Podjetnik julij 2004
Ideje
Branson zdaj prodaja tudi avtomobile!
Avtor: Renato Vindiš
Izdelava in prodaja glasbenih plošč takoj po koncertu
Avtor: Renato Vindiš
Najem/oddaja stanovanja prek spleta
Avtor: Renato Vindiš
Potovanja za mlade
Avtor: Mojca Svetičič
Primer nišnega turizma: povezale so se tri agencije, usmerjene v mladinski turizem, ki postaja vedno zahtevnejši.
V plemensko vas v Afriki
Avtor: Mojca Svetičič
Zvone Šeruga na leto popelje stopetdeset ljudi v prvinske kotičke našega planeta.
Poslovni načrt za: pletilstvo
Avtor: Cvetka Peršak
Preden se lotite nekega posla, morate zbrati čim več informacij in vse dobro premisliti.
Najem avtomobila za EN evro na dan
Avtor: Renato Vindiš
Izbira zvoka za ozadje telefonskega pogovora
Avtor: Renato Vindiš
Turistične niše
Avtor: Mojca Svetičič
Zdi se, da je gneča, a lahko uspete s svežo ponudbo in delovanjem v nišah.
Kombinacija množičnega in nišnega
Avtor: Mojca Svetičič
Janez Benda iz Tentoursa razlaga delo v agenciji. Pravi, da je največja napaka turistične agencije ta, da stranki nekaj obljubi in se tega ne drži.
Bolj prepoznavni, bolj uspešni
Avtor: Primož Kaučič
Kako so nastale tri blagovne znamke malih podjetij: E&E, Pletenine Ros, Cult. Nasveti glede marketinga; kaj narediti, ko vam nekdo zlorabi vašo blagovno znamko.
Biti podjetnik
Zvone Duplančič – nalepke za ves svet
Avtor: Primož Kaučič
Z lastnikom Euro Plusa o dilemi, ali prodajati pod lastno blagovno znamko ali dobavljati močnim kupcem. Konkurenci ni uspelo kupiti podjetja, ki ima 10-odstotni svetovni tržni delež pri programih za izdelavo etiket in črtne kode.
V.o.o.d.o.o. – laboratorij za oblikovanje
Avtor: Mojca Svetičič
Prihodnost slovenske modne in tekstilne industrije je v kakovostnem in originalnem oblikovanju, ne v množični produkciji povprečnih izdelkov. Predstavljamo izviren recept, pisan na kožo malim.
Izkušnje
Potrebujemo ombudsmana za podjetništvo!
Avtor: Jože Vilfan
Pravica do javnega udejstvovanja - in podjetništvo je prav to - sodi med človekove pravice, mar ne?
Kako do vpliva delodajalcev
Avtor: Dare Stojan
Prostovoljna združenja delodajalcev so evropska rešitev za vpliv delodajalcev. Desetletnica Združenja delodajalcev obrtnih dejavnosti Slovenije.
Zakaj naj bi kupec izbral prav vas?
Avtor: Robert Rolih
Poudarite tisto, po čemer se razlikujete od drugih.
Ko je majhnost prednost
Avtor: Nives Pahor; Ota Roš
Kako svetovni trg osvaja Aleš Kristančič. Priporočila ne le za vinarje.
Bolj prepoznavni, bolj uspešni
Avtor: Primož Kaučič
Kako so nastale tri blagovne znamke malih podjetij: E&E, Pletenine Ros, Cult. Nasveti glede marketinga; kaj narediti, ko vam nekdo zlorabi vašo blagovno znamko.
Prva marketinška skrivnost – prodaja : marketing
Avtor: Andrej Pompe
Prva od desetih skrivnosti, s katerimi boste zgradili pomembno znamko. »Prodaja« pomeni trgu posredovati le uporabnost. »Marketing« pomeni graditi bolj seksi znamko.
Denar & finance
Ko Kitajci sežejo po nafti ...
Avtor: Jure Mikuž
Širši vplivi na gospodarska pričakovanja in borzno poslovanje.
Finančni cilji v prihodnosti
Avtor: Jasna Vidergar
Napotki finačnega guruja Tallala, kako premagati inflacijo, kako nadzorovati stroške in kako razporejati denar.
Franšize
Mitja Hair team
Avtor: Nives Pahor
Mitji Tavčarju je v dveh letih franšize uspelo odpreti več kot 15 franšiznih frizerskih salonov. Prepričan je, da se bo tudi frizerstvo globaliziralo, ostali pa bodo samo veliki in dobro organizirani.
Zanimive franšize
Svetovalec
Načini zavarovanja terjatev pri davčnem in carinskem organu
Obvestilo in poziv dolžnikom, upnikom in zastaviteljem neposestno zastavljenih premičnin
Nadomestilo za predvajanje glasbe v gostinskem lokalu
Kdaj komuniciranje na trgu pomeni ponudbo in kdaj je to le vabilo k dajanju ponudbe ostalim udeležencem na trgu
Popravilo stvari v solastnini
Razlaga nejasno opredeljenih pogodbenih določil
Položaj invalidskih podjetij pri javnih naročilih
Predpogodba
Pravica do regresa?
Avtor: Svetko Praštalo
Način predložitve varščine pri uporabi carinskih ukrepov pri kršitvah pravic intelektualne lastnine
Uporaba tujega jezika pri oglaševanju
Osebne podatke oseb, s katerimi ste v pogodbenem razmerju, lahko obdelujete tudi brez njihove privolitve
Arbitražno reševanje sporov
Pravilno oglaševanje potrošniških kreditov
Uporaba tujih blagovnih in storitvenih znamk pri oglaševanju
Prenovitev pogodbe
Novi zakon o dohodnini
Avtor: Petra Mlakar
Novi zakon o dohodnini temeljito spreminja sistem obdavčitve fizičnih oseb.
Zaposlovanje invalidov po novem
Avtor: Borut Zajc, Barbara Knez, Klavdija Erjavec
Zakon pričel veljati. Želi doseči večjo skrb za invalide. Pomembna novost: Obveznost zaposlovanja invalidov v podjetjih z več kot 20 delavci (glede uveljavljanja te zahteve čakamo na podzakonske akte).
Druge rubrike
Izzivi pred slovenskimi grozdi
Avtor: Primoz Kaučič, Jože Vilfan
Za uspešno pot v gospodarstvo znanja. Dogajanje na prvi mednarodni konferenci slovenskih grozdov.
Gospodarstvo znanja
»Vedno teže bo preživeti, če boš gradil samo na nizkih plačah.«
Tehnološki uspehi slovenskih grozdov
Regionalni razvoj čaka na novi zakon
Avtor: Primož Kaučič
Državni zbor zamuja z obravnavo pomembnega zakona. Kakšne bodo novosti.
Od treh pilotnih grozdov do 470 podjetij
Ob nacionalnih grozdih (usmerjenih panožno) pa tudi 120 malih podjetij v lokalnih grozdih. »Zgodbo« slovenskih podjetij je predstavila mag. Mateja Dermastia.
Grozdi in globalno gospodarstvo
Majhnost Slovenije ni omejitev za doseganje pomembnih tržnih deležev na svetovnih trgih.
V kakšno znanje vlagati
Sozvočje virov znanja, nosilce podjetniških idej in kapitala
Kaj boste prodali prek interneta
Avtor: Petra Oseli
Kaj kupujejo Slovenci na internetu? Ali bi lahko slovenske spletne trgovine prodale tudi drugim Evropejcem?
Doma
Turistične niše
Avtor: Mojca Svetičič
Zdi se, da je gneča, a lahko uspete s svežo ponudbo in delovanjem v nišah.
Kombinacija množičnega in nišnega
Avtor: Mojca Svetičič
Janez Benda iz Tentoursa razlaga delo v agenciji. Pravi, da je največja napaka turistične agencije ta, da stranki nekaj obljubi in se tega ne drži.
Potovanja za mlade
Avtor: Mojca Svetičič
Primer nišnega turizma: povezale so se tri agencije, usmerjene v mladinski turizem, ki postaja vedno zahtevnejši.
V plemensko vas v Afriki
Avtor: Mojca Svetičič
Zvone Šeruga na leto popelje stopetdeset ljudi v prvinske kotičke našega planeta.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *