Podjetnik december 2011
Ideje
Stara železniška postaja
Kraji, ki izginjajo
Čelade za pse
Sproščanje stresa na delovnem mestu
Stopnice z dvojnim namenom
Unikatni kozmetični izdelki
Za varnejšo vožnjo
Po kopnem in vodi
Foto žoga
Obraz, ki ga poješ
Dober glas seže v deveto vas
Biti podjetnik
Doktor Nihče, podjetnež za vse
Avtor: Vlado Kadunec
Podjetje je organiziral po načelih srednjeveških cehov, prepričan, da v teh nezanesljivih časih táko podjetje lahko trgu zagotovi odlično kakovost, odgovornost in zdravo konkurenčnost. To Kajetan Bajt s svojimi sodelavci potrjuje iz leta v leto.
Ljubezen za milijon dolarjev
Avtor: Vlado Kadunec
Danes ljudje ostanejo dlje samski. Eden od treh zakonov se konča z ločitvijo. V bistvu pa si vsi želijo partnerja. »Denar leži v ljubezni, romanca med moškim in žensko je postala velik biznis,« se zadovoljno smeji Američanka Patti Stanger verjetno najbolj znana ženitna posrednica.
Izkušnje
Doktor Nihče, podjetnež za vse
Avtor: Vlado Kadunec
Podjetje je organiziral po načelih srednjeveških cehov, prepričan, da v teh nezanesljivih časih táko podjetje lahko trgu zagotovi odlično kakovost, odgovornost in zdravo konkurenčnost. To Kajetan Bajt s svojimi sodelavci potrjuje iz leta v leto.
Ljubezen za milijon dolarjev
Avtor: Vlado Kadunec
Danes ljudje ostanejo dlje samski. Eden od treh zakonov se konča z ločitvijo. V bistvu pa si vsi želijo partnerja. »Denar leži v ljubezni, romanca med moškim in žensko je postala velik biznis,« se zadovoljno smeji Američanka Patti Stanger verjetno najbolj znana ženitna posrednica.
Ponovni vzpon vzhoda
Avtor: Martina Budal
Oči zahoda se od osredotočenosti nase počasi obračajo na vzhod. Države, ki so bile nedavno sinonim za poceni in nekakovostno delo, vse bolj krojijo globalno ekonomijo.
Razumen odhod iz podjetja
Avtor: Alenka Maher
Tudi velike bonitetne hiše se občasno uštejejo
Avtor: Mirjana Ribič
Podjetniki, ki so odvisni od svetovnega trga, manj pa od domačega, morajo spremljati bonitetne ocene držav, v katere izvažajo. To je pomembno zaradi valutnih in političnih rizikov. Po drugi strani so za podjetnike najbolj pomembne bonitetne ocene firm, s katerimi poslujejo.
Vklopite avtopilota za trženje
Avtor: Stanko Levičar
Ko govorimo o povečevanju produktivnosti, se navadno osredotočamo le na proizvodnjo ali izvajanje storitve. Večjo učinkovitost pa lahko dosežemo tudi pri trženju.
Oh, te napake!
Avtor: Franc Vidic
»Učite se na napakah drugih. Nihče ne živi dovolj dolgo, da bi se lahko učil le na svojih!« so besede Sama Levensona.
Skrivnost uspešnega e-poštnega marketinga
Avtor: Aleš Lisac
Elektronsko pošto uporabljamo vsi. Čeprav je (skoraj) brezplačna, lahko z njo veliko zaslužimo. Seveda, če imamo odlično bazo prejemnikov in če poznamo skrivnost uspešnega e-poštnega marketinga.
Ko ga zalotijo pri kraji, lopovu plen vzamejo
Avtor: Robert Ličen
Direktorji podjetij so v konjukturi ustvarjali dobičke na borzi in si izplačevali astronomske nagrade. Danes vrednost papirnatih naložb pada, zato so podjetja v težavah.
Lasne umetnine izpod škarij
Avtor: Metka Nograšek
Frizerka Klavdija Čižman je 1. julija 2009 uspešno stopila v podjetniške vode z odprtjem lastnega frizerskega salona v ljubljanskih Kosezah. Pri delu se drži vodila: »Stranke naj bodo čim bolj zadovoljne.«
Da bo investitor izbral ravno vas
Avtor: Blaž Kos
Ker gre pri investiranju tveganega kapitala v prvi vrsti za investiranje v ljudi, ima ključno vlogo pri uspešnem pridobivanju investicije s strani podjetnika prvi vtis.
Vzgoja naslednika v podjetju
Avtor: Nikolaj Mejaš
Obet za lepši jutri
Avtor: Martina Budal
Uspešna podjetja in posamezniki, ki jih kriza ni ustavila, nam vsakdan kažejo, da sta danes in jutri lahko drugačna.
Kako preprosta naj bo ponudba?
Avtor: Marjan Bradeško
Je bolje ponuditi neverjetno paleto možnosti ali usmerjati stranko in ji zožiti nabor možnosti?
Sam svoj mojster za trženjske raziskave in spletne ankete
Avtor: Marijan Manoilov
Ali lahko brez večjih vložkov vaše podjetje prične samo izvajati spletne ankete? Ali lahko pripravite in objavite take ankete, čeprav niste strokovnjaki za informatiko?
Denar & finance
Kaj morate vedeti o poslovanju z gotovino
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Zakonodaja zahteva, da je večina plačil podjetij opravljena brezgotovinsko. Gotovinsko plačilo blaga ali storitev je dovoljeno le do zneska 420 evrov. Poslovanje z gotovino podjetij in samostojnih podjetnikov pa se razlikuje v nekaterih pomembnih točkah.
Da bo investitor izbral ravno vas
Avtor: Blaž Kos
Ker gre pri investiranju tveganega kapitala v prvi vrsti za investiranje v ljudi, ima ključno vlogo pri uspešnem pridobivanju investicije s strani podjetnika prvi vtis.
Tudi velike bonitetne hiše se občasno uštejejo
Avtor: Mirjana Ribič
Podjetniki, ki so odvisni od svetovnega trga, manj pa od domačega, morajo spremljati bonitetne ocene držav, v katere izvažajo. To je pomembno zaradi valutnih in političnih rizikov. Po drugi strani so za podjetnike najbolj pomembne bonitetne ocene firm, s katerimi poslujejo.
Še vedno veliko nelogičnosti
Avtor: Mojca Kunšek
Kot smo pisali v februarski številki Podjetnika, je s 1. januarjem 2011 začel veljati Zakon o urejanju trga dela (ZUTD), ki v 54. členu določa, da se za primer brezposelnosti obvezno zavarujejo poslovodne osebe v osebni družbi in enoosebni družbi z omejeno odgovornostjo, ne pa tudi poslovodne osebe ali družbeniki v večosebnih družbah.
Uzde za Veliko trojico
Avtor: Mija Repovž
Vse od izbruha grške dolžniške drame so evropske prestolnice glasno protestirale proti ravnanju ameriških bonitetnih agencij Standard & Poor's, Moody's in Fitch, ki so v zasebni lasti. Grozile so, da bo Evropa ustanovila svojo, »popolnoma neodvisno« bonitetno agencijo.
Franšize
Avstralska vadba za otroke
Avtor: Petra Mauer
Mojca Bosina iz Celja je pred dvema letoma podpisala franšizno pogodbo z avstralskim podjetjem GymbaROO, ki se ukvarja s skrbno načrtovano telovadbo za otroke, stare od šestih tednov do petih let. V Evropi sta takšna centra za zdaj le še v Berlinu in Budimpešti.
Zdrava franšizna priložnost Yo-Good
Zapoj svoje ime
Svetovalec
Osebni stečaj podjetnika
Avtor: Rok Sodin
Institut osebnega stečaja je bil v slovenski pravni red uveden z Zakonom o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju, ki se je začel uporabljati s 1. oktobrom 2008 in nekako sovpada z nastopom finančne in gospodarske krize.
Novosti pri varnosti in zdravju pri delu
Avtor: Max Vrečko
Zakon je bil objavljen v Uradnem listu Republike Slovenije št. 43/11, 3. junija 2011, in je začel veljati 3. 12. 2011. Tako so prenehali veljati Pravilnik o osnovah za opravljanje nalog varstva pri delu in vrsta drugih podzakonskih aktov.
Oderuške obresti
Avtor: Boštjan J. Turk
Vzgoja naslednika v podjetju
Avtor: Nikolaj Mejaš
Kaj morate vedeti o poslovanju z gotovino
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Zakonodaja zahteva, da je večina plačil podjetij opravljena brezgotovinsko. Gotovinsko plačilo blaga ali storitev je dovoljeno le do zneska 420 evrov. Poslovanje z gotovino podjetij in samostojnih podjetnikov pa se razlikuje v nekaterih pomembnih točkah.
Še vedno veliko nelogičnosti
Avtor: Mojca Kunšek
Kot smo pisali v februarski številki Podjetnika, je s 1. januarjem 2011 začel veljati Zakon o urejanju trga dela (ZUTD), ki v 54. členu določa, da se za primer brezposelnosti obvezno zavarujejo poslovodne osebe v osebni družbi in enoosebni družbi z omejeno odgovornostjo, ne pa tudi poslovodne osebe ali družbeniki v večosebnih družbah.
Razumen odhod iz podjetja
Avtor: Alenka Maher
Podjetnikov opomnik za december
Druge rubrike
Kdo bo gradil prihodnost?
Avtor: Manca Kraševec
Gradbeništvo je v Sloveniji najbolj prizadeta panoga. Na udaru niso le gradbeni velikani, temveč tudi srednje velika in majhna podjetja. Sprašujemo se, kakšni so obeti in kdo ima možnost za preživetje.
E-poslovanje za vse
Avtor: Esad Jakupović
Elektronsko poslovanje oz. e-poslovanje ima v Sloveniji dve desetletji dolgo tradicijo. Po razvitosti v javni upravi in bančništvu sodimo med najboljše v EU, z razvitostjo v gospodarstvu pa ne moremo biti zadovoljni.
Topel zimski modni dodatek
Avtor: Renata Rudolf
Šal je modni dodatek, ki nas v mrzlih dneh prijetno greje in varuje.
Ponovni vzpon vzhoda
Avtor: Martina Budal
Oči zahoda se od osredotočenosti nase počasi obračajo na vzhod. Države, ki so bile nedavno sinonim za poceni in nekakovostno delo, vse bolj krojijo globalno ekonomijo.
Optimalno doživetje telefona
Avtor: Bor Trček
Dva v enem
Avtor: Bor Trček
Je vaše podjetje že +?
Avtor: Bor Trček
Sam svoj mojster za trženjske raziskave in spletne ankete
Avtor: Marijan Manoilov
Ali lahko brez večjih vložkov vaše podjetje prične samo izvajati spletne ankete? Ali lahko pripravite in objavite take ankete, čeprav niste strokovnjaki za informatiko?
Ko ga zalotijo pri kraji, lopovu plen vzamejo
Avtor: Robert Ličen
Direktorji podjetij so v konjukturi ustvarjali dobičke na borzi in si izplačevali astronomske nagrade. Danes vrednost papirnatih naložb pada, zato so podjetja v težavah.
Manj utrujeni po vadbi
Avtor: Gašper Predanič
Hrana pred, med in po končani aktivnosti velja za enega pomembnejših elementov pravilne in predvsem kakovostne oblike telesne priprave.
Praznična dekoracija za recesijske čase
Avtor: Nina Belopavlovič
Poslovnih prostorov navadno ne krasimo pred decembrom, razen kadar to od nas zahteva narava dela.
Da bo investitor izbral ravno vas
Avtor: Blaž Kos
Ker gre pri investiranju tveganega kapitala v prvi vrsti za investiranje v ljudi, ima ključno vlogo pri uspešnem pridobivanju investicije s strani podjetnika prvi vtis.
Digitalizacija dokumentov v oblak
Avtor: Bor Trček
Mobilno tiskanje
Avtor: Bor Trček
Uzde za Veliko trojico
Avtor: Mija Repovž
Vse od izbruha grške dolžniške drame so evropske prestolnice glasno protestirale proti ravnanju ameriških bonitetnih agencij Standard & Poor's, Moody's in Fitch, ki so v zasebni lasti. Grozile so, da bo Evropa ustanovila svojo, »popolnoma neodvisno« bonitetno agencijo.
Skrivnost uspešnega e-poštnega marketinga
Avtor: Aleš Lisac
Elektronsko pošto uporabljamo vsi. Čeprav je (skoraj) brezplačna, lahko z njo veliko zaslužimo. Seveda, če imamo odlično bazo prejemnikov in če poznamo skrivnost uspešnega e-poštnega marketinga.
Doma
Uzde za Veliko trojico
Avtor: Mija Repovž
Vse od izbruha grške dolžniške drame so evropske prestolnice glasno protestirale proti ravnanju ameriških bonitetnih agencij Standard & Poor's, Moody's in Fitch, ki so v zasebni lasti. Grozile so, da bo Evropa ustanovila svojo, »popolnoma neodvisno« bonitetno agencijo.
Tudi velike bonitetne hiše se občasno uštejejo
Avtor: Mirjana Ribič
Podjetniki, ki so odvisni od svetovnega trga, manj pa od domačega, morajo spremljati bonitetne ocene držav, v katere izvažajo. To je pomembno zaradi valutnih in političnih rizikov. Po drugi strani so za podjetnike najbolj pomembne bonitetne ocene firm, s katerimi poslujejo.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *