Podjetnik maj 2010
Ideje
Trgovska veriga z igrami za starajočo se populacijo
Nekoliko drugačna poročna knjiga
Antienergijski napitek
Pobarvanka za odrasle
Trgovina s hrano za domače živali
Ganska kolesa iz bambusa
Agencija, ki preveri ime otroka
Radi jeste z rokami?
Pasja ovratnica z vgrajenim sistemom GPS
Selitveni servis
Biti podjetnik
Podjetništvo ni konkurenca. Je povezovanje!
Avtor: Vlado Kadunec
Franc Lavrič je svojo priložnost našel v proizvodnji montažnih industrijskih objektov. Znanje je sprva na Zahodu iskal, zdaj ga tja prodaja.
Uspeh na drugačen način
Avtor: Lidija V. Bricelj
Götz Wolfgang Werner je ustanovil verigo drogerij dm, potem ko v njegovi prejšnji službi niso prisluhnili njegovim zamislim. Danes sodi med najbogatejše nemške podjetnike.
Izkušnje
Podjetništvo ni konkurenca. Je povezovanje!
Avtor: Vlado Kadunec
Franc Lavrič je svojo priložnost našel v proizvodnji montažnih industrijskih objektov. Znanje je sprva na Zahodu iskal, zdaj ga tja prodaja.
Kako do Slovenije blagostanja?
Avtor: dr. Viljem Pšeničny
Podprimo hitro rastoča podjetja, ki že sedaj prispevajo polovico vseh novih delovnih mest. Vlagajmo v izvoz, končne izdelke in blagovne znamke.
Ne prepirajte se zaradi zobne kreme
Avtor: Metka Nograšek
V polovici družin se prepirajo, ker vsak član drugače stiska zobno kremo iz tube. Kako iz tega narediti posel?
Zakaj Slovenci ustanavljajo podjetja?
Avtor: Irena Kušče
Raziskava med slovenskimi podjetniki je pokazala, da se jih je največ odločilo za podjetništvo zaradi želje po neodvisnosti. Za manj izobražene pa je pomembna predvsem zagotovitev delovnega mesta.
Vse vloge podjetnika
Avtor: Anton Zidar
Podjetnik igra v času življenja podjetja različne vloge. Če jih ne razume, lahko podjetje po nepotrebnem privede v težave, ki ogrozijo obstoj podjetja.
Atmosfera, ki očara stranke
Avtor: Urška Eva Pucelj
Si želite svoje prodajno-storitveno mesto oblikovati na način, ki bo privlačil potrošnike? Atmosfero prostora zgradite tako, da bo pozitivno vplivala na čustva kupcev in na nakupne odločitve.
Prodaja podjetja
Avtor: Robert Potočnik
Nekateri podjetje že ustanovijo z namenom, da ga bodo nekoč prodali. Velika večina pa jih začne o tem razmišljati šele pred upokojitvijo, če ne najdejo med otroci tistega, ki bi bil podjetje pripravljen prevzeti.
Po borzi borza
Avtor: Primož Kaučič
Država vidi možnost za zmanjšanje likvidnostnega krča v ustanovitvi borze terjatev. Toda kdo bo z njo pridobil in kdo izgubil?
Podjetništvo je lokomotiva
Avtor: Primož Kaučič
Morda bo treba ekonomski model posodobiti, kot trdijo družboslovci, toda razvoj bodo vedno poganjali podjetni posamezniki. Podjetništvo tako ostaja vlečni konj, vprašanje pa je, ali politika to razume.
Vrenje v tehnoloških parkih
Avtor: Nives Pahor
V Sloveniji deluje pet tehnoloških parkov, ki jih podpira država in še nekaj neodvisnih. Kaj ponujajo podjetjem in kakšni so rezultati?
Uspeh na drugačen način
Avtor: Lidija V. Bricelj
Götz Wolfgang Werner je ustanovil verigo drogerij dm, potem ko v njegovi prejšnji službi niso prisluhnili njegovim zamislim. Danes sodi med najbogatejše nemške podjetnike.
Sladke skrbi hitre rasti
Avtor: Damjana Pondelek
Hitra rast postavlja pred podjetja številne izzive. Izkušnja dveh hitro rastočih podjetij razkriva, da se v obdobju rasti ne gre predajati evforiji, pač pa premišljenemu upravljanju, načrtovanju, preoblikovanju …
Ko gre s podjetjem navzdol
Kako naj se podjetnik zavaruje pred osebnim zlomom, ko gre njegovo podjetje v stečaj ali se znajde v hudih težavah?
Poznate obiskovalce vaše spletne strani?
Avtor: Borut Dretar
Stike, ki jih imate s strankami po telefonu ali osebno, zlahka prepoznate in zabeležite. Kako pa lahko prepoznate stranke, ki obiščejo spletno stran vašega podjetja?
Samozaposlitev in porodniška
Avtor: Urša Černivec
Kaj se samozaposleni bodoči mamici bolj splača: prijaviti se na Zavod za zaposlovanje ali ostati samozaposlena?
Denar & finance
Kje in kako lahko preverimo poslovne partnerje
Avtor: Anton Zidar
Z nekaj kliki na miški lahko preverimo svoje sedanje ali bodoče poslovne partnerje. Mnogo informacij je celo brezplačnih.
Reklamacije in donacije
Avtor: Lidija Robnik
Regres za lastnika družbe
Avtor: Alenka Maher
Gotovina pri s.p.-ju
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
Husse – hrana za domače živali s Švedske
Avtor: Nives Pahor
Prek franšizinga lahko uspešno prodajate tudi hrano za domače živali. To dokazujeta podjetnika, ki sta vstopila v franšizo Husse.
Ameriška veriga motelov – Choice hotels
Lepotni centri K2 Chocholate
Svetovalec
Regres za lastnika družbe
Avtor: Alenka Maher
Obvezni zdravniški pregledi
Avtor: Max Vrečko
Gotovina pri s.p.-ju
Avtor: Lidija Robnik
Obdavčitev enoosebne družbe v postopku redne likvidacije
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Ko gre enoosebna družba v redno likvidacijo, sta obdavčitvi podvržena družba sama in njen lastnik.
Samozaposlitev in porodniška
Avtor: Urša Černivec
Kaj se samozaposleni bodoči mamici bolj splača: prijaviti se na Zavod za zaposlovanje ali ostati samozaposlena?
Nastop na sejmu inovacij
Avtor: Dušan Borštar
Reklamacije in donacije
Avtor: Lidija Robnik
Katere podatke lahko razkrije DURS
Avtor: Mojca Kunšek
Upravičene osebe odslej lahko preverijo podatke o normirancih in ponudnikih na davčnem uradu.
Odpoved delovnega razmerja
Avtor: Boštjan J. Turk
Odpoved pogodbe zaradi poslovnih razlogov zahteva zelo natančno ravnanje delodajalca, sicer se lahko hitro znajde pod plazom tožb.
Podjetnikov opomnik za maj
Druge rubrike
Podjetništvo je lokomotiva
Avtor: Primož Kaučič
Morda bo treba ekonomski model posodobiti, kot trdijo družboslovci, toda razvoj bodo vedno poganjali podjetni posamezniki. Podjetništvo tako ostaja vlečni konj, vprašanje pa je, ali politika to razume.
Vrenje v tehnoloških parkih
Avtor: Nives Pahor
V Sloveniji deluje pet tehnoloških parkov, ki jih podpira država in še nekaj neodvisnih. Kaj ponujajo podjetjem in kakšni so rezultati?
Kravata
Avtor: Renata Rudolf
Kravata je modni dodatek, ki zgovorno opisuje poslovnega moškega. Za nekatere je nepogrešljiv del garderobe, za druge vedno manj.
Poznate obiskovalce vaše spletne strani?
Avtor: Borut Dretar
Stike, ki jih imate s strankami po telefonu ali osebno, zlahka prepoznate in zabeležite. Kako pa lahko prepoznate stranke, ki obiščejo spletno stran vašega podjetja?
Enostavna izmenjava datotek
Avtor: Bor Trček
Poželenje za poslovneže
Avtor: Bor Trček
Po borzi borza
Avtor: Primož Kaučič
Država vidi možnost za zmanjšanje likvidnostnega krča v ustanovitvi borze terjatev. Toda kdo bo z njo pridobil in kdo izgubil?
Kako do Slovenije blagostanja?
Avtor: dr. Viljem Pšeničny
Podprimo hitro rastoča podjetja, ki že sedaj prispevajo polovico vseh novih delovnih mest. Vlagajmo v izvoz, končne izdelke in blagovne znamke.
Vedenje v delovnem okolju
Avtor: Bojana Košnik
V vsakem podjetju se vzpostavi neka kultura vedenja. Od nje je odvisno počutje zaposlenih, pa tudi odnos do strank.
Intranet – internet v malem
Avtor: Marjan Bradeško
Sodobni intranet je učinkovit in dostopen način za izmenjavo izkušenj, znanja in mnenj med zaposlenimi. Z njim podjetje lahko poveča sodelovanje in storilnost.
Še hitrejša digitalizacija pošte
Avtor: Bor Trček
Optično branje kadarkoli in kjerkoli
Avtor: Bor Trček
Zmogljivejša prenosna jabolka
Avtor: Bor Trček
Doma
Prodaja podjetja
Avtor: Robert Potočnik
Nekateri podjetje že ustanovijo z namenom, da ga bodo nekoč prodali. Velika večina pa jih začne o tem razmišljati šele pred upokojitvijo, če ne najdejo med otroci tistega, ki bi bil podjetje pripravljen prevzeti.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"