednosti;
2. poslovodstvo vodi k razmišljanju o prihodnosti ter postavljanju in uresničevanju ciljev.  
 
Poslovno načrtovanje je temeljna naloga poslovodstva, ki se odraža v letnem poslovnem načrtu, kjer je dobro vidno kratkoročno izpolnjevanje dolgoročne strategije. S tega vidika je poslovni načrt tudi dokument, ki odraža verodostojnost vodenja in jasno izražene cilje poslovodstva podjetja. Poleg zunanjih ustanov to zanima tudi zaposlene, ki se skupaj z vodstvom želijo identificirati s cilji podjetja in aktivnostmi za doseganje zastavljenih ciljev.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *