Podjetnik februar 2014

 

Neizkoriščena moč izjav kupcev

 

Doseči prodajo novemu kupcu, ki z nami še ni posloval, je praviloma dražje in težje kot našim obstoječim kupcem – predvsem, ker še ni vzpostavljeno ustrezno zaupanje. Novi kupec ne ve, ali naša beseda kaj velja, kakšne kakovosti je naš izdelek ali storitev, in kakšno podporo lahko od nas pričakuje po nakupu. S priporočili lahko precejšen del teh dvomov odpravimo – in to bistveno ceneje kot z dodatnim oglaševanjem.

Ideje
Aplikacija za načrtovanje porok
Avtor: Petra Mauer
Izključite telefone in jejte pol ceneje
Avtor: Petra Mauer
Kolo za dva
Avtor: Petra Mauer
Ko v avtu zmanjka prostora
Avtor: Petra Mauer
Več kot le običajne rokavice
Avtor: Petra Mauer
Izdelava unikatnih prstanov
Avtor: Petra Mauer
Dežnik za dva
Avtor: Petra Mauer
Izposoja športne opreme
Avtor: Petra Mauer
Udobje brez meja
Avtor: Petra Mauer
Vožnja s konji in sanmi
Avtor: Petra Mauer
Biti podjetnik
Zmagovanje z domišljijo in tehnologijo
Avtor: Petra Mauer
Bianca Žvorc Morris je že pri šestnajstih začela raziskovati tujino, trinajst let je nato živela v New Yorku, potem sta se z možem preselila v Nemčijo. Za svojo blagovno znamko BeeZee EcoKid in BeeZee Design je že prejela nagrade, med drugim za najboljši trajnostni projekt v Evropski uniji ter dve nagradi za ekološko modno oblikovanje v Nemčiji in Avstriji.
Za majhne in inovativne je niša priložnost
Avtor: Martina Budal
Na zadnjem Slovenskem forumu inovacij so opozorili nase z zmagovalno inovacijo - Florianom, ki je namenjen predvsem lastnikom kaminskih peči na drva. A to ne pomeni, da se s produkti iz Atechovih proizvodnih dvoran ne srečamo skoraj vsak dan.
Izvoznika slovenskih dobrot
Avtor: Vlado Kadunec
Beg možganov in delovne sile na tuje, ki smo mu priča v zadnjih letih, je predvsem posledica slabih gospodarskih razmer v naši državi. Zgodba Primoža Škerjanca in Meti Kosec je narejena iz nekoliko drugačnega testa. Ne izhaja namreč iz nuje po iskanju službe oziroma dela, ampak je preprosto posledica okoliščin in želje po novi avanturi. In tako sta se ustalila v Pragi, kjer dokazujeta, da se slovenski izdelek lahko proda kjerkoli.
Človek, ki je izumil ekspresno pošto
Avtor: Martina Budal
Bil je prvi in je še vedno največji. Preko noči dostavi vaš paket kamorkoli na svetu. Z garancijo - če paket ne pride, nam ne plačate.
Natisnili so obleko, rezervne dele in luči
Avtor: Anita Ivačič
Leta 2012 je podjetje Ortotip na trg poslalo prvi tridimenzijski tiskalnik za domačo in polprofesionalno uporabo slovenske izdelave, lani pa so z 1,1 milijonsko investicijo nabavili in zagnali največji stroj za dodajalno tehnologijo v tem delu Evrope. V sodelovanju z različnimi naročniki - od industrije, oblikovanja in medicine - izdelujejo prototipe in maloserijske izdelke.
Izkušnje
V neformalnem okolju se rodi največ poslovnih zamisli
Avtor: Anita Ivačič
Jose Antonio Morales skupaj s perujskim in slovenskim partnerjem razvija poslovni model ekspedicijskega mreženja Lincoln Island, ki je namenjen neformalnemu druženju podjetnikov in vzpostavljanju potencialnih poslovnih navez.
Prava strategija poslovanja
Avtor: Andreja Metelko
Akcija, delovanje je danes, v času krize, pravo vodilo. Če ničesar ne spreminjamo, ostajamo na mestu, stagniramo. Toda, kateri so tisti čarobni ukrepi, ki lahko podjetju zagotovijo boljši tržni delež in finančno stabilnost? Različno, predvsem pa odvisno od položaja in trenutne situacije podjetja.
Klicni center da ali ne? Najet ali lasten?
Avtor: Vito Komac
Klicni center je lahko pomemben del prodajno tržniškega delovanja podjetij. Včasih je temeljni element, brez katerega ne bi mogli poslovati, drugič pa zgolj podpora širši politiki poslovanja, vendar ne marginalni del.
Znanje za zmerno ceno?
Avtor: Marjan Bradeško
V krizi večina podjetij najprej krči sredstva za izobraževanje in trženje. A vendarle - zaposleni se morajo usposobiti. Navsezadnje potrebujemo šolanje tudi zaradi izpitov, ki so pogosto zahtevani, če se želi podjetje izkazati z ustrezno usposobljenostjo - tako pred kupci kot pred dobavitelji. Kako z nižjimi sredstvi vendarle doseči ustrezno usposobljenost? Oziroma - kako za enak vložek dobiti več?
Denar & finance
Računovodstvo: pomembna je vsebina, ne formalno izpolnjevanje obveznosti
Avtor: Martina Budal
Je računovodenje nujno zlo ali pomemben vir informacij za poslovno odločanje? Dr. Branko Mayr, dekan Visoke šole za računovodstvo, pravi, da bi moralo biti drugo, a je žal vse prevečkrat prvo.
Franšize
Tudi sama bi izbrala franšizo
Avtor: Petra Mauer
Pod taktirko računovodskega servisa APO VIZIJA dandanes deluje že pet franšiz v Sloveniji, vendar ne izključujejo misli, da bodo nekoč širili franšizno mrežo tudi zunaj državnih meja.
Pokvarjeno popravijo
Avtor: Petra Mauer
Svetovalec
Prava neuki, vendar nekateri zelo prebrisani potrošniki
Avtor: Anja Žagar
Znano je, da materialne dobrine ne prinašajo sreče, in te je še toliko manj, če se nam zgodi, da kupimo nekaj, kar se izkaže za neuporabno. In vendar postajamo ljudje z dneva v dan vse bolj pametni kupci (potrošniki), saj nam je dostopno vse več informacij o izdelkih, storitvah in njihovih ponudnikih.
Odškodninska odgovornost podjetnikov in zaposlenih
Avtor: Boštjan J. Turk
V našem poslovnem okolju spore še vedno raje dolga leta rešujemo na sodiščih, namesto da bi uporabili druge konstruktivne rešitve. Zato smo pogledali temeljne značilnosti odškodninske odgovornosti delodajalcev in delavcev ter pasti, na katere bi morali paziti oboji.
Kako naj prodam motorno olje?
Avtor: Aleš Lisac
Plačilo provizije pri pogodbi o trgovskem zastopanju
Avtor: Boštjan J. Turk
Strožja pravila za agencije za posredovanje dela
Avtor: Mojca Kunšek
S 1. marcem 2014 se bodo začele izvajati določbe novele Zakona o urejanju trga dela (ZUTD-C) (Uradni list RS, št. 100/2013), ki prinašajo strožja pravila za delovanje agencij za posredovanje dela.
Podjetnikov opomnik za februar
Avtor: Tax-Fin-Lex
Večji prodajni učinek
Avtor: Aleš Lisac
Kako do poštene tržne vrednosti
Avtor: Cvetka Peršak
Druge rubrike
Odprti podjetniki v zaprti državi
Avtor: Vlado Kadunec
Slovenci ste odlični podjetniki, izobraženi, kreativni, inovativni, razvojno usmerjeni, pripravljeni na novosti, pripravljeni tvegati. Manjka pa vam želja po povezovanju in medsebojnem sodelovanju. To svojo slabost morate premagati, če ne vas bo konec. Zdaj ne bijemo bitke za zmago, ampak za preživetje, pravi Maria Anselmi.
Upravljanje poslovanja
Avtor: Jaka Žorž
Informacijsko komunikacijska tehnologija je na tak ali drugačen način prežela poslovanje. Praktično ni podjetja, katerega poslovanje se ne bi vodilo v informacijskem sistemu. Če ga že nima podjetje oziroma podjetnik, ga ima njegov računovodski servis.
Z odličnim javnim nastopom do poslovnih uspehov
Avtor: Irena Potočar Papež
Kaj doživljate pred in med javnim nastopom? Se vam tresejo roke ali noge, morda tudi glas, vas napade rdečica ali kašelj? Morda vam hitreje utripa srce, se vam potijo roke? Ali - nasprotno - v tem uživate, se veselite vnovičnega nastopa, doživljate posebno »katarzo« in zadoščenje?
Slovenska tradicija na sodoben način
Avtor: Anita Ivačič
Uporaba imena Slovenija in državnih simbolov v tržne namene resda ni dovoljena, zato pa uporaba in avtorska predelava tradicionalnih slovenskih izdelkov, značilnosti in znamenitosti ostaja odprto polje novih kreativnih izdelkov in storitev z dodano vrednostjo.
Mobilne aplikacije po meri vaših strank
Avtor: Jernej Horvat
Vedno, ko se pojavi nov množični medij, se odvija enaka zgodba. Podjetja preizkušajo metode iz predhodnih medijev prenesti na novega, kar pa nikoli ne deluje.
V znamenju mobilnosti in povezljivosti
Avtor: Esad Jakupović
V Las Vegasu je januarja potekal tradicionalni sejem uporabniške elektronike International CES 2014, tokrat v znamenju mobilnih naprav, ultra visoke ločljivosti, »interneta stvari«, vsepovsodnje prisotnosti tipal, povezljivih avtomobilov in ne nazadnje tridimenzijskega tiskanja.
Borza tehnologij februar
Avtor: Podjetnik
Težko osvojljiva trdnjava
Avtor: Vlado Kadunec
Ko sem v telefonskem pogovoru od slovenskega podjetnika, ki se je pred desetletji preselil v Švico, ustanovil tam podjetje in se uveljavil, skušal izvedeti kaj o njegovih tamkajšnjih poslovnih izkušnjah, me je zavrnil: »Takole po telefonu ali elektronski pošti se ne bova menila. V Švici delamo stvari zelo natančno, kot je treba, ne kar nekaj na približno.« S tem je nakazal, da je za slovenskega podjetnika želja o poslovanju v Švici lahko precej trd oreh.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"