Življenje naj bo igra

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 08.02.2013

Srečanje z Ronijem Kordišem, (so)ustanoviteljem, sodelavcem in partnerjem več podjetij, že kar profesionalcem v zagonskih podjetjih, z namenom, da bi pisal o njem kot podjetniku, te pusti nekoliko zamišljenega, če že ne kar malce zmedenega. O njem ne moreš pisati kot o tipičnem podjetniku. Je človek tisočerih idej, s potencirano energijo, človek, ki razmišlja o tisoč projektih in deluje hkrati vsaj na petih ali desetih. A kljub tej veliki podjetnosti v svoji duši ni podjetnik. Kljub skoraj štiridesetim letom ostaja občutljiv otrok življenja, ki se je (z)našel v virtualnem svetu sodobnih komunikacijskih tehnologij.


Roni Kordiš: »Okolje zagonskih podjetij je polno norih novih idej, novih tehnologij, res pa je, da jih bolj malo preživi oziroma doživi komercialni uspeh. S svojo impulzivnostjo so zagonska podjetja gonilo napredka.«

Zase trdi, da ni računalničar, programer. »Imam samo ideje. Preveč sem čustven, da bi znal tehnično razmišljati. Okoli sebe potrebujem ljudi, ki razumejo moje zamisli in jih znajo pretvoriti v računalniški jezik,« pojasni Roni Kordiš svojo vlogo v soustvarjanju digitalnega življenja. 

Življenje naj bo igra oziroma zabava, je slogan, ki izraža njegov stil življenja. Pokaže pa se tudi na aplikaciji za igro oust.me (angl.: izrini me), ki ga je izstrelila v svet zagonskega podjetništva, po njegovem mnenju odličnega sistema, ki omogoča zagonska sredstva inovativnim podjetniškim idejam. S prijatelji, s katerimi je ustvaril aplikacijo, je Kordiš zmagal na lanskem ljubljanskem Seedcampu, mednarodnem programu za mentoriranje in financiranje podjetij v zgodnji razvojni fazi. Ta uspeh jih je uvrstil na osrednji Seedcampov vikend v Londonu, kjer so dobili priložnost za mreženje z raznovrstnimi podjetji, investitorji in potencialnimi partnerji. 

Kje imajo dobro in poceni pivo? 

Nekega večera pred dobrim letom so Roni in prijatelji ob pijači razglabljali, kako bi geolokacijske servise, kot je, denimo, Forsquare, naredili bolj zanimive in zabavne. Na misel jim je padla igra iz časov njihovega otroštva »zemljo krast«. Razvili so aplikacijo, preko katere se na telefonu vključiš v igro in si s fizičnim premikom na drugo lokacijo zaznamuješ svoje ozemlje. Seveda te iz »tvojega« teritorija lahko izrine kdo drug, a s krajo nazaj ali z nadaljnjim zavzemanjem ozemlja igralec pridobiva točke.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *