Podjetnik november 2010
Ideje
Pripravljeni na nesrečo
Prodaja irske zemlje
Vrata in miza za namizni tenis
Pisan straniščni pokrov
Priročna rokavica
Pozabi bivšo ljubezen
Prodajni avtomat za štirinožne prijatelje
Naravi prijazna piknik škatla
Prilagodljiv jermen za lažje sedenje
Svetovalec za odnose z javnostmi
Biti podjetnik
Ko življenjski slog postane blagovna znamka
Avtor: Vlado Kadunec
Alex Calderwood je s popolnoma neobičajnimi zamislimi zgradil eno najbolj priljubljenih 'zbirk' hotelov v Ameriki. Zanj pravijo, da uspe v vsem, česar se loti.
Podjetnik leta
Energije imava še vsaj za deset let
Avtor: Primož Kaučič
Marino Furlan, ki je z ženo Marjeto prejel priznanje podjetnik leta 2010, še razmišlja o kupovanju podjetij in rasti skupine, saj je vodenje podjetja in razvoj novih izdelkov zanj predvsem hobi.
Podjetnik leta 2010
Avtor: besedilo: Primož Kaučič, fotografije: Aleš Beno
Reportaža z jubilejne, že 20. podelitve priznanja podjetnik leta.
Tiha podjetniška revolucija
Avtor: dr. Viljem Pšeničny
V zadnjih dvajsetih letih smo v Sloveniji dobili močan podjetniški sloj. Vprašanje pa je, kako ta potencial izkoristiti, da se bomo prebili med najuspešnejše države.
Izkušnje
Energije imava še vsaj za deset let
Avtor: Primož Kaučič
Marino Furlan, ki je z ženo Marjeto prejel priznanje podjetnik leta 2010, še razmišlja o kupovanju podjetij in rasti skupine, saj je vodenje podjetja in razvoj novih izdelkov zanj predvsem hobi.
Kdo bo zmagoval v prihodnosti?
Avtor: Boštjan Ložar
V prihodnosti bodo še bolj kot doslej zmagovala podjetja, ki bodo ob vrhunskih izdelkih imela dobro vpeljan in učinkovit sistem vodenja. Tu pa so tudi dobri slovenski podjetniki šibki.
Vpliv družine na odločitev žensk za podjetništvo
Avtor: Mateja Vadnjal
Raziskava med slovenskimi podjetnicami kaže, da podjetnice potrebujejo močno podporo zakonskega partnerja in svojih staršev. Iščejo predvsem spodbudo in razumevanje.
Iz spoštovanja do malih živali
Avtor: Metka Nograšek
David Žargi se ukvarja z eno najbolj nenavadnih dejavnosti pri nas – ponuja pogrebniške storitve za male živali.
Kitajska – neizmeren potencial
Avtor: Tina Kociper
Kitajska postaja vse bolj trg, ki bo zanimiv tudi za izvoznike. Zaradi kulturnih razlik pa je to zahteven trg, na katerega se je treba dobro pripraviti, se vanj poglobiti in veliko vložiti.
Prva ponudba – da ali ne?
Avtor: Tine Juha
Čeprav se večina ljudi boji, da s tem, ko prvi dajo ponudbo v pogajanjih, nasprotni strani razkrijejo karte in so zato bolj ranljivi, je resnica drugačna. V določenih primerih je v prednosti tisti, ki prvi razkrije ponudbo.
99-odstotkov je premalo
Avtor: Marjan Bradeško
Če se podjetje zadovolji z 99-odstotno kakovostjo izdelkov ali storitev, ga lahko tisti en odstotek slabosti spravi v hude težave. Samo najvišja kakovost je zares dovolj.
Prava vprašanja za odlične ideje
Avtor: Aleš Lisac
Dobre ideje za povečanje prodaje boste našli, če si boste nenehno postavljali veliko pravih vprašanj.
Tiha podjetniška revolucija
Avtor: dr. Viljem Pšeničny
V zadnjih dvajsetih letih smo v Sloveniji dobili močan podjetniški sloj. Vprašanje pa je, kako ta potencial izkoristiti, da se bomo prebili med najuspešnejše države.
Podjetništvo po meri ženske
Avtor: Anja Žagar
Ženske so kot podjetnice manj ambiciozne od moških kolegov, saj jih v podjetništvo ne žene želja po zaslužku, ampak predvsem želja po zadovoljstvu pri delu. Brez posebnih ukrepov in spodbud za podjetnice bo njihov delež še manjši, kakor je zdaj.
Ko življenjski slog postane blagovna znamka
Avtor: Vlado Kadunec
Alex Calderwood je s popolnoma neobičajnimi zamislimi zgradil eno najbolj priljubljenih 'zbirk' hotelov v Ameriki. Zanj pravijo, da uspe v vsem, česar se loti.
V španoviji pes ne crkne
Avtor: Primož Kaučič
Lekcije letošnjih nominirancev za podjetnika leta
Razvojni letni pogovori
Avtor: Nikolaj Mejaš
Začeti v inkubatorju
Avtor: Petra Mauer
Univerzitetni inkubatorji inovativnim posameznikom in skupinam ponujajo priložnost, da razvijejo svoja podjetja že v času študija. A pomoč je lahko varljiva, če se podjetje v tem času ne postavi na lastne noge.
Različna starost, različna strategija
Avtor: Matej M. Peternelj
Vsak izdelek ali storitev gre v svojem življenjskem ciklusu skozi različna obdobja. Če želite izdelek kar najbolje tržiti, morate strategijo trženja prilagoditi značilnostim posamezne faze življenjskega cikla.
Sodelavci, ki parajo živce
Avtor: Franka Bertoncelj
Pri vodenju problematičnih sodelavcev navadno zadostuje, da s sodelavcem ohranite odrasel odnos in se ne spuščate na raven otroka ali upornika. Šele če to ne zaleže, uporabite orodja, ki izhajajo iz vaše formalne moči vodje.
Denar & finance
Katere računovodske informacije mora poznati podjetnik
Avtor: Cvetka Peršak
Čeprav ima podjetje računovodjo, mora podjetnik oziroma poslovodja poznati računovodske funkcije, predpise in ključne računovodske informacije.
Spremembe zaradi prisilne poravnave
Avtor: Lidija Robnik
Kako izbrati računovodski servis
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Podjetniki pogosto zaupajo vodenje računovodstva znancem ali najbližjim računovodskim servisom. A taka odločitev navadno ni najboljša, še posebno, če želi podjetnik rasti in bo potreboval zahtevnejše storitve.
Franšize
Tudi z majhno prodajalno je mogoče uspeti
Avtor: Petra Mauer
Silvo Žigon je pred desetimi leti z Mercatorjem podpisal franšizno pogodbo in v manjših krajih odprl dve trgovini z živili. Še vedno je prepričan, da se je odločil pravilno.
Prodam namesto tebe
Postanite lastnik spletne igralnice
Svetovalec
Kako naj se zaposli direktor?
Avtor: Boštjan J. Turk
Če ustanovite podjetje, se lahko v njem zaposlite s pogodbo o zaposlitvi ali pa tudi ne, saj lahko delo opravljate tudi po pogodbi o poslovodenju. Med obema možnostma je velika razlika.
Spremembe zaradi prisilne poravnave
Avtor: Lidija Robnik
Veljavnost patentne pravice
Avtor: Dušan Borštar
Podjetnikov opomnik za november
Razvojni letni pogovori
Avtor: Nikolaj Mejaš
Zakonodaja za spletne prodajalne
Avtor: Boštjan J. Turk
Druge rubrike
Kdo bo zmagoval v prihodnosti?
Avtor: Boštjan Ložar
V prihodnosti bodo še bolj kot doslej zmagovala podjetja, ki bodo ob vrhunskih izdelkih imela dobro vpeljan in učinkovit sistem vodenja. Tu pa so tudi dobri slovenski podjetniki šibki.
Oglaševanje na mobilnih telefonih
Avtor: Bor Trček
Mobilno optično branje
Avtor: Bor Trček
Telefon z Okni
Avtor: Bor Trček
Kitajska – neizmeren potencial
Avtor: Tina Kociper
Kitajska postaja vse bolj trg, ki bo zanimiv tudi za izvoznike. Zaradi kulturnih razlik pa je to zahteven trg, na katerega se je treba dobro pripraviti, se vanj poglobiti in veliko vložiti.
Prava vprašanja za odlične ideje
Avtor: Aleš Lisac
Dobre ideje za povečanje prodaje boste našli, če si boste nenehno postavljali veliko pravih vprašanj.
In računalnik bo kot nov
Avtor: Esad Jakupović
Danes je praktično vsak novi osebni računalnik odličen, tudi tisti iz samopostrežbe. Po daljši uporabi pa tudi vrhunski računalnik lahko postane počasen in nezanesljiv. Rešitev problema ni nadgradnja ali celo zamenjava, ampak le urejanje, čiščenje, zaščita in nadzor.
Še en ponudnik tabličnega računalnika
Avtor: Bor Trček
Tiskanje kar prek spleta
Avtor: Bor Trček
Imunski sistem je naš ščit
Avtor: Gašper Predanič
Prihaja čas prehladov. Vaše glavno orožje proti njim bo imunski sistem.
Zakonodaja za spletne prodajalne
Avtor: Boštjan J. Turk
Doma
Podjetništvo po meri ženske
Avtor: Anja Žagar
Ženske so kot podjetnice manj ambiciozne od moških kolegov, saj jih v podjetništvo ne žene želja po zaslužku, ampak predvsem želja po zadovoljstvu pri delu. Brez posebnih ukrepov in spodbud za podjetnice bo njihov delež še manjši, kakor je zdaj.
Vpliv družine na odločitev žensk za podjetništvo
Avtor: Mateja Vadnjal
Raziskava med slovenskimi podjetnicami kaže, da podjetnice potrebujejo močno podporo zakonskega partnerja in svojih staršev. Iščejo predvsem spodbudo in razumevanje.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"