Podjetnik januar 2009
Ideje
Restavracija s pridihom bolnišnice
Darila presenečenja
Valjasta britvica za lažje britje
Japonke s skrivnim predalčkom
Osebni trener
Plačilna disciplina še ni v krizi. Ali pač?
Avtor: Vlado Kadunec
Eden večjih strahov vsakega podjetnika je, da za svoje delo ne bo dobil plačila. Je plačilna nedisciplina zaradi vse večje finančno gospodarske krize slovenskim podjetnikom postala še večja grožnja?
Slepi turistični vodniki
Oblikujte čevlje za otroka
Kozarci z mestnimi znamenitostmi
Striženje krempljev kot za šalo
Pridelovanje zelišč
Biti podjetnik
Boštjan Kampuš: ključ je v dobrih odnosih
Avtor: Nives Pahor
Menjava generacij je lahko v družinskem podjetju večja preizkušnja kot splošna gospodarska kriza. Kako so v Tokamu premagali prvi in kako so se pripravili na drugi izziv?
Podjetnik proti naftnim velikanom
Avtor: Nives Pahor
Andrew Owens dokazuje, da lahko podjetnik uspe tudi v naftni industriji, ki jo sicer obvladujejo multinacionalke. Njegovo podjetje Greenergy letno proda za milijardo in pol evrov goriv.
Izkušnje
Boštjan Kampuš: ključ je v dobrih odnosih
Avtor: Nives Pahor
Menjava generacij je lahko v družinskem podjetju večja preizkušnja kot splošna gospodarska kriza. Kako so v Tokamu premagali prvi in kako so se pripravili na drugi izziv?
Več denarja za podjetništvo
Avtor: Primož Kaučič
Slovenski podjetniški sklad bo letos prvič ponudil 35 milijonov evrov tveganega kapitala. Ohranil bo tudi vse že običajne razpise za mala in srednja podjetja.
Sejmi bančništva in zavarovalništva
Avtor: Borut Jerše
Zaradi krize postajajo ti sejmi vse bolj odprti za širši krog obiskovalcev, temu pa se prilagaja tudi ponudba razstavljavcev.
Razlika je v vodenju
Avtor: Sara Brezigar
Najučinkovitejša podjetja so tista, v katerih so vsi zaposleni usmerjeni v cilje in rezultate.
Ali ste pobudnik, snovalec, povezovalec ali analitik?
Avtor: Vesna Petričevič
Za čim boljšo komunikacijo in medsebojne odnose je dobro poznati različne sloge komuniciranja ljudi. To znanje nam ne bo prišlo prav le v poslovnem svetu, saj ga lahko koristno uporabimo, kadarkoli imamo opravka z ljudmi.
Imate izdelan prodajni načrt?
Avtor: Nives Pahor
Dobro pripravljen prodajni načrt je danes še posebno pomemben za uspešnost podjetja. Z njim lahko spremljate vse aktivnosti prodajalcev in ne samo rezultatov.
Strah pred uspešnimi
Avtor: Primož Kaučič
Sindikati so si prizadevali, da država v obdobju recesije ne bi pomagala uspešnim podjetjem. In zmagali.
Reševanje podjetja v krizi
Avtor: Dejan Jordanov
Iskanje poti iz krize je največkrat povezano z iskanjem notranjih rezerv, zmanjševanjem stroškov in odpuščanjem zaposlenih. Kaj pa če bi raje bolje izkoristili sposobnosti zaposlenih?
Kljub podjetnikov pri OZS začel tudi uradno delovati
Plačilna disciplina še ni v krizi. Ali pač?
Avtor: Vlado Kadunec
Eden večjih strahov vsakega podjetnika je, da za svoje delo ne bo dobil plačila. Je plačilna nedisciplina zaradi vse večje finančno gospodarske krize slovenskim podjetnikom postala še večja grožnja?
Kako preživeti ta vihar?
Avtor: Jure Mikuž
Podjetniki, ki želijo v krizi ohraniti celotno lastništvo in nadzor v svojih rokah, tvegajo, da jih bo ta še bolj prizadela kot one bolj odprte.
Podjetnik proti naftnim velikanom
Avtor: Nives Pahor
Andrew Owens dokazuje, da lahko podjetnik uspe tudi v naftni industriji, ki jo sicer obvladujejo multinacionalke. Njegovo podjetje Greenergy letno proda za milijardo in pol evrov goriv.
Klima in kultura v podjetju
Avtor: Vesna Lešnik
Kako v podjetju pripraviti takšno klimo, v kateri bodo zaposleni zadovoljni, motivirani za delo in konstruktivni pri iskanju rešitev?
Gverilski marketinški napad
Avtor: Primož Kaučič
Legendarni Jay C. Levinson, oče gverilskega marketinga, predstavlja, kako lahko z malo denarja pridobite veliko kupcev.
Z e-obvestili do novih kupcev
Avtor: Stanko Levičar
Pri oglaševanju prek elektronske pošte ni univerzalnih receptov. Vendar lahko z upoštevanjem dobrih praks in s poskušanjem dosežete nadpovprečno odzivnost glede na vložena sredstva.
Ko udari kriza
Avtor: Igor Kadunc
Banke ne dajo posojil, kupci odhajajo, plačilni roki se daljšajo, zaposleni so nezadovoljni. Kaj boste storili?
Krizni dogodek v mojem podjetju – panika!
Avtor: Damjana Pondelek
Ko v podjetju nastopi krizni položaj, so takoj na delu govorice. Če se želite izogniti neprijetnostim, se na krizni dogodek pripravite, preden se zgodi.
Denar & finance
Plačilna disciplina še ni v krizi. Ali pač?
Avtor: Vlado Kadunec
Eden večjih strahov vsakega podjetnika je, da za svoje delo ne bo dobil plačila. Je plačilna nedisciplina zaradi vse večje finančno gospodarske krize slovenskim podjetnikom postala še večja grožnja?
Kam po denar v letu 2009?
Avtor: Nives Pahor
Če vam banke obrnejo hrbet (ali vi njim), ne obupajte. Poiskali smo 12 virov, ki ponujajo denar za mala in srednje velika podjetja.
Obdavčitev kala
Avtor: Lidija Robnik
Več denarja za podjetništvo
Avtor: Primož Kaučič
Slovenski podjetniški sklad bo letos prvič ponudil 35 milijonov evrov tveganega kapitala. Ohranil bo tudi vse že običajne razpise za mala in srednja podjetja.
Kaj piše v vaši bilanci?
Avtor: Nika Sandera
Bilanca stanja pove, kaj vse podjetje ima in kdo ga financira. Toda pozor – podatki veljajo samo za tisti dan, na katerega se bilanca glasi.
Je inventura nujna?
Avtor: Igor Kadunc
Franšize
Notranja dekoracija po špansko
Malteški kavni bar
Avstrijska moda osvaja
Specialist za izobraževalne igrače
Kreativno oglaševanje
Svetovalec
Odškodninska odgovornost v delovnih razmerjih
Avtor: Boštjan J. Turk
Kdo bo odgovarjal, če se delavec na delovnem mestu poškoduje? Kaj pa če delavec naredi podjetju škodo?
Obdavčitev kala
Avtor: Lidija Robnik
Boniteta za službeno vozilo
Avtor: Lidija Robnik
Je inventura nujna?
Avtor: Igor Kadunc
Dohodnina. Pripravite podatke!
Avtor: Mojca Kunšek
Samostojni podjetniki in fizične osebe imajo še čas za korigiranje dohodninskih davčnih obveznosti za leto 2008.
Obdavčitev vzorcev in daril
Avtor: Lidija Robnik
Varstvo osebnih podatkov
Avtor: Boštjan J. Turk
Podjetnikov opomnik za januar
Druge rubrike
Več denarja za podjetništvo
Avtor: Primož Kaučič
Slovenski podjetniški sklad bo letos prvič ponudil 35 milijonov evrov tveganega kapitala. Ohranil bo tudi vse že običajne razpise za mala in srednja podjetja.
Zajtrk za večjo storilnost
Avtor: dr. Tanja Pajk Žontar
Če zjutraj nimate časa za zajtrk, se morate zavedati, da zaradi tega trpijo vaše umske in telesne sposobnosti ter storilnost.
Izboljšajte izrabo časa, 2. del
Avtor: Mirjana Mladič, Jure Legvart
Orodjem za načrtovanje časa, ki smo jih spoznali v prejšnji številki, tokrat dodajamo še dve: analizo nalog ABC in Paretovo načelo.
Virusi v podjetju!
Avtor: Jan Bervar
Od računalniških virusov do sodobnejših groženj – kaj je treba vedeti in kako se v podjetju učinkovito zaščititi pred škodljivo programsko opremo?
Informacije na poti
Avtor: Jaka Žorž
Varno shranjeni podatki na oddaljeni lokaciji
Avtor: Jaka Žorž
Projektor za predstavitve brez računalnika
Avtor: Jaka Žorž
Sejmi bančništva in zavarovalništva
Avtor: Borut Jerše
Zaradi krize postajajo ti sejmi vse bolj odprti za širši krog obiskovalcev, temu pa se prilagaja tudi ponudba razstavljavcev.
Preprečimo bolečine na delovnem mestu
Avtor: Katarina Kacjan Žgajnar
Minuta razgibavanja nekajkrat na dan nas lahko obvaruje pred neprijetnimi bolečinami zaradi sedečega dela.
Z e-obvestili do novih kupcev
Avtor: Stanko Levičar
Pri oglaševanju prek elektronske pošte ni univerzalnih receptov. Vendar lahko z upoštevanjem dobrih praks in s poskušanjem dosežete nadpovprečno odzivnost glede na vložena sredstva.
Rezervacija vozila prek mobilnika
Avtor: Jaka Žorž
Pametni mobilni telefon
Avtor: Jaka Žorž
Ugodnejše tiskanje zloženk in publikacij
Avtor: Jaka Žorž
Doma
Ko udari kriza
Avtor: Igor Kadunc
Banke ne dajo posojil, kupci odhajajo, plačilni roki se daljšajo, zaposleni so nezadovoljni. Kaj boste storili?
Krizni dogodek v mojem podjetju – panika!
Avtor: Damjana Pondelek
Ko v podjetju nastopi krizni položaj, so takoj na delu govorice. Če se želite izogniti neprijetnostim, se na krizni dogodek pripravite, preden se zgodi.
Reševanje podjetja v krizi
Avtor: Dejan Jordanov
Iskanje poti iz krize je največkrat povezano z iskanjem notranjih rezerv, zmanjševanjem stroškov in odpuščanjem zaposlenih. Kaj pa če bi raje bolje izkoristili sposobnosti zaposlenih?
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *