Podjetnik oktober 2008
Ideje
Ekološko usmerjen nočni klub
Kolesarske čelade s stilom
Vrtiček v stanovanju
Vodoodporen MP3-predvajalnik
Tečaji preživetja v naravi
Trgovine za zdravje in wellness za starejše
Odkrijte drugačen London
Dizajnerski radiatorji
Računalniška miška ali/in VoIP-slušalka
Vinski bar in trgovina
Biti podjetnik
Zemanta – evropski Google?
Avtor: Vlado Kadunec
Ali se v Sloveniji razvija eno večjih IT-podjetij v Evropi? O zanimivosti Zemante priča že dejstvo, da jih je v Ljubljano prišla obiskat ekipa Reutersa in o njih posnela reportažo s pomenljivim naslovom »The Google of Europe?«.
Philip Green - britanski tekstilni mogotec
Avtor: Nives Pahor
Čeprav v šoli ni bil posebno uspešen in nikoli ni obiskoval poslovne šole, je Philip Green danes izjemno uspešen podjetnik in živ dokaz za to, da je občutek za posel še kako pomemben.
Gostinka po indijsko
Avtor: Lidija V. Bricelj
Gostinstvo je raznolika dejavnost, saj moraš obvladati paleto veščin, od odnosov z javnostmi, marketinga, računovodstva do strežbe, priprave hrane, vodenja in še marsičesa, pravi Vesna Nisha Dolinar, ki skupaj z možem vodi indijsko restavracijo Namasté v Ljubljani.
Izkušnje
Zemanta – evropski Google?
Avtor: Vlado Kadunec
Ali se v Sloveniji razvija eno večjih IT-podjetij v Evropi? O zanimivosti Zemante priča že dejstvo, da jih je v Ljubljano prišla obiskat ekipa Reutersa in o njih posnela reportažo s pomenljivim naslovom »The Google of Europe?«.
Gostinka po indijsko
Avtor: Lidija V. Bricelj
Gostinstvo je raznolika dejavnost, saj moraš obvladati paleto veščin, od odnosov z javnostmi, marketinga, računovodstva do strežbe, priprave hrane, vodenja in še marsičesa, pravi Vesna Nisha Dolinar, ki skupaj z možem vodi indijsko restavracijo Namasté v Ljubljani.
S tortami proti plačilni nedisciplini
Avtor: Ana Cergolj
Nataša Mohar Mustafa je pred desetimi leti pekla torte za rojstne dneve znancev, danes pa za državniške sprejeme.
Stroški oglaševanja na spletu
Avtor: Robert Rolih
Mladi, drzni, ambiciozni
Avtor: Bogdan Dular
NiteoWeb, Globcal Dreamvision in avtocenter.si so podjetja, ki verjetno ne bi vzbudila pozornosti, če za njimi ne bi stali trije mladi in ambiciozni podjetniki. Najstarejši med njimi ima komaj 24 let.
Kako do dobrega sistema nagrajevanja?
Avtor: Sara Brezigar
Predstavljamo vam pet korakov za postavitev učinkovitega sistema nagrajevanja, ki vam bo v veliko pomoč pri doseganju vaših ciljev.
Celostna grafična podoba
Avtor: Matjaž Mazzini
Ste podjetje z nadpovprečno rastjo prometa, pa tega nihče ne opazi? Ali ste morda podjetje, ki se trudi povečati obseg prometa, pa mu to nikakor ne uspe? Vas moti, ker so vaši napori in vložki v rast podjetja podcenjeni? Je napočil čas, da postanete prepoznavni? Da končno pridete tja, kjer je vaše mesto? Na vrh? – In da vas seveda na vrhu tudi opazijo.
Podjetniki bodo še bolj povezani
Avtor: Nives Pahor
Pobuda OZS in revije Podjetnik o ustanovitvi slovenskega Kluba podjetnikov je bila v podjetniških krogih sprejeta z odobravanjem. Klub, ki ne bo ne združenje ne stranka, bo pa služil za komuniciranje podjetnikov z vlado, bo formalno zaživel novembra letos.
Razmišljajte o velikih zgodbah
Avtor: Primož Kaučič
Malo podjetje, ki zmaguje v ozki tržni niši, bo zmagovalo samo toliko časa, dokler v nišo ne bo vstopila velika družba. Zato je močna rast podjetja ključna zahteva za tiste, ki želijo ostati uspešni na dolgi rok, trdi Andrej Vizjak, eden od solastnikov in direktorjev svetovalne družbe A.T. Kearney.
Philip Green - britanski tekstilni mogotec
Avtor: Nives Pahor
Čeprav v šoli ni bil posebno uspešen in nikoli ni obiskoval poslovne šole, je Philip Green danes izjemno uspešen podjetnik in živ dokaz za to, da je občutek za posel še kako pomemben.
O, vlada, daj nam sanjati!
Avtor: Primož Kaučič
Kaj je ključna ovira za rast podjetij?
Kako prodreti v višji cenovni razred
Avtor: Boštjan Ložar
Mnoga podjetja menijo, da cene določa izključno trg in da se jih ne da sistematično upravljati. Predstavljamo štiri načine, ki so podjetjem na voljo za zvišanje cen obstoječih izdelkov.
Več sodelovanja za hitrejši razvoj
Avtor: Primož Kaučič
Čeprav je vaše podjetje malo ali celo mikro, to še ne pomeni, da vam je pot do nadaljnjega razvoja zaprta. V čem je skrivnost? Preprosto – v povezovanju.
Izbiramo novega sodelavca
Avtor: Vesna Lešnik
Iskanje najprimernejšega bodočega sodelavca poteka postopno, po korakih: začne se s pregledovanjem življenjepisov in nadaljuje z osebnimi razgovori s kandidati, zelo priporočljiva pa so tudi psihometrična testiranja.
»Domačijski« vs. »strateški« pristop
Avtor: Dario Berginc
Znak, ki ga za podjetje na hitro naredi znanec, je bistveno cenejši kot celostna grafiča podoba, ki jo izdela specializirana agencija. A to velja samo na kratki rok.
Denar & finance
Obveznosti poslovodstva
Avtor: Lidija Robnik
Poslovodje, pozor – predstavljamo povzetek nekaterih določil, ki jih je treba poznati za kakovostno opravljanje poslovodskega dela v skladu z zakonom.
TRR samostojnega podjetnika
Avtor: Lidija Robnik
Finančni svetovalec
Avtor: Igor Kadunc
Subvencije za nakup tehnološke opreme
Avtor: Matjaž Lipušček
Če kupujete nove stroje ali drugo tehnološko opremo, vam lahko Podjetniški sklad subvencionira polovico stroškov.
Preventivni davčni pregled
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Za pomoč davčnega svetovalca se ni treba odločiti šele tedaj, ko imate že opravka z davčno inšpekcijo. Ob rednih preventivnih pregledih se boste tovrstnim težavam in z njimi povezanim finančnim obremenitvam zlahka izognili.
Polog gotovine na TRR podjetnika
Avtor: Lidija Robnik
Tveganja pri zadolževanju
Avtor: Tine Juha
Avtomobile in nepremičnine zavarujemo. Zakaj ne bi zavarovali tudi svojega poslovanja pred neljubimi spremembami obrestnih mer? Logika je enaka, inštrumenti se zdijo precej kompleksnejši, vendar je osnovno znanje, ki ga potrebujemo, dovolj preprosto usvojiti.
Franšize
S franšizingom v izvoz
Avtor: Ljiljana Kukec
Širitev podjetja po poti franšizinga prinaša mnoge prednosti, seveda pa moramo biti pripravljeni tudi na nekatere pomanjkljivosti.
Eksotična križarjenja
Mož v najem
IM=X Pilates
Svetovalec
Preventivni davčni pregled
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Za pomoč davčnega svetovalca se ni treba odločiti šele tedaj, ko imate že opravka z davčno inšpekcijo. Ob rednih preventivnih pregledih se boste tovrstnim težavam in z njimi povezanim finančnim obremenitvam zlahka izognili.
TRR samostojnega podjetnika
Avtor: Lidija Robnik
Stroški oglaševanja na spletu
Avtor: Robert Rolih
Sprememba namembnosti objekta
Avtor: Emilija Bratož
Podjetnikov opomnik za oktober
Izredna odpoved pogodbe o zaposlitvi
Avtor: Svetko Praštalo
Izredna odpoved pogodbe o zaposlitvi je mogoča le iz razlogov, ki jih navaja zakon. V lanskem letu je bil že obstoječim dodan še en, in sicer razlog neupravičene odsotnosti z dela.
Polog gotovine na TRR podjetnika
Avtor: Lidija Robnik
Opravljanje dejavnosti v delu stanovanja
Avtor: Emilija Bratož
Finančni svetovalec
Avtor: Igor Kadunc
Druge rubrike
SKAKANJE V BESEDO – nespodobno dejanje
Avtor: Zdravko Zupančič
Prekinjanje sogovornika in prevzemanje besede je znak neotesanosti. Pustimo sogovorniku, da dokonča misel, in šele nato povejmo svoje.
Vprašanja in stik z občinstvom
Avtor: Marjan Bradeško
Kako animirati ljudi v občinstvu, jih zainteresirati za temo vašega nastopa, pritegniti k sodelovanju? Preprosto - vključite jih z vprašanji.
Brezžično prenašanje slik
Avtor: Jaka Žorž
Pregled nad poslovanjem v mobilnem telefonu
Avtor: Jaka Žorž
Mobilnik fotoaparat
Avtor: Jaka Žorž
Poslovne komunikacije v prihodnosti
Avtor: Marjan Bradeško
Pozabite na telefon! Sodobna tehnologija nam ponuja napredne možnosti komuniciranja, kot so spletne konference, neposredno sporočanje, navidezni svetovi in teleprisotnost.
Bonton pri telefoniranju
Avtor: Bojana Košnik
Čeprav pri telefoniranju sogovornika nimamo pred seboj, moramo vseeno upoštevati nekaj pravil lepega vedenja.
Majhen fotoaparat za velike slike
Avtor: Jaka Žorž
Kreativne video predstavitve
Avtor: Jaka Žorž
Digitalna zvočna beležnica
Avtor: Jaka Žorž
Stroški oglaševanja na spletu
Avtor: Robert Rolih
Doma
Celostna grafična podoba
Avtor: Matjaž Mazzini
Ste podjetje z nadpovprečno rastjo prometa, pa tega nihče ne opazi? Ali ste morda podjetje, ki se trudi povečati obseg prometa, pa mu to nikakor ne uspe? Vas moti, ker so vaši napori in vložki v rast podjetja podcenjeni? Je napočil čas, da postanete prepoznavni? Da končno pridete tja, kjer je vaše mesto? Na vrh? – In da vas seveda na vrhu tudi opazijo.
»Domačijski« vs. »strateški« pristop
Avtor: Dario Berginc
Znak, ki ga za podjetje na hitro naredi znanec, je bistveno cenejši kot celostna grafiča podoba, ki jo izdela specializirana agencija. A to velja samo na kratki rok.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *