Podjetnik april 2007
Ideje
Bio čokoladni butik
Gostišče za umetnike
Avtomatski odzivnik, ki vas posluša
Nova moda v nočnih klubih
Svinčnik za diabetike
Čiščenje Mount Everesta
Bi se preselili na škotski otok?
Zobna ščetka iz titana
Leteča budilka
Biti podjetnik
Neizprosna kakovost in družbena odgovornost
Avtor: Primož Kaučič
To sta vodili direktorja podjetja SIBO G. Boštjana Šifrarja, ki izhaja iz družine s stoletno podjetniško tradicijo. V podjetju je to čutiti v vseh pogledih ...
Bližnjic do uspeha ni
Avtor: Lidija V. Bricelj
»Predvsem si želim, da bo vse več ljudi vseh generacij, ki imajo željo po nečem novem, z nami doživelo kakšno adrenalinsko avanturo,« pravi nekdanji vrhunski alpski smučar Rene Mlekuž, ki zdaj vodi podjetje Tobogan.
Barry Lam: kralj prenosnikov
Avtor: Nives Pahor
Se ponašate s prenosnikom katere od znanih blagovnih znamk? Nemara ne veste, da ga je skoraj gotovo izdelalo podjetje Quanta Computer s Tajvana, največji proizvajalec prenosnikov na svetu ...
Izkušnje
Neizprosna kakovost in družbena odgovornost
Avtor: Primož Kaučič
To sta vodili direktorja podjetja SIBO G. Boštjana Šifrarja, ki izhaja iz družine s stoletno podjetniško tradicijo. V podjetju je to čutiti v vseh pogledih ...
Abu Dabi ali »arabski Manhattan«
Avtor: Sara Lovrenčič
Nora nepremičninska zgodba. In še kaj več. Vrenje v Združenih arabskih emiratih predstavlja Bojan Upelj.
Barry Lam: kralj prenosnikov
Avtor: Nives Pahor
Se ponašate s prenosnikom katere od znanih blagovnih znamk? Nemara ne veste, da ga je skoraj gotovo izdelalo podjetje Quanta Computer s Tajvana, največji proizvajalec prenosnikov na svetu ...
Pomen hladnega klica
Avtor: Vito Komac
Veliko izdelkov in storitev se ne prodaja samodejno, temveč je potreben oseben stik s kupcem. Kako se dogovoriti za sestanek s prvim, »hladnim« telefonskim klicem?
Kaj je družbeno odgovorno podjetništvo
Avtor: Mirjana Mladič
Je družbena odgovornost podjetij modna muha, trženjska poteza ali dolgoročna usmeritev? Čedalje več podjetij jemlje družbeno odgovornost zelo resno, to pa je tudi usmeritev Evropske unije.
Kako blefirati do konca
Avtor: Jože Vilfan
Kam gredo denarji za tehnološki razvoj? Ne vemo. Ne vemo, ker to nekaterim ustreza. Ali smo sposobni zares narediti podjetniško državo? Na to vprašanje vam lahko odgovori Japec Jakopin; samo vprašajte ga, kje bo investiral?
Zmeda ali megla glede spodbujanja tehnološkega razvoja
Avtor: Primož Kaučič
Podjetniki, ki so sodelovali pri določanju pogumnih ciljev nacionalnega raziskovalnega in razvojnega programa, ugotavljajo, da so prevarani. Za izhod iz zmede je očitno potreben drugačen model financiranja.
Poslovni načrt, ki deluje
Avtor: Matjaž Krč
Kako je mogoče, da je skoraj na vsakem trgu 80 odstotkov prodaje v rokah 20 odstotkov podjetnikov? Odgovor je preprost: zaradi priprave in izvedbe dobrega poslovnega načrta.
Tudi Slovenci za sončne elektrarne
Avtor: Vida Petrovčič
Ta mlada in še razmeroma draga alternativna energetska panoga se je začela tudi pri nas hitro razvijati. Podjetje Bisol proizvede celo en odstotek svetovne proizvodnje fotonapetostnih modulov, imamo pa tudi tehnološko platformo za fotovoltaiko ...
Čar navtičnih sejmov
Avtor: Borut Jerše
Navtični sejmi so velik magnet, ker lahko obiskovalci občudujejo navtične novosti tudi v njihovem naravnem okolju − v vodi, razstavljavci pa imajo tako manj stroškov in dodatne možnosti predstavitve.
Bližnjic do uspeha ni
Avtor: Lidija V. Bricelj
»Predvsem si želim, da bo vse več ljudi vseh generacij, ki imajo željo po nečem novem, z nami doživelo kakšno adrenalinsko avanturo,« pravi nekdanji vrhunski alpski smučar Rene Mlekuž, ki zdaj vodi podjetje Tobogan.
Kako učinkoviteje nagrajevati?
Avtor: Marjana Merkač Skok
Statistično je velika verjetnost, da so delavci tudi v vašem podjetju razmeroma nezadovoljni z nagrajevanjem, pri tem pa ne gre samo za plače. Kako nagrajevati v dobro tako delavcev kot tudi podjetja?
Dobri delavci si sami iščejo delo
Avtor: Nives Pahor
Z nekaj dobre volje in dobro zamislijo se lahko ustvarijo takšni odnosi med delodajalci in zaposlenimi oziroma izvajalci, da dobiš dejansko prožen in hkrati varen trg dela. Primer podjetja AJM.
Posredovanje dela ali delavci »na pósodo«
Avtor: Lidija V. Bricelj
Si predstavljate, da bi Zavod za zaposlovanje delavca, ki dela pri vas, zaposloval kar pri sebi? Prav to je sodobna oblika »najema delovne sile«, ki se v Evropi vse bolj uveljavlja. Katere so prednosti in slabosti.
Temelji poslovanja – podlaga trajnega uspeha
Avtor: Borut Šturm
Temelji poslovanja so najmočnejše sredstvo za zagotavljanje zdravja in razvoja organizacije. Ključno vlogo ima ustanovitelj oziroma vodja, ki svoje vrednote in filozofijo z lastnim zgledom prenese v celotno podjetje, nasledniki pa na tem gradijo.
Denar & finance
Poslovna bilanca in načrti iz rokava
Avtor: Igor Kadunc
Če si uredite prikaze podatkov o poslovanju, tedaj so vam vselej sproti na voljo podatki o poslovnem izidu in bilanci stanja. Kako v »žongliranje s konti« prepričati računovodjo?
Zmeda ali megla glede spodbujanja tehnološkega razvoja
Avtor: Primož Kaučič
Podjetniki, ki so sodelovali pri določanju pogumnih ciljev nacionalnega raziskovalnega in razvojnega programa, ugotavljajo, da so prevarani. Za izhod iz zmede je očitno potreben drugačen model financiranja.
Franšize
Franšizni sistem za slovensko dušo
Avtor: Nives Pahor
Ko je podjetje HP Hobby program poslovodjem trgovin ponudilo vodenje teh trgovin v franšizni verigi in dober zaslužek, so se spremenili iz sindikalistov v gospodarje.
CompuChild – računalniško izobraževanje za malčke
Prodaja vina z učnimi urami
Svetovalec
Potni stroški zastopnikov na terenu
Avtor: Jana Galič
Predlogi rešitev za tedenske in mesečne potne naloge.
Podjetnikov opomnik za april
Druge rubrike
Tudi Slovenci za sončne elektrarne
Avtor: Vida Petrovčič
Ta mlada in še razmeroma draga alternativna energetska panoga se je začela tudi pri nas hitro razvijati. Podjetje Bisol proizvede celo en odstotek svetovne proizvodnje fotonapetostnih modulov, imamo pa tudi tehnološko platformo za fotovoltaiko ...
Čar navtičnih sejmov
Avtor: Borut Jerše
Navtični sejmi so velik magnet, ker lahko obiskovalci občudujejo navtične novosti tudi v njihovem naravnem okolju − v vodi, razstavljavci pa imajo tako manj stroškov in dodatne možnosti predstavitve.
Video predstavitev podjetja tudi na mobilniku
Avtor: Jaka Žorž
555 ur zvočnih beležk
Avtor: Jaka Žorž
Enostavna uporaba tiskalnikov HP
Avtor: Jaka Žorž
Biometrični nadzorni sistem
Avtor: Primož Kaučič
Abu Dabi ali »arabski Manhattan«
Avtor: Sara Lovrenčič
Nora nepremičninska zgodba. In še kaj več. Vrenje v Združenih arabskih emiratih predstavlja Bojan Upelj.
Tiskalnik za prenosno pisarno
Avtor: Jaka Žorž
Mali veliki fotoaparat
Avtor: Jaka Žorž
Izpopolnjeno deskanje po internetu v slovenščini
Avtor: Jaka Žorž
Manj stroškov z najetimi fotografi
Avtor: Jaka Žorž
Doma
Temelji poslovanja – podlaga trajnega uspeha
Avtor: Borut Šturm
Temelji poslovanja so najmočnejše sredstvo za zagotavljanje zdravja in razvoja organizacije. Ključno vlogo ima ustanovitelj oziroma vodja, ki svoje vrednote in filozofijo z lastnim zgledom prenese v celotno podjetje, nasledniki pa na tem gradijo.
Poslovni načrt, ki deluje
Avtor: Matjaž Krč
Kako je mogoče, da je skoraj na vsakem trgu 80 odstotkov prodaje v rokah 20 odstotkov podjetnikov? Odgovor je preprost: zaradi priprave in izvedbe dobrega poslovnega načrta.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *