Podjetnik julij 2010
Ideje
Okolju prijazna promocijska darila
Na zajtrk k frizerju
Kopalniška preproga, ki šokira
Paket protistresnih žogic
Mobilni sladoledar
Zanimiva oblačila za dvojčke
Paparaci fotografije za navadne smrtnike
Kartonaste škatle s semeni dreves
Napihljiv avtosedež za otroke
Čiščenje čolnov, jaht, jadrnic ...
Biti podjetnik
Moja vizija: biti globalni igralec
Avtor: Boris Šavle
Marino in Marjeta Furlan sta prehodila pot od majhnega lokalnega proizvajalca svetil do enega vodilnih v regiji. Zdaj sta začrtala strategijo za osvojitev svetovnega trga.
Začelo se je s čevlji
Avtor: Nives Pahor
Otto Werner je pred mnogimi desetletji začel izdelovati čevlje, propadel, se preusmeril v kataloško prodajo in zgradil poslovni imperij, ki je še vedno uspešen.
Izkušnje
Moja vizija: biti globalni igralec
Avtor: Boris Šavle
Marino in Marjeta Furlan sta prehodila pot od majhnega lokalnega proizvajalca svetil do enega vodilnih v regiji. Zdaj sta začrtala strategijo za osvojitev svetovnega trga.
Kriminalizacija podjetništva
Avtor: Aljoša Domijan
Zakon o obvezni udeležbi delavcev pri dobičku kaže, da smo na poti v tržno ekonomijo nekje zašli.
Ste pripravljeni na Facebook?
Avtor: Kaja Kuštrin
Vse več podjetij sledi svojim kupcem v spletne skupnosti, kjer bodisi oglašujejo ali pa postavljajo svoje strani.
Okus zelenega zlata
Avtor: Metka Nograšek
Gorazd Kocbek je družinsko oljarno spremenil v resno podjetje, ki nenehno razvija nove izdelke in jih tudi izvaža.
Potrebujemo podjetniške zvezdnike
Avtor: Primož Kaučič
Za podjetništvo bi več pomenili slavni podjetniki kakor vsi državni programi in podjetniške institucije skupaj.
Kosovo – najbližji deviški trg
Avtor: Bogdan Dular
Odlični investicijski pogoji in nizka konkurenca na eni strani ter številne nevarnosti, ki izhajajo iz neurejenega trga, so glavne značilnosti poslovanja na Kosovu.
Timsko delo
Avtor: Nikolaj Mejaš
Prvih ne pozabiš nikoli
Avtor: Damjana Pondelek
»Prvih ne pozabiš nikoli«, prikimavamo podjetniki ob spominih na svoje prve podjetniške korake in prve stranke, ki so delile z nami prve ovinke podjetniških poti in so, če smo ravnali prav, še vedno z nami.
Po znanje na inštitut
Avtor: Petra Mauer
Pogosto slišimo, da raziskovalne institucije niso pripravljene sodelovati s podjetji. Vendar obstaja veliko podjetnikov, ki imajo s fakultetami in inštituti dobre izkušnje.
O čem lahko (tudi) razmišljate na dopustu?
Avtor: Cvetka Peršak
Prodaja podjetja ima pred zaprtjem vrsto prednosti, zato bi o njej moral razmišljati vsak podjetnik. Tudi za kupca je nakup utečenega podjetja lahko ugodnejši od ustanavljanja novega podjetja.
Tehnološki preboj je (za zdaj) iluzija
Avtor: Primož Kaučič
Uspešnost podjetij je v tesni korealiciji z vlaganji v raziskave in razvoj, s številom razvojnikov v podjetjih in številom patentov. »Sprememb se ne da narediti čez noč,« trdi dr. Marko Kos.
Začelo se je s čevlji
Avtor: Nives Pahor
Otto Werner je pred mnogimi desetletji začel izdelovati čevlje, propadel, se preusmeril v kataloško prodajo in zgradil poslovni imperij, ki je še vedno uspešen.
O oderuških pogodbah
Avtor: Boštjan J. Turk
Kakšne možnosti imate, če postanete žrtev oderuške pogodbe?
Najboljša služba je imeti lasten posel
Avtor: Nives Pahor
Enajst idej za posle, ki jih lahko pričnete opravljati poleti, večino pa lahko opravljate skozi vse leto.
Bo zavel pravi veter?
Avtor: Vito Komac
Obnovljivi viri energije ponujajo velike poslovne priložnosti. Ko pride do prakse, pa se take izjave pogosto izkažejo za floskulo.
Poletni dopust in izobraževanje
Avtor: Nikolaj Mejaš
Objavili so napačno informacijo o našem podjetju
Avtor: Damjana Pondelek
Kupci so naveličani povprečnosti
Avtor: Petra Mauer
Eden od pomembnih trendov je ta, da so kupci vse manj strpni do povprečnih in celo podpovprečnih izdelkov. Zdaj čutijo, da imajo pogajalsko moč spet v svojih rokah, trdi Franjo Radikovič, strokovnjak za prodajo.
Koliko je vredna ideja?
Avtor: Anton Zidar
Ali se vam splača iti v nek posel ali ne? To lahko hitro ocenite s preprosto metodo, ki bi jo moral poznati vsak začetnik, pa tudi bolj izkušen podjetnik.
Pohvala in spoštovanje
Avtor: Marjan Bradeško
S pohvalo lahko povečate storilnost zaposlenega in njegovo pripadnost podjetju. Pohvala je učinkovito sredstvo, če jo le znate uporabljati.
Denar & finance
Nove davčne olajšave
Avtor: Mojca Kunšek
Sprememba davčne zakonodaje je prinesla nove olajšave za vlaganja v raziskave in razvoj in za zaposlovanje težje zaposljivih delavcev.
Franšize
Se vlaganje v franšizo splača?
Avtor: Nives Pahor
Naložba v podjetje mora prinesti večji donos kakor bančni depozit ali delnice. Pri računanju donosa upoštevajte tudi vloženi čas.
Luksuzna frizerska franšiza
Leonidas – strast do čokolade
Svetovalec
O oderuških pogodbah
Avtor: Boštjan J. Turk
Kakšne možnosti imate, če postanete žrtev oderuške pogodbe?
Podjetnikov opomnik za julij
Poletni dopust in izobraževanje
Avtor: Nikolaj Mejaš
Počitniško delo dijaka
Avtor: Max Vrečko
Objavili so napačno informacijo o našem podjetju
Avtor: Damjana Pondelek
Carinjenje in DDV
Avtor: Lidija Robnik
Najpogostejše napake pri varstvu osebnih podatkov
Avtor: Andrej Tomšič
Podjetja še vedno prepogosto kršijo zakon o varstvu osebnih podatkov, zaradi česar jim Informacijski pooblaščenec izreka številne globe. Lani je najvišja globa znašala 112.000 evrov.
Nove davčne olajšave
Avtor: Mojca Kunšek
Sprememba davčne zakonodaje je prinesla nove olajšave za vlaganja v raziskave in razvoj in za zaposlovanje težje zaposljivih delavcev.
Timsko delo
Avtor: Nikolaj Mejaš
Zaposlitev sina med počitnicami
Avtor: Max Vrečko
Letni dopust za starejše delavce
Avtor: Lidija Robnik
Druge rubrike
Koristni podatki za podjetnike
Tehnološki preboj je (za zdaj) iluzija
Avtor: Primož Kaučič
Uspešnost podjetij je v tesni korealiciji z vlaganji v raziskave in razvoj, s številom razvojnikov v podjetjih in številom patentov. »Sprememb se ne da narediti čez noč,« trdi dr. Marko Kos.
Ste pripravljeni na Facebook?
Avtor: Kaja Kuštrin
Vse več podjetij sledi svojim kupcem v spletne skupnosti, kjer bodisi oglašujejo ali pa postavljajo svoje strani.
Galaktične zmogljivosti pametnega telefona
Avtor: Bor Trček
Varno skupinsko delovno okolje
Avtor: Bor Trček
Kultura pitja, 2. del
Avtor: Bojana Košnik
Kako ravnati s staranimi vini in barikiranimi vini.
Beli ovratniki na obisku pri belih haljah
Avtor: Darinka Kazič
Stres je glavni vzrok več kot 80 odstotkov vseh znanih bolezni. Ker so mu podjetniki izpostavljeni praktično ves čas, bi morali vsaj enkrat letno pri specialistu opraviti menedžerski pregled. Tudi tisti, ki so komaj dopolnili 30 let.
Kosovo – najbližji deviški trg
Avtor: Bogdan Dular
Odlični investicijski pogoji in nizka konkurenca na eni strani ter številne nevarnosti, ki izhajajo iz neurejenega trga, so glavne značilnosti poslovanja na Kosovu.
Denar je, a ne za vse
Avtor: Primož Kaučič
Država za spodbujanje podjetništva, malih in srednjih podjetij letno nameni več sto milijonov evrov. Bi lahko denar bolj učinkovito razdelili?
Kriminalizacija podjetništva
Avtor: Aljoša Domijan
Zakon o obvezni udeležbi delavcev pri dobičku kaže, da smo na poti v tržno ekonomijo nekje zašli.
Jabolko iz enega kosa aluminija
Avtor: Bor Trček
Celostna rešitev za spletno oglaševanje
Avtor: Bor Trček
Ena naprava, nižji stroški
Avtor: Bor Trček
Polo majica
Avtor: Renata Rudolf
Najbolj primeren posloven športni zgornji del za neformalne tople dni.
Bo zavel pravi veter?
Avtor: Vito Komac
Obnovljivi viri energije ponujajo velike poslovne priložnosti. Ko pride do prakse, pa se take izjave pogosto izkažejo za floskulo.
Doma
Najboljša služba je imeti lasten posel
Avtor: Nives Pahor
Enajst idej za posle, ki jih lahko pričnete opravljati poleti, večino pa lahko opravljate skozi vse leto.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"