Podjetnik april 2011
Ideje
Prodaja mesa in orodja za peko
Picerija za pohotne
Zadenite sredino in ustavite alarm
Duhovita duda kot promocijsko sredstvo
Kozarci s silhueto
Izdelovalec katalogov
Ustanovitev e-dražbe
Vroča linija zavrnitve
Dišeč smrkelj v kopalnici
Pasji bikini
Svetovalec za prodajo
Biti podjetnik
»Začeli smo z vrha«
Avtor: Primož Kaučič
Sandi Ljutić je še en dokaz za to, da se največje priložnosti za podjetnike skrivajo v tržnih nišah. S svojim podjetjem Sandiline opremlja 80 odstotkov reprezentanc v kajaku v svetovnem pokalu.
Uspel z luksuzom po diskontnih cenah
Avtor: Vlado Kadunec
Ko je Francoz Jacques Antoine Granjon opazil, da tudi prestižnim modnim blagovnim znamkam v skladiščih ostaja na kupe neprodanega blaga, je prepoznal svojo poslovno nišo. Prek spleta proda za 700 milijonov evrov tovrstnega blaga.
Izkušnje
»Začeli smo z vrha«
Avtor: Primož Kaučič
Sandi Ljutić je še en dokaz za to, da se največje priložnosti za podjetnike skrivajo v tržnih nišah. S svojim podjetjem Sandiline opremlja 80 odstotkov reprezentanc v kajaku v svetovnem pokalu.
S kom se bomo primerjali?
Avtor: Jure Mikuž
Slovenska podjetja bodo dolgoročno zelo težko ohranjala svojo konkurenčnost, če se v njih in v celi družbi ne bo nekaj močno spremenilo.
Dizajn je dejavnik uspešnosti
Avtor: Vlado Kadunec
Izkušnje tujih malih podjetij učijo, da lahko včasih boljši dizajn prinese podjetju več prednosti kakor razvoj novega izdelka. A Slovenci tega ne upoštevamo.
Uspel z luksuzom po diskontnih cenah
Avtor: Vlado Kadunec
Ko je Francoz Jacques Antoine Granjon opazil, da tudi prestižnim modnim blagovnim znamkam v skladiščih ostaja na kupe neprodanega blaga, je prepoznal svojo poslovno nišo. Prek spleta proda za 700 milijonov evrov tovrstnega blaga.
Podjetnik je kot vrhunski kuhar
Avtor: Primož Kaučič
V knjigah lahko dobite skoraj do podrobnosti izdelane recepte za uspeh v podjetništvu, toda najboljši podjetniki se teh nasvetov ne držijo. Pravzaprav so kar nekako slab zgled.
Čustvena sodelavka
Avtor: Nikolaj Mejaš
Koliko strank odide?
Avtor: Robert Rolih
Tri strategije za rast podjetja
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Boste konkurenco prehiteli z nižjimi cenami, z drugačno ponudbo ali s čim drugim? Spoznajte tri glavne generične strategije, ki so na voljo malim podjetjem.
Hitrost – in zakaj je pomembna za uspeh
Avtor: Stanko Levičar
Imate odličen izdelek in konkurenčne cene, ampak se stranke na vaše ponudbe ne odzivajo? Morda vam manjka nekaj, kar nakupa željna stranka izjemno ceni – hitrost.
S sejma moraš prinesti vsaj obljubo posla
Avtor: Martina Budal
Sejem je danes veliko več kot le razstava izdelkov in storitev, saj je bistveno več časa in prostora namenjenega obsejemskim dejavnostim. Na sejmih ne samo prodajamo, ampak tudi skrbimo za prepoznavnost in preverjamo konkurenco, pravijo podjetja.
Predpisi so celo preveč liberalni
Avtor: Primož Kaučič
Če odmislimo plačilno nedisciplino, imamo v Sloveniji normalno poslovno okolje, v katerem so davki primerljivi z drugimi evropskimi državami, trdi davčni svetovalec Darko Končan.
Uspešna podjetja cenijo dizajn
Avtor: Vlado Kadunec
Za mnoga podjetja je dizajn predvsem strošek oziroma luksuz, ki si ga lahko privoščiš, če imaš preveč denarja. Izkušnje pa kažejo, da so uspešna podjetja tista, ki cenijo in uporabljajo dizajn.
Pogled iz azijskega kota
Avtor: Vlado Kadunec
V prihodnosti lahko pričakujemo poplavo kakovostnih in vrhunsko oblikovanih izdelkov iz Azije. Malim podjetjem ostanejo samo še lokalni pristopi, meni oblikovalka Lucija Perko.
Naravno je zdravo
Avtor: Metka Nograšek
Za Gregorja Sojerja je bilo izdelovanje izdelkov iz zelišč sprva samo konjiček, zdaj pa tudi podjetniška dejavnost. In še vedno ostaja tudi njegov konjiček.
Predstavitvena publikacija podjetja
Avtor: Damjana Pondelek
Blokada spletnih strani med delovnim časom
Avtor: Boštjan J. Turk
Mrežni marketing
Avtor: Aleš Lisac
Začeti v partnerstvu
Avtor: Mateja Vadnjal
Če se sprašujete, kako začeti v podjetništvu, vam ponujamo nasvet – v partnerstvu. Tako je pred leti začelo šest podjetnic in ni jim žal.
Prodajate prednosti, ne lastnosti
Avtor: Marjan Bradeško
Kupce seveda zanimajo lastnosti izdelka, ki ga nameravajo kupiti, a šele potem, ko se seznanijo s koristmi, ki jim jih bo izdelek prinesel. Zato najprej predstavite prednosti in šele nato lastnosti izdelka ali storitve.
Začnite z mobilnim marketingom
Avtor: Jernej Horvat
Večina podjetij že komunicira s strankami prek elektronske pošte, veliko manj pa prek mobilnega telefona. Od tega jih odvračajo slabe izkušnje s tistimi, ki želijo z mobilnim marketingom na hitro zaslužiti.
Denar & finance
Kdaj zahtevati od kupca garancijo?
Avtor: Igor Kadunc
Pretirane zahteve glede zavarovanja plačila lahko preprečijo posel. Vendar je bolje kakšen posel izgubiti kakor trepetati, ali bo kupec sploh plačal dobavljeno blago ali opravljeno storitev.
Terjatve pri stečaju
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
Franšiza v gostinstvu
Avtor: Petra Mauer
Podjetnica Katarina Vovk je pred petimi leti pridobila franšizo za gostilno Ribič na Ptuju in te odločitve še danes ne obžaluje.
Dobra čajovna
Skrb za zdravje s Holland & Barrett
Svetovalec
Strožja pravila glede odloga plačila davka
Avtor: Mojca Kunšek
Do vedno bolj priljubljenega odloga plačila davkov je po novem težje priti, na odlog plačila prispevkov pa lahko kar pozabite.
Vstopni DDV šele po plačilu računa
Avtor: Iztok Mohorič
Spremembe zakona o DDV prinašajo korenite novosti pri obračunavanju vstopnega davka, ki sodijo v paket ukrepov za zmanjšanje plačilne nediscipline.
Predstavitvena publikacija podjetja
Avtor: Damjana Pondelek
Kdaj je gasilni aparat obvezen?
Avtor: Max Vrečko
Koliko strank odide?
Avtor: Robert Rolih
Terjatve pri stečaju
Avtor: Lidija Robnik
Zavajajoče in agresivno oglaševanje
Avtor: Boštjan J. Turk
Pri oglaševanju še posebno pazite, kadar v oglasu nastopajo otroci ali kadar z oglasom nagovarjate otroke. Tako oglaševanje je lahko hitro označeno kot agresivno in nezakonito.
Podjetnikov opomnik za april
Čustvena sodelavka
Avtor: Nikolaj Mejaš
Blokada spletnih strani med delovnim časom
Avtor: Boštjan J. Turk
Mrežni marketing
Avtor: Aleš Lisac
Druge rubrike
Iščemo poti, kako v proračun spraviti čim več denarja
Avtor: Martina Budal
Vodstvo OZS ocenjuje, da so protesti prispevali k uvajanju reda v gospodarstvu. Kako učinkovite bodo zakonske spremembe v praksi, pa bomo videli šele čez nekaj mesecev.
Predpisi so celo preveč liberalni
Avtor: Primož Kaučič
Če odmislimo plačilno nedisciplino, imamo v Sloveniji normalno poslovno okolje, v katerem so davki primerljivi z drugimi evropskimi državami, trdi davčni svetovalec Darko Končan.
Uspel z luksuzom po diskontnih cenah
Avtor: Vlado Kadunec
Ko je Francoz Jacques Antoine Granjon opazil, da tudi prestižnim modnim blagovnim znamkam v skladiščih ostaja na kupe neprodanega blaga, je prepoznal svojo poslovno nišo. Prek spleta proda za 700 milijonov evrov tovrstnega blaga.
Moške spodnjice
Avtor: Renata Rudolf
Skrite pod kupom oblačil, pa vendarle tako pomembne.
Spletna fizična pošta
Avtor: Esad Jakupović
V sodobnih pisarnah se največji del komunikacij odvija prek interneta. Ste vedeli, da lahko prek interneta »pošiljate« celo fizično pošto?
Brezžični monitor za popolno svobodo
Avtor: Bor Trček
Neskončne možnosti skrivnostne kode
Avtor: Bor Trček
Mobilna pisarna MOX
Tako slabo, da je možna le pot navzgor
Avtor: Martina Budal
Vlada je pripravila 31 ukrepov za povečanje konkurenčnosti, ki še kar pada. Mnenja o njih so deljena. Kaj pa lahko naredijo podjetniki sami za dvig svoje konkurenčnosti?
S kom se bomo primerjali?
Avtor: Jure Mikuž
Slovenska podjetja bodo dolgoročno zelo težko ohranjala svojo konkurenčnost, če se v njih in v celi družbi ne bo nekaj močno spremenilo.
Naj tek postane vaša najljubša oblika vadbe
Avtor: Gašper Predanič
Za vse ljubitelje teka: dragoceni nasveti, ki jih je vredno upoštevati.
Prepoznavanje odličnosti
Avtor: Martina Budal
Pri prepoznavanju odličnosti posameznikov in podjetij se preveč oziramo na trenutno uspešnost z vidika lastnikov, premalo pa na etiko in vpliv na prihodnost, trdi dr. Ivan Turk.
Podjetja se vračajo na CeBIT
Avtor: Esad Jakupović
V Hannovru je marca potekal CeBIT 2011, vodilni svetovni sejem informacijsko-komunikacijskih tehnologij, digitalnih medijev in uporabniške elektronike. Zanimanje razstavljavcev spet narašča.
Telefon, popolnoma združljiv s prenosnikom
Avtor: Bor Trček
Posnemimo svoj delovni proces
Avtor: Bor Trček
Doma
Uspešna podjetja cenijo dizajn
Avtor: Vlado Kadunec
Za mnoga podjetja je dizajn predvsem strošek oziroma luksuz, ki si ga lahko privoščiš, če imaš preveč denarja. Izkušnje pa kažejo, da so uspešna podjetja tista, ki cenijo in uporabljajo dizajn.
Pogled iz azijskega kota
Avtor: Vlado Kadunec
V prihodnosti lahko pričakujemo poplavo kakovostnih in vrhunsko oblikovanih izdelkov iz Azije. Malim podjetjem ostanejo samo še lokalni pristopi, meni oblikovalka Lucija Perko.
Dizajn je dejavnik uspešnosti
Avtor: Vlado Kadunec
Izkušnje tujih malih podjetij učijo, da lahko včasih boljši dizajn prinese podjetju več prednosti kakor razvoj novega izdelka. A Slovenci tega ne upoštevamo.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *