Podjetnik december 2009
Ideje
Wellnes ponudba za mamice po porodu
Avtomati za recikliranje potrošnih elektronskih naprav
Čarobna palica namesto TV-daljinca
Svetleča kljuka
Merilec onesnaženosti zraka
Sveže pripravljeni organski izdelki za kožo
Popravilo kavbojk za nosečnice
Nočna straniščna lučka
Joga za prste na nogi
Maloprodaja cigar
Biti podjetnik
Strast je začetek uspeha
Avtor: Nives Pahor
Howard Schultz je iz ljubezni do kave zgradil največjo verigo kavarn na svetu, Starbucks. Njegova formula za uspeh: strast do dela in posluh za zaposlene.
Podjetnik leta
Uroš Merc – podjetnik leta 2009
Avtor: Primož Kaučič
Ko je Uroš Merc začel izdelovati module za sončne elektrarne, v Sloveniji trga zanje sploh ni bilo. Od prvega dne zanj obstaja samo svetovni trg, podjetje Bisol pa razvija kot mednarodno korporacijo.
Dobili smo 19. podjetnika leta
Avtor: Nives Pahor
Na tradicionalni prireditvi, že devetnajsti po vrsti, smo priznanje podjetnik leta 2009 podelili Urošu Mercu iz podjetja Bisol.
Izkušnje
Sistem upravljanja podjetja
Avtor: dr. Sara Brezigar
Sistem upravljanja podjetja ni birokratska navlaka, ampak nujno potrebno orodje, s katerim v podjetje vnesete red in zagotovite, da zadovoljstvo vaših strank ne bo prepuščeno naključju.
Kako zakleniti stranke pred konkurenco?
Avtor: Aleš Lisac
Stranke je težko obdržati, a še vedno lažje kot pridobiti nove. Predstavljamo tri načine, s katerimi boste stranke prepričali, da ostanejo pri vas.
Prvi pogovor s stranko
Avtor: Marjan Bradeško
Kako narediti odličen prvi vtis in prepričati stranko, s katero se prvič srečate?
Oglaševanje na kolesih
Avtor: Metka Nograšek
Oglase dobimo skoraj povsod. V zadnjem času tudi na kolesih, s katerimi se vozijo hotelski gostje.
Je v timu prostor za individualista?
Avtor: Franka Bertoncelj
Zakaj je kriza koristna
Avtor: Primož Kaučič
Brez krize bi še zdaj na naslovnicah medijev gledali »uspešne« privatizatorje in se zmrdovali nad »malimi«, nepomembnimi podjetniki.
Strast je začetek uspeha
Avtor: Nives Pahor
Howard Schultz je iz ljubezni do kave zgradil največjo verigo kavarn na svetu, Starbucks. Njegova formula za uspeh: strast do dela in posluh za zaposlene.
Potrebujemo zmagovalce
Avtor: Jure Mikuž
Če je temelj vsakega uspeha želja po zmagi, potem podpirajmo zmagovalce. Najboljše športnike, najboljše umetnike, najboljše podjetnike …
Zmagovalci v krizi ne ustavijo inovativnih projektov
Avtor: Vlado Kadunec
Slovenci imamo veliko dobrih idej, a jih ne znamo spraviti na trg. Šolski sistem ni naklonjen inoviranju, državna pomoč je razdrobljena, podjetja pa uporabljajo preživete koncepte.
Dobili smo 19. podjetnika leta
Avtor: Nives Pahor
Na tradicionalni prireditvi, že devetnajsti po vrsti, smo priznanje podjetnik leta 2009 podelili Urošu Mercu iz podjetja Bisol.
Kako učinkovita je vaša marketinška akcija?
Avtor: Borut Dretar
Če hkrati oglašujete v več medijih, potem ne veste, kateri oglas vam je prinesel največ kupcev. A tudi to lahko preprosto ugotovite. In morate ugotoviti.
Pisanje, ki prodaja
Avtor: Damjana Pondelek
Napisati učinkovito prodajno pismo, besedilo za prospekt, katalog ali spletno stran zahteva posebno znanje, predvsem pa odlično poznavanje strank. Besedilo je lahko celo pomembnejše od izdelka ali storitve.
Oh, ti uravnoteženi kazalniki
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Veste, kakšno naj bo vaše podjetje čez pet ali deset let? Pa tudi veste, kako boste to dosegli?
Zaposlena se stalno pritožuje
Avtor: Franka Bertoncelj
Zaposlovanje v hitro rastočem podjetju in razdeljevanje odgovornosti
Avtor: Nikolaj Mejaš
Manjša poraba, višji dobiček
Avtor: Urška Simčič
Slovenska podjetja porabijo bistveno preveč električne energije glede na dodano vrednost, ki jo ustvarjajo. V večini podjetij bi lahko porabo znižali vsaj za 20 odstotkov.
Podjetniška nesvoboda
Avtor: Matjaž Krč
Ko iščemo ukrepe za pospeševanje podjetništva, pozabljamo na enega ključnih – reševanje stanovanjske problematike mladih. Prav ta težava mlade odvrača od podjetništva.
Kljub krizi ni tako slabo
Avtor: Nives Pahor
Podjetniki ocenjujejo letošnje poslovno leto in napovedujejo cilje za prihodnje leto.
Uroš Merc – podjetnik leta 2009
Avtor: Primož Kaučič
Ko je Uroš Merc začel izdelovati module za sončne elektrarne, v Sloveniji trga zanje sploh ni bilo. Od prvega dne zanj obstaja samo svetovni trg, podjetje Bisol pa razvija kot mednarodno korporacijo.
Denar & finance
Izterjava terjatve v tujini, 2. del
Avtor: Sabina Rupert
V kateri državi boste vložili tožbo proti dolžniku iz druge države in kakšen bo postopek izterjave?
Kdaj prodati pod lastno ceno?
Avtor: Igor Kadunc
Investicijski načrt, poslovni načrt
Avtor: Cvetka Peršak
Pogodbe in računi pri mednarodnem poslovanju
Avtor: Boštjan J. Turk
Katero pravo velja, če prodajate podjetju iz Italije, v kakšnem jeziku morate napisati račun in v kakšnem oglas, namenjen tujcem?
Franšize
Dobri franšizni odnosi
Avtor: Nives Pahor
Odnosi med franšizorjem in franšizojemalci so temeljnega pomena za rast in uspeh franšize.
Club Z – inštrukcije na domu
Tudi hiša potrebuje zdravnika
Zatočišče in salon dobrega počutja za domače živali
Svetovalec
Investicijski načrt, poslovni načrt
Avtor: Cvetka Peršak
Je v timu prostor za individualista?
Avtor: Franka Bertoncelj
Očetovski dopust
Avtor: Alenka Maher
Izplačilo poslovnega deleža
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Ko izstopite iz družbe in prodate svoj lastniški delež, vas čaka še obračun z davčno upravo.
Pogodbe in računi pri mednarodnem poslovanju
Avtor: Boštjan J. Turk
Katero pravo velja, če prodajate podjetju iz Italije, v kakšnem jeziku morate napisati račun in v kakšnem oglas, namenjen tujcem?
Zaposlena se stalno pritožuje
Avtor: Franka Bertoncelj
Kdaj prodati pod lastno ceno?
Avtor: Igor Kadunc
Zaposlovanje v hitro rastočem podjetju in razdeljevanje odgovornosti
Avtor: Nikolaj Mejaš
Davek na motorna vozila tudi za kombinirana vozila
Avtor: Mojca Kunšek
Zavezanci za plačilo davka niso samo proizvajalci oziroma uvozniki vozil, ampak tudi osebe, ki vozilo prejmejo brezplačno.
Podjetnikov opomnik za december
Druge rubrike
Majhne neprijetnosti
Avtor: Bojana Košnik
Nekaterim neprijetnostim pri stikih z drugimi ljudmi se ne moremo izogniti, zato se ljudem okoli sebe opravičimo. Za mnoge spodrsljaje pa ni opravičila in jih moramo preprečiti.
Manjša poraba, višji dobiček
Avtor: Urška Simčič
Slovenska podjetja porabijo bistveno preveč električne energije glede na dodano vrednost, ki jo ustvarjajo. V večini podjetij bi lahko porabo znižali vsaj za 20 odstotkov.
Vse v enem za nizko ceno
Avtor: Bor Trček
Varnost računalnikov »iz oblaka«
Avtor: Bor Trček
Spletne trgovine – kakovost pod pričakovanji
Avtor: Natalia Ugren
Raziskava po metodi skrivnostnega nakupovanja kaže, da slovenskim spletnim trgovinam komuniciranje s strankami močno šepa.
Čarobne iskrice v kozarcu
Avtor: dr. Tanja Pajk Žontar
Ob koncu leta tudi v podjetjih nazdravljamo s penečimi vini. Boste nazdravili s šampanjcem ali s penino?
AgfaPhoto prvič na slovenskem trgu
Avtor: Bor Trček
Varčen z energijo in prostorom
Avtor: Bor Trček
Tudi Sony Ericsson z Androidom
Avtor: Bor Trček
Njeno internetno visočanstvo: konverzija
Avtor: Rok Hrastnik
Kako povečati učinkovitost spletne strani podjetja za 50 in več odstotkov?
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *