Podjetnik januar 2008
Ideje
Trener za mestne pse
Hi-tech omara za vaša oblačila
Nalepke proti kraji
Tehnološki vzglavnik proti smrčanju
Nelepljiv žvečilni gumi
»Receptomat« - aparat za zdravila na recept
Kakšne barve je vaša storitev
Izmerite telesno temperaturo na daljavo
Avto čoln
Biti podjetnik
Tehnomat tekmuje s Kitajci
Avtor: Vlado Kadunec
V predelavi plastičnih mas na prebivalca smo v svetovnem vrhu.
Isaac Larian: Sreča ljubi drzne
Avtor: Nives Pahor
Potujoči prodajalec, ki je začel iz nič in ustvaril zasebni imperij igrač.
Veronika Novak - Kako sem postala podjetnica
Avtor: Veronika Novak
V družinskem podjetju je težko ločiti delo od privatnega življenja.
Izkušnje
Tehnomat tekmuje s Kitajci
Avtor: Vlado Kadunec
V predelavi plastičnih mas na prebivalca smo v svetovnem vrhu.
Sodobne valilnice podjetij
Avtor: Ilija Bregar
Prvi domači podjetniški inkubator smo dobili pred petnajstimi leti, zdaj jih imamo trinajst, v načrtih pa jih je še enajst.
9 namigov za delo od doma
Avtor: Stanko Levičar
Delo od doma je lahko učinkovita alternativa delu v pisarni, vendar se je za uspešno sodelovanje treba dobro organizirati.
Prodajati mleko je težko – razen, če …
Avtor: Aleš Lisac
Mleko iz različnih mlekarn je le – mleko. Biti zelo izviren, če prodajaš mleko, ni lahko. Vsaj na prvi pogled.
Ali je cena ključnega pomena?
Avtor: Aleš Lisac
Začnite danes popoldne
Avtor: Vitja Matijašič
8 poslov, ki jih lahko začnete jutri
Avtor: Nives Pahor
Znanja in izkušnje, ki jih imate, so pomembnejši od višine začetnega kapitala.
Ali ste iz pravega testa za podjetnika?
Avtor: Ana Cergolj
23 trditev, s katerimi boste ugotovili, ali ste podjetniški tip.
Veronika Novak - Kako sem postala podjetnica
Avtor: Veronika Novak
V družinskem podjetju je težko ločiti delo od privatnega življenja.
Isaac Larian: Sreča ljubi drzne
Avtor: Nives Pahor
Potujoči prodajalec, ki je začel iz nič in ustvaril zasebni imperij igrač.
Tržna znamka in e-brending
Avtor: Andrej Pompe
Uporaba tržnih znamk v realnem svetu ni več dovolj, izkoristiti moramo tudi možnosti digitalnega sveta - in sodobni brending bo zasijal v polni luči.
Ali pričakovana donosnost delnic odtehta tveganje?
Avtor: Robert Kleindienst
Naložbe v delnice so tvegane - in to je pravzaprav sijajno! Naložbeno tveganje je namreč edini razlog, da delnice prinašajo nadpovprečno pričakovano donosnost.
Prenos s.p.-ja
Avtor: Jaka Vadnjal
Dober dan, Italija!
Avtor: Lidija V. Bricelj
Italija s skoraj 60 milijoni potencialnih potrošnikov je za naše podjetnike velik trg, ki pa ima svoja pravila.
Ideja je 1%
Avtor: Andrej Pompe
Dobra poslovna ideja je šele začetek – en odstotek vsega, kar je treba še narediti. Preostalih 99 odstotkov je delo. To je tudi ključni razlog, da tako malo idej resnično zaživi na trgu.
Izstop iz podjetja
Avtor: Zoran Jereb
Scenarij za izstop potrebujete, preden dobite prvo ponudbo za prodajo podjetja.
Denar & finance
Ali pričakovana donosnost delnic odtehta tveganje?
Avtor: Robert Kleindienst
Naložbe v delnice so tvegane - in to je pravzaprav sijajno! Naložbeno tveganje je namreč edini razlog, da delnice prinašajo nadpovprečno pričakovano donosnost.
Kredit v »švicarjih«
Avtor: Igor Kadunc
Franšize
10 zmot in dejstev o franšizah
Avtor: Nives Pahor
Franšizing je poslovna strategija, ki lahko prinaša velike koristi vsem partnerjem − če je v osnovi pravilno zastavljena in razumljena.
Ali naj kupim franšizo?
Avtor: Igor Pavlin
Lepotilni saloni v starem slogu
Svetovalec
Podjetnikov opomnik za januar
Največje dovoljeno število nadur v letu 2007
Avtor: Svetko Praštalo
Prenos s.p.-ja
Avtor: Jaka Vadnjal
Ali je cena ključnega pomena?
Avtor: Aleš Lisac
E-trgovina
Avtor: Robert Rolih
Druge rubrike
Tržna znamka in e-brending
Avtor: Andrej Pompe
Uporaba tržnih znamk v realnem svetu ni več dovolj, izkoristiti moramo tudi možnosti digitalnega sveta - in sodobni brending bo zasijal v polni luči.
Vse več gospodinjstev s širokopasovnim dostopom do interneta
Avtor: Jaka Žorž
Po meri poslovnega človeka
Avtor: Jaka Žorž
Tiha slika
Avtor: Jaka Žorž
Enostavno
Avtor: Jaka Žorž
E-trgovina
Avtor: Robert Rolih
Slovenci smo dobri e-kupci
Avtor: Jaka Žorž
Uničevalnik papirnate in plastične navlake
Avtor: Jaka Žorž
Za nežne prste
Avtor: Jaka Žorž
Mobilni telefon v računalniku
Avtor: Jaka Žorž
Ali je cena ključnega pomena?
Avtor: Aleš Lisac
Dober dan, Italija!
Avtor: Lidija V. Bricelj
Italija s skoraj 60 milijoni potencialnih potrošnikov je za naše podjetnike velik trg, ki pa ima svoja pravila.
Doma
8 poslov, ki jih lahko začnete jutri
Avtor: Nives Pahor
Znanja in izkušnje, ki jih imate, so pomembnejši od višine začetnega kapitala.
Ali ste iz pravega testa za podjetnika?
Avtor: Ana Cergolj
23 trditev, s katerimi boste ugotovili, ali ste podjetniški tip.
Ideja je 1%
Avtor: Andrej Pompe
Dobra poslovna ideja je šele začetek – en odstotek vsega, kar je treba še narediti. Preostalih 99 odstotkov je delo. To je tudi ključni razlog, da tako malo idej resnično zaživi na trgu.
Izstop iz podjetja
Avtor: Zoran Jereb
Scenarij za izstop potrebujete, preden dobite prvo ponudbo za prodajo podjetja.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *