Podjetnik avgust 2007
Ideje
Pomočnik za zasebna opravila
Fotografija v umetniškem pop slogu
Štedilnik za na piknik
Zaslon, ki ga narišete
Miren dremež tudi v hrupu
Naj vas postane hotel
Sprehod nad prepadom
Dež v kopalnici
Zložljiva kitara
Stol z žogo
Biti podjetnik
Za podjetništvo moraš biti ravno prav neumen
Avtor: Primož Kaučič
Tako pravi Franci Jezeršek, prvo ime slovenskega cateringa, mož, ki vsak dan skrbi za pogostitve na več prireditvah, pred kratkim za kar 25.000 gostov. Stregel je tudi veliko pomembnim domačim in tujim imenom. Zatajiti preprosto ne sme!
Čevelj Crocs ali uspeh »grdega krokodilčka«
Avtor: Nives Pahor
Začelo se je z malce smešnimi, a udobnimi dopustniškimi čevlji, v nekaj letih pa je podjetje Crocs postalo najbogatejše čevljarsko podjetje na svetu. »Krokodilčke« nosijo že v 80 državah sveta ...
Tudi gledališče je lahko izvozni hit
Avtor: Lidija V. Bricelj
In to celo lutkovno! Robert Waltl je s svojim Mini Teatrom v nekaj letih dosegel velik uspeh doma in prepoznavnost po vsem svetu. Povezuje 120 sodelavcev; z evropskimi sredstvi gradi svoje gledališko središče.
Izkušnje
Za podjetništvo moraš biti ravno prav neumen
Avtor: Primož Kaučič
Tako pravi Franci Jezeršek, prvo ime slovenskega cateringa, mož, ki vsak dan skrbi za pogostitve na več prireditvah, pred kratkim za kar 25.000 gostov. Stregel je tudi veliko pomembnim domačim in tujim imenom. Zatajiti preprosto ne sme!
Čevelj Crocs ali uspeh »grdega krokodilčka«
Avtor: Nives Pahor
Začelo se je z malce smešnimi, a udobnimi dopustniškimi čevlji, v nekaj letih pa je podjetje Crocs postalo najbogatejše čevljarsko podjetje na svetu. »Krokodilčke« nosijo že v 80 državah sveta ...
Kako obvladovati težave z zaposlenimi
Avtor: Barbara Potrata
Če zaposlenim sporočate slabe novice, ugotavljate popuščanje pri delu, njihove osebne težave in podobno, je pomembno, da se težav lotite s preprostim človeškim pristopom, a s pravimi strategijami.
Preglejte svoje poslovanje in bonitete partnerjev
Avtor: Klara Stanič
Dopust je zatišje pred burno drugo polovico poslovnega leta. Premislite o vseh finančnih tveganjih. V miru poiščite najboljše rešitve.
Bodo ovire res padle?
Avtor: Primož Kaučič
Birokratske in druge ovire še vedno grenijo življenje podjetnikom, a vlada je le izvedla že blizu polovico ukrepov iz svojega programa odprave administrativnih ovir in obetajo se še nadaljnji. A praksa kot ponavadi šepa za teorijo ...
Kako prodati generaciji Y
Avtor: Stanko Levičar
Z generacijo, ki sta ji mobilnik in internet »zakon«, bi se morala podjetja več ukvarjati, saj stare tehnike ter prijemi pri oglaševanju in zaposlovanju ne delujejo več. Potreben je podoben trud kot pri spoznavanju kulture kake tuje države ...
Tudi gledališče je lahko izvozni hit
Avtor: Lidija V. Bricelj
In to celo lutkovno! Robert Waltl je s svojim Mini Teatrom v nekaj letih dosegel velik uspeh doma in prepoznavnost po vsem svetu. Povezuje 120 sodelavcev; z evropskimi sredstvi gradi svoje gledališko središče.
Družini prijazno podjetje
Avtor: Lidija V. Bricelj
Če vaše podjetje zaposlenim ponuja lažje usklajevanje materinstva oziroma starševstva in službenih obveznosti, si lahko pridobite certifikat družini prijaznega podjetja. Do zdaj je takšnih podjetij v Sloveniji 32. Postanite zaželen delodajalec!
Kako v podjetje vpeljati prvega iskalca zaposlitve
Avtor: Valentina Franca
Mladi iskalec zaposlitve pomeni svež veter v podjetju, predvsem pa dolgoročno naložbo, ki se bo obrestovala. Kako ravnati, če želimo mlajši kader obdržati v podjetju in na njem graditi?
Egipt: ne nastopajte superiorno
Avtor: Staša Cafuta
Fotoreporter Matjaž Kačičnik zelo dobro pozna Egipt, saj je pred nekaj leti postal njegov drugi dom. Pri sklepanju poslov je zelo pomemben osebni stik. Egipčanom je pomembnejša cena kot kakovost.
Kje so podjetniške priložnosti v turizmu?
Avtor: Nives Pahor
Kaj se dogaja na področju turizma v Sloveniji in v svetu? Kakšni so trendi? Kje so priložnosti in kje nevarnosti? Odgovore smo poskušali najti pri različnih strokovnjakih in ljudeh iz prakse.
Srečanje z generacijo Y
Avtor: Jože Vilfan
Kako prodati generaciji Y - ne kako misliti kot generacija Y.
Denar & finance
Preglejte svoje poslovanje in bonitete partnerjev
Avtor: Klara Stanič
Dopust je zatišje pred burno drugo polovico poslovnega leta. Premislite o vseh finančnih tveganjih. V miru poiščite najboljše rešitve.
Franšize
Nepremičninski franšizing tudi pri nas
Avtor: Nives Pahor
RE/MAX je trenutno edina franšiza na področju nepremičnin v Sloveniji. Od letos to globalno franšizno verigo pri nas zastopa ptujsko družinsko podjetje Animacija. Poteka iskanje primernih franšizijev ...
Telovadba, umetnost in glasba za otroke
Avstralski sadni sokovi
Svetovalec
Zaposlovanje in spodbude za zaposlovanje invalidov
Avtor: Mojca Kunšek
Če zaposlujete invalide ali imate invalidsko podjetje, morate poznati posebnosti njihovega zaposlovanja in spodbud, kot jih predpisuje zakonodaja.
Podjetnikov opomnik za avgust
Druge rubrike
Hitra izdelava DVD-jev
Avtor: Jaka Žorž
Digitalna potrdila v prenosnih telefonih
Avtor: Jaka Žorž
Žive mape za uporabnike Windows
Avtor: Jaka Žorž
Egipt: ne nastopajte superiorno
Avtor: Staša Cafuta
Fotoreporter Matjaž Kačičnik zelo dobro pozna Egipt, saj je pred nekaj leti postal njegov drugi dom. Pri sklepanju poslov je zelo pomemben osebni stik. Egipčanom je pomembnejša cena kot kakovost.
Kje so podjetniške priložnosti v turizmu?
Avtor: Nives Pahor
Kaj se dogaja na področju turizma v Sloveniji in v svetu? Kakšni so trendi? Kje so priložnosti in kje nevarnosti? Odgovore smo poskušali najti pri različnih strokovnjakih in ljudeh iz prakse.
Udobni računalniški zasloni
Avtor: Jaka Žorž
Kakovostna slika za videokonferenco
Avtor: Jaka Žorž
Barviti in zmogljivi
Avtor: Jaka Žorž
Bodo ovire res padle?
Avtor: Primož Kaučič
Birokratske in druge ovire še vedno grenijo življenje podjetnikom, a vlada je le izvedla že blizu polovico ukrepov iz svojega programa odprave administrativnih ovir in obetajo se še nadaljnji. A praksa kot ponavadi šepa za teorijo ...
Doma
Kako prodati generaciji Y
Avtor: Stanko Levičar
Z generacijo, ki sta ji mobilnik in internet »zakon«, bi se morala podjetja več ukvarjati, saj stare tehnike ter prijemi pri oglaševanju in zaposlovanju ne delujejo več. Potreben je podoben trud kot pri spoznavanju kulture kake tuje države ...
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *