Podjetnik januar 2006
Ideje
Pohištvo iz reciklirane gume
Si drznete spremeniti dejavnost poslovanja?
Copati z lučko
Hranilnik kot vulkan
Zaradi te budilke boste vstali
Revija za vseh pet čutov
Dobičkonosna stekla
Uf, kakšen zvok!
Zajtrk v štirih minutah
Cheap Charlie - tematski bar za vse žejne
Avtor: Vitja Matijašič
Bangkoški »bar na plaži« Cheap Charlie je zgled, kako poceni in domiselno opremiti bar, ki se uvrsti v turistične vodnike. Vesele urice ves čas, je geslo lastnika.
Biti podjetnik
Nikogar ne smeš razočarati!
Avtor: Valentina Franca
Tako pravi umetniški vodja in solastnik Šole lepih umetnosti Akademija v Domžalah. Za tem nazivom se ne skriva nihče drug kot znani slovenski igralec Jernej Kuntner, ki je torej pravzaprav tudi podjetnik.
Cheap Charlie - tematski bar za vse žejne
Avtor: Vitja Matijašič
Bangkoški »bar na plaži« Cheap Charlie je zgled, kako poceni in domiselno opremiti bar, ki se uvrsti v turistične vodnike. Vesele urice ves čas, je geslo lastnika.
Dietrich Mateschitz ti da krila
Avtor: Nives Pahor
Lastnik vsem znane blagovne znamke Red Bull je znan kot izreden ustvarjalec »norih trženjskih idej«. Do milijardnega bogastva namreč ni prišel z izumi novih izdelkov, temveč z načini njihovega trženja.
Izkušnje
Nikogar ne smeš razočarati!
Avtor: Valentina Franca
Tako pravi umetniški vodja in solastnik Šole lepih umetnosti Akademija v Domžalah. Za tem nazivom se ne skriva nihče drug kot znani slovenski igralec Jernej Kuntner, ki je torej pravzaprav tudi podjetnik.
Dietrich Mateschitz ti da krila
Avtor: Nives Pahor
Lastnik vsem znane blagovne znamke Red Bull je znan kot izreden ustvarjalec »norih trženjskih idej«. Do milijardnega bogastva namreč ni prišel z izumi novih izdelkov, temveč z načini njihovega trženja.
Megatrendi 2010 - vzpon zavestnega kapitalizma
Avtor: Jože Vilfan
»Patricia Aburdene v svoji uspešnici na temo družbenih »megatrendov« meni, da nastaja nova doba kapitalizma, ki gradi na povsem drugih vrednotah od japijevskih idealov.
Cheap Charlie - tematski bar za vse žejne
Avtor: Vitja Matijašič
Bangkoški »bar na plaži« Cheap Charlie je zgled, kako poceni in domiselno opremiti bar, ki se uvrsti v turistične vodnike. Vesele urice ves čas, je geslo lastnika.
Tehnološki park se znova oddaljuje
Avtor: Primož Kaučič
V veliki tehnološki park na imenitni lokaciji v Ljubljani naj bi se v letu 2007 naselilo okrog sto malih perspektivnih razvojnih podjetij ... in tudi nekaj večjih. Se bo to sploh zgodilo? Zgodba o tem, kako smo vsi skupaj ujetniki neučinkovitih pravil, ki smo si jih sami zapisali.
Ali delate za norca?
Avtor: Nigel Buxton
Vaš poslovni cilj mora biti, da ustvarite podjetje, ki bo delovalo brez vas.
Intuicija v poslovnem svetu
Avtor: Sabina Podjed
So podjetniki kot vojskovodje, ki se morajo bliskovito odločiti v zapletenih razmerah?
Zadovoljni zaposleni kot vir uspeha
Avtor: Igor Kadunc
Ponavadi rečemo, da so ključ za uspeh zadovoljni kupci. Kdo ima prav?
Od znamke do ikone
Avtor: Primož Kaučič
Pot do karizmatične, dolgožive znamke je povezana s poznavanjem najglobljih človeških potreb in strahov...
Denar & finance
Slovenija na dnu glede tveganega kapitala
Avtor: Primož Kaučič
Raziskava Evropskega združenja tveganega kapitala kaže, da so podjetja, kjer je prisoten tvegani kapital, gonilna sila novega zaposlovanja. Če je tako, nam v Sloveniji slabo kaže ...
BONITETE IN TVEGANJE
Avtor: Andrej Brvar
Izziv: Kako boste zvedeli, ali lahko za prodano blago od vašega partnerja v Sloveniji ali drugi državi računate na plačilo - in v kakšnem roku?
Leasing – zakup - najem
Avtor: Iztok Vozelj
Vstopili boste v finančno institucijo, na kateri piše, da gre za »leasing hišo«. In tam vam bodo ponudili »finančni« ali »poslovni najem«. Za kaj sploh gre?
Franšize
Svetla prihodnost franšizinga
Avtor: Igor Pavlin in Nives Pahor
V Severni Ameriki in v Evropi deluje že preko 10.000 franšiznih sistemov, pravcati bum pa se dogaja v Aziji, zlasti na Kitajskem.
Acadomia - učitelji na dom
Sparkling Image - za čista javna stranišča
Deset najboljših ameriških franšiz leta 2005
Kentucky Fried Chicken - po receptu iz leta 1939
Svetovalec
11 pravil za izbiro novega sodelavca
Avtor: Valentina Franca
Predpisi, psihološke zakonitosti, korektnost postopka ... In ko pridete do novega sodelavca, se zgodba pravzaprav šele začne, pravi kadrovski strokovnjak Radovan Kragelj.
Davkoplačevalkov dnevnik
Avtor: Silva Koritnik Rakela
Pozor, v naslovu ni napake! V uvodu naše nove rubrike boste izvedeli, zakaj ...
Novosti pri obdavčenosti družb v letih 2005 in 2006
Avtor: Barbara Guzina
Spremembe Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb prinašajo kar nekaj pomembnih novosti, od katerih se bodo nekatere uporabljale že pri davčnem obračunu za leto 2005.
Druge rubrike
Tajska - dežela nasmeha
Avtor: Staša Cafuta
Tajci so nasmejani, prizadevni in dobro organizirani. Karmen Kompara iz podjetja Vitanest ima s tajsko poslovno kulturo večletne izkušnje.
Udeležba v razvojnih programih EU v praksi
Avtor: Nives Pahor
Izkušnje podjetja DFG Consulting govorijo o številnih podrobnostih, kjer se vam lahko zatakne. Uspeh v evropskih projektih in sodelovanje s tujimi partnerji je cela »znanost«.
Tehnološki park se znova oddaljuje
Avtor: Primož Kaučič
V veliki tehnološki park na imenitni lokaciji v Ljubljani naj bi se v letu 2007 naselilo okrog sto malih perspektivnih razvojnih podjetij ... in tudi nekaj večjih. Se bo to sploh zgodilo? Zgodba o tem, kako smo vsi skupaj ujetniki neučinkovitih pravil, ki smo si jih sami zapisali.
Intuicija v poslovnem svetu
Avtor: Sabina Podjed
So podjetniki kot vojskovodje, ki se morajo bliskovito odločiti v zapletenih razmerah?
Slovenija na dnu glede tveganega kapitala
Avtor: Primož Kaučič
Raziskava Evropskega združenja tveganega kapitala kaže, da so podjetja, kjer je prisoten tvegani kapital, gonilna sila novega zaposlovanja. Če je tako, nam v Sloveniji slabo kaže ...
Doma
Poslujte bolj zvito
Avtor: Stanko Blatnik
Besedo »inovacija« ponavadi povezujemo z novimi izdelki ali storitvami. Toda bistveno več denarja nam prinesejo druge inovacije. Tako trdi norveški svetovalec Rolf Barry-Berg.
Kako obvladati razvoj novih izdelkov
Avtor: Primož Kaučič
Raziskava Inštituta Jožef Stefan kaže, da pri razvoju novih izdelkov nimamo težave s tehniko, ampak z organizacijo. Razvoj novega izdelka je najuspešnejši takrat, ko je zastavljen kot projekt z jasnimi cilji in jasnimi fazami.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *