Podjetnik november 2008
Ideje
Oblačila za novorojenčke v šopku
Avdio ture s podpisom
Nikoli več zažgan opečenec
Jopič s sončnimi celicami
Klubski teater za smeh
Vadba za možgane
Oglaševanje na ulični umazaniji
Radio v kopalniški pipi
Stol za boljšo držo
Dekoracija prostorov za posebne priložnosti
Biti podjetnik
Uspeh, ki ga ne bi ponovil
Avtor: Zoran Jereb
Savinjsko podjetje Kapis se v Bosni in Hercegovini ukvarja s proizvodnjo električnih kablov in je eden največjih proizvajalcev kablov v tem delu Evrope. Direktor Iztok Pikl po dvajsetletni podjetniški poti v poslu še vedno vidi veliko izzivov, a nadaljevati namerava v Sloveniji, saj ugotavlja, da podjetniško okolje pri nas sploh ni tako slabo.
Od premoga do Baumaxa
Avtor: Nives Pahor
Podjetje Baumax, ki ga je leta 1976 ustanovil avstrijski podjetnik Karlheinz Essl, je še danes najpomembnejši trgovec na področju hišnih samopopravil v Avstriji. Svoje trgovine imajo v večini držav Srednje in Vzhodne Evrope, tri tudi pri nas, načrtujejo pa še odprtje novih.
Izkušnje
Slovenija bo eldorado za podjetnike
Avtor: Primož Kaučič
Ko boste prebrali, kaj vse nas čaka v naslednjih 12 mesecih, boste mislili, da sanjate.
Zdravila za finančno krizo
Avtor: Ivan Vidic
Kakšni so razlogi za svetovno finančno krizo in kakšne bodo posledice, razlagata dr. Ivan Ribnikar in dr. Rasto Ovin.
Podjetništvo in mobilnost trga delovne sile
Avtor: Dr. Drago Mežnar
Kako doseči mobilnost na trgu dela in kakšna je pri tem vloga socialnih partnerjev?
Časopis vašega podjetja
Avtor: Ana Cergolj
Ena največjih prednosti publikacij podjetij je ta, da lahko podjetja v precejšnji meri sama nadzorujejo, kako drago jih bo stalo tovrstno »oglaševanje«. Na voljo jim je namreč razpon od zloženke pa do časopisa, revije.
Razvijajte svoje zaposlene
Avtor: Vesna Lešnik
Če želi podjetje ostati konkurenčno, je treba poskrbeti za nenehno razvijanje potenciala, ki ga imajo zaposleni. Poti je precej, vedno pa imejmo pred seboj jasne cilje, kaj sploh želimo z razvojem zaposlenih doseči.
Zakaj spremeniti tržno ime?
Avtor: Andrej Pompe
Razmišljate o spremembi imena svojega podjetja, izdelka ali storitve? Preden to storite, vsekakor dobro razmislite. Sprememba imena vam namreč lahko prinese določene prednosti, a v sebi skriva tudi nekatere pasti.
Pred poslom podpišite pogodbo
Avtor: Lidija Robnik
Pred sklepanjem vsakega posla, zlasti če bodočega partnerja ne poznamo dobro, se je treba zavarovati. Poglejmo, kakšni ukrepi so nam na voljo, da zavarujemo svoje pravice.
Kataloška prodaja
Avtor: Aleš Lisac
Uspeh, ki ga ne bi ponovil
Avtor: Zoran Jereb
Savinjsko podjetje Kapis se v Bosni in Hercegovini ukvarja s proizvodnjo električnih kablov in je eden največjih proizvajalcev kablov v tem delu Evrope. Direktor Iztok Pikl po dvajsetletni podjetniški poti v poslu še vedno vidi veliko izzivov, a nadaljevati namerava v Sloveniji, saj ugotavlja, da podjetniško okolje pri nas sploh ni tako slabo.
Recesija pred vrati
Avtor: Primož Kaučič
Posledice finančne krize v Združenih državah Amerike se že poznajo na evropskih trgih, pa tudi napovedi za naprej niso nič kaj prijazne. Poglejmo, kako se lahko podjetja pripravijo na krizo, da bo čim manj prizadela njihovo poslovanje.
Od premoga do Baumaxa
Avtor: Nives Pahor
Podjetje Baumax, ki ga je leta 1976 ustanovil avstrijski podjetnik Karlheinz Essl, je še danes najpomembnejši trgovec na področju hišnih samopopravil v Avstriji. Svoje trgovine imajo v večini držav Srednje in Vzhodne Evrope, tri tudi pri nas, načrtujejo pa še odprtje novih.
Gremo na sejem
Avtor: Borut Jerše
Če želimo obisk sejma čim bolj izkoristiti, se nanj dobro pripravimo, po obisku pa napravimo analizo in oceno rezultatov.
13. plača: nagrada ali pravica?
Avtor: Sara Brezigar
Odločitev o tem, ali izplačevati 13. plačo ali ne, ni tako preprosta, kot se morda zdi na prvi pogled. Za tem vprašanjem se skriva kar nekaj dilem in težav.
Kdo je gospodar vašega časa?
Avtor: Mirjana Mladič, Jure Legvart
Toliko dela, pa tako malo časa! Brez skrbi, pomanjkanje časa lahko nadoknadimo z vnaprejšnjim načrtovanjem delovnika, kar je pri današnjem tempu življenja zelo koristna spretnost.
Provizija svetovalca
Avtor: Igor Kadunc
S prenosnikom na poti
Avtor: Marjan Bradeško
Tudi ko smo na poti, brez interneta praktično ne gre. Tokrat bomo opisali možnosti dostopa do svetovnega spleta s prenosnim računalnikom.
Denar & finance
Bonitetno poročilo: strošek ali investicija?
Avtor: Nika Sandera
Pred začetkom poslovanja z novimi partnerji je vsekakor dobro vedeti, kako korektni in zanesljivi so. Pri tem so nam lahko vir zelo koristnih informacij bonitetna poročila.
Investicije v tvegani kapital
Avtor: Mojca Kunšek
Ena od alternativnih oblik investiranja je vlaganje v tvegani kapital. Poleg možnih visokih donosov prinaša tudi davčne ugodnosti.
Ne čakajte z izterjavo
Avtor: Marko Repič
Je izstavljena faktura že zapadla, vaš naročnik pa še vedno ni poravnal svojih obveznosti? Na voljo imate nekaj možnosti, če z njimi ne dosežete želenega učinka, pa se lahko zatečete k izterjavi s pomočjo specializiranega podjetja.
Amortizacijska stopnja za računalniški program
Avtor: Lidija Robnik
Svetovalec
Investicije v tvegani kapital
Avtor: Mojca Kunšek
Ena od alternativnih oblik investiranja je vlaganje v tvegani kapital. Poleg možnih visokih donosov prinaša tudi davčne ugodnosti.
Kakšno pogodbo o delu naj sklenem?
Avtor: Boštjan J. Turk
Čeprav pogodbe o zaposlitvi v skladu z zakonom o delovnih razmerjih še prevladujejo, pa jih številni podjetniki vse manj radi podpisujejo. Na voljo so jim druge, manj tvegane oblike zaposlitve.
Provizija svetovalca
Avtor: Igor Kadunc
Geografska označba porekla blaga
Avtor: Dušan Borštar
Podjetnikov opomnik za november
Pred poslom podpišite pogodbo
Avtor: Lidija Robnik
Pred sklepanjem vsakega posla, zlasti če bodočega partnerja ne poznamo dobro, se je treba zavarovati. Poglejmo, kakšni ukrepi so nam na voljo, da zavarujemo svoje pravice.
Amortizacijska stopnja za računalniški program
Avtor: Lidija Robnik
Kataloška prodaja
Avtor: Aleš Lisac
Dobra proizvodna praksa in zagotavljanje sledljivosti
Avtor: Emilija Bratož
Druge rubrike
Prenosniki s stilom
Avtor: Jaka Žorž
Spletno varnostno kopiranje podatkov
Avtor: Jaka Žorž
Preproste in dostopne video predstavitve
Avtor: Jaka Žorž
Zdravila za finančno krizo
Avtor: Ivan Vidic
Kakšni so razlogi za svetovno finančno krizo in kakšne bodo posledice, razlagata dr. Ivan Ribnikar in dr. Rasto Ovin.
Bonton pri telefoniranju, II.
Avtor: Bojana Košnik
Tokrat vam dajemo še nekaj nasvetov za telefonske pogovore v skladu s pravili lepega vedenja.
S prenosnikom na poti
Avtor: Marjan Bradeško
Tudi ko smo na poti, brez interneta praktično ne gre. Tokrat bomo opisali možnosti dostopa do svetovnega spleta s prenosnim računalnikom.
Trdni temelji spletne trgovine
Avtor: Andrej Remškar
Če boste postavitev spletne prodajalne zaupali skupinici ljudi v podjetju, ste na dobri poti k neuspehu. Spletna prodajalna mora biti v celoti integrirana v podjetje, z vsemi procesi, ki jih zahteva.
Hitrejši tiskalniki za učinkovitejše poslovanje
Avtor: Jaka Žorž
Sodobno delovno mesto
Avtor: Jaka Žorž
Slovenija bo eldorado za podjetnike
Avtor: Primož Kaučič
Ko boste prebrali, kaj vse nas čaka v naslednjih 12 mesecih, boste mislili, da sanjate.
Zvezde gredo za med
Avtor: Ana Cergolj
Miloš Petković je s spletnim portalom mojedarilo.com omogočil, da najdete popolno darilo za vsako priložnost – na primer adrenalinski paintball za moža in hojo po žerjavici za taščo.
Pismo šefom št. 1
Avtor: Klemen Belhar
Sporazumevanje med zaposlenimi in vodstvom je izrednega pomena za uspešno sodelovanje, zato je pomembno, da tako eni kot drugi znajo tudi molčati in prisluhniti.
Spletni trgovci prijaznejši od klasičnih
Avtor: Aljoša Domijan
Kljub številnim prednostim kupovanja izdelkov prek spleta evropskim uporabnikom tovrstni nakupi očitno še niso dovolj blizu. Večina jih namreč spletne trgovine uporablja predvsem za pridobivanje informacij, kupujejo pa še vedno raje v klasičnih trgovinah.
E-trgovina: zgraditi jo ali ne zgraditi?
Avtor: Robert Rolih
E-trgovina je na prvi pogled lahko mamljiva možnost. Toda ali se vam jo res splača zgraditi?
Doma
Spletni trgovci prijaznejši od klasičnih
Avtor: Aljoša Domijan
Kljub številnim prednostim kupovanja izdelkov prek spleta evropskim uporabnikom tovrstni nakupi očitno še niso dovolj blizu. Večina jih namreč spletne trgovine uporablja predvsem za pridobivanje informacij, kupujejo pa še vedno raje v klasičnih trgovinah.
E-trgovina: zgraditi jo ali ne zgraditi?
Avtor: Robert Rolih
E-trgovina je na prvi pogled lahko mamljiva možnost. Toda ali se vam jo res splača zgraditi?
Trdni temelji spletne trgovine
Avtor: Andrej Remškar
Če boste postavitev spletne prodajalne zaupali skupinici ljudi v podjetju, ste na dobri poti k neuspehu. Spletna prodajalna mora biti v celoti integrirana v podjetje, z vsemi procesi, ki jih zahteva.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *