Podjetnik april 2012
Ideje
Izposoja miz za ročni nogomet
Oglas zanjo in zanj
Pekarna za ptice
Uporabno in dišeče
Deskanje v prostoru
Pepelnik, ki kašlja
Čistilec oken
Jarek ali most?
Malo, a dobro
Oblikovanje službenih plakatov
Eleganten kosmatinec
Govoreča mačja budilka
Nasveti za vaš dom
Biti podjetnik
Družina, ki vam jemlje mero
Avtor: Vlado Kadunec
Družinskega podjetja pri Lotričevih ne razumejo kot zaposlovanje sorodnikov, ampak kot posredovanje družinskih vrednot vsem zaposlenim.
V družinskem podjetju mora nekdo nositi hlače
Avtor: Vlado Kadunec
Biti sodelavec z življenjskim partnerjem v skupnem podjetju zahteva premišljen dogovor in postavitev pravil, ki se jih je treba držati.
Izkušnje
Družina, ki vam jemlje mero
Avtor: Vlado Kadunec
Družinskega podjetja pri Lotričevih ne razumejo kot zaposlovanje sorodnikov, ampak kot posredovanje družinskih vrednot vsem zaposlenim.
V družinskem podjetju mora nekdo nositi hlače
Avtor: Vlado Kadunec
Biti sodelavec z življenjskim partnerjem v skupnem podjetju zahteva premišljen dogovor in postavitev pravil, ki se jih je treba držati.
Pospeševanje prodaje
Avtor: Aleš Lisac
Prilagajanje ključnih elementov danim situacijam
Avtor: Nastja Mulej
Ironično se prihodnost marketinga naslanja predvsem na preteklost, ko se osredotoča na osnovne elemente marketinga – trgi, segmentacija, produkt, porabniki in trženjska komunikacija. V ospredju sta poenostavitev in prilagajanje, pri čemer do izraza prihaja pomembna prednost srednjih, predvsem pa malih podjetij, ki se odraža v prilagodljivosti.
Zakaj kupujemo vijoličaste krave?
Avtor: Robert Rolih
Se še spomnite, kaj se je dogajalo v zgodbi o Janku in Metki? Ali v filmu Gospodar prstanov? Kaj pa, če se poskušate spomniti lekcij, ki ste jih bili deležni v šoli – mogoče o geografiji ali zgodovini?
Kdo odloča o nakupu?
Avtor: Marjan Bradeško
Zaradi sprememb v vodstvenih modelih, kjer je manj hierarhije in večja širina, je tudi moč odločanja bolj porazdeljena.
Maček v žaklju
Avtor: Martina Budal
ACTA je s stališča slovenskega podjetnika, ki ima razvoj, produkcijo in intelektualno lastnino, ki mu daje konkurenčno prednost, koristna.
Inovativnost in internacionalizacija
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Slovenija se je znašla v najhujši gospodarski krizi po osamosvojitvi.
Nakupovalni voziček novosti
Avtor: Metka Nograšek
Ekonomistka in inovatorka Irena Marčetič je pustila zaposlitev v oglaševanju ter novembra leta 2010 z odprtjem podjetja Testiraj d.o.o. stopila na lastno podjetniško pot. Pri poslu se drži vodila: »Nikoli ne obupaj.«
Kako razviti prodajnike?
Avtor: Nikolaj Mejaš
Obvladajte posel, da ne bo ta obvladoval vas
Avtor: Vlado Kadunec
Podjetje naj bi podjetniku omogočalo boljše, kakovostnejše, bolj ustvarjalnejše in konec koncev tudi finančno uspešnejše življenje. Praksa pa pogosto prinese prav nasprotno.
Boljša komunikacija s strankami
Avtor: Marko Bauman
Kadar govorimo o komunikaciji s strankami, se je treba vprašati, ali ima podjetje ustrezno organizirane in programsko podprte vse komunikacijske kanale.
Le kaj bi z nekdanjimi kupci?
Avtor: Vito Komac
Nekdanji kupec je prepogosto po krivici prezrt, saj je dragocenost, ki lahko z manj truda prinese več.
Denar & finance
»Promocije svojega dela tvegani kapital ne dela«
Avtor: Martina Budal
Državni zbor je jeseni 2007 sprejel zakon o družbah tveganega kapitala in to obliko financiranja podjetij institucionaliziral tudi pri nas. Dobra štiri leta pozneje v Sloveniji deluje šest skladov tveganega kapitala, ki so se lani povezala v Združenje ponudnikov tveganega kapitala.
Smiselnost poslovnega načrtovanja
Avtor: Blaž Kos
Poslovni načrt je temeljni dokument, ki naj bi ga pripravil podjetnik, preden skoči v vodo in se poda na podjetniško pot oziroma preden lansira nov produkt na trg.
Upravičeni stroški pri najemu avtomobila
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
Prilagojen prehranski načrt
Avtor: Petra Mauer
Podjetje Naturhouse je specializirano za ponudbo prehranskih in dietetičnih storitev ter ekskluzivnih izdelkov, ki vodijo do bolj zdravega načina življenja.
Pomoč pri selitvi
Glass Doctor
Svetovalec
Kaj prinaša trgovinski sporazum ACTA za podjetnike?
Avtor: Simona Drevenšek
Pred zasedanjem mednarodnega odbora za trgovino v evropskem parlamentu, ki je 26. in 27. marca razpravljal o potrditvi ali zavrnitvi ratifikacije Trgovinskega sporazuma za boj proti ponarejanju (ACTA), so se spet kresala mnenja.
Pravila pri javnem naročanju
Avtor: Irena Prodan
Zakon o javnih naročilih ZJN2 javna naročila ločuje glede na njihovo vrednost, na tej podlagi pa določa tudi postopke, po katerih se morajo posamezna javna naročila oddati.
Podjetnikov opomnik za april
Pospeševanje prodaje
Avtor: Aleš Lisac
Odbitek vstopnega DDV za vozila
Avtor: Mojca Kunšek
Če vozilo izpolnjuje pogoje za uvrstitev v tarifno oznako KN 8704 (tovorno vozilo), ima pravico do odbitka DDV.
Garancijska odgovornost prodajalcev
Avtor: Boštjan J. Turk
Kaj mora o garancijski odgovornosti (garanciji za brezhibno delovanje stvari) vedeti vsak trgovec in proizvajalec.
Upravičeni stroški pri najemu avtomobila
Avtor: Lidija Robnik
Kako razviti prodajnike?
Avtor: Nikolaj Mejaš
Druge rubrike
»Promocije svojega dela tvegani kapital ne dela«
Avtor: Martina Budal
Državni zbor je jeseni 2007 sprejel zakon o družbah tveganega kapitala in to obliko financiranja podjetij institucionaliziral tudi pri nas. Dobra štiri leta pozneje v Sloveniji deluje šest skladov tveganega kapitala, ki so se lani povezala v Združenje ponudnikov tveganega kapitala.
Močne in trhle točke slovenske lesne industrije
Avtor: Manca Kraševec
Že dolgo se govori, da je les naše največje bogastvo in glede na kakovost bi nam moral biti tudi v velik ponos.
Inovativnost in internacionalizacija
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Slovenija se je znašla v najhujši gospodarski krizi po osamosvojitvi.
Moška ležerna poslovna obleka
Avtor: Renata Rudolf
Pomlad prinaša tudi v poslovni svet sproščenost in lahkotnost. Težke materiale z veseljem zamenja z lažjimi, barve so svetlejše in živahnejše.
Novosti s sejma CeBIT
Avtor: Esad Jakupović
V Hannovru je med 6. in 10. marcem potekal IKT-sejem CeBIT 2012, ki je kljub večletnem upadanju tako števila razstavljavcev kot tudi obiskovalcev, ohranil sloves največjega svetovnega poslovnega dogodka.
Prenosniki še obstajajo
Avtor: Bor Trček
Črno-bela hitrost
Avtor: Bor Trček
Prilagajanje ključnih elementov danim situacijam
Avtor: Nastja Mulej
Ironično se prihodnost marketinga naslanja predvsem na preteklost, ko se osredotoča na osnovne elemente marketinga – trgi, segmentacija, produkt, porabniki in trženjska komunikacija. V ospredju sta poenostavitev in prilagajanje, pri čemer do izraza prihaja pomembna prednost srednjih, predvsem pa malih podjetij, ki se odraža v prilagodljivosti.
Kaj prinaša trgovinski sporazum ACTA za podjetnike?
Avtor: Simona Drevenšek
Pred zasedanjem mednarodnega odbora za trgovino v evropskem parlamentu, ki je 26. in 27. marca razpravljal o potrditvi ali zavrnitvi ratifikacije Trgovinskega sporazuma za boj proti ponarejanju (ACTA), so se spet kresala mnenja.
Zahteve slovenske obrti in podjetništva
Avtor: Martina Budal
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije je že desetič pripravila forum slovenske obrti in podjetništva in predstavila svoje zahteve do države, ki so jih v OZS strnili v deset točk.
Za boljši spomin in kakovostnejše razmišljanje
Avtor: Gašper Predanič
Kakovostna prehrana vpliva na mnogo dejavnikov v telesu. Tako lahko s hrano vplivamo na boljši spomin in razmišljanje.
Svetloba in delo
Avtor: Nina Belopavlovič
Ko govorimo o delovni svetlobi, najprej pomislimo na osvetlitev pisarniške mize. A to je le ena od oblik delovnega mesta. Čeprav veliko dela res opravimo za mizo in za računalnikom, ne smemo pozabiti na druga območja, kjer svetloba prav tako igra pomembno vlogo.
Virtualna tipkovnica
Avtor: Bor Trček
Stacionarni še vedno pride prav
Avtor: Bor Trček
Varčen monitor za manj zahtevne
Avtor: Bor Trček
Doma
Konec odpadkov
Avtor: Martina Budal
Sodobni pristopi k ravnanju z odpadki, ki jim sledi tudi zakonodaja, med pomembne naloge podjetij uvajajo predvsem preprečevanje njihovega nastajanja.
Od zibelke do zibelke
Avtor: Martina Budal
Predstavljamo primere dobre prakse ravnanja z odpadki.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *