Podjetnik avgust 2008
Ideje
Torbice iz odsluženih oglasov
Kupci pomagali določiti ceno vina
Pozor, pešci na prehodu!
Torba s solarnimi paneli
Odprite kamp
Najemite obleko za 2,90 evra na dan
Večerja v zraku
USB-ventilatorček in lučka
Plavajoči pladenj z daljincem
Bar svežih sadnih sokov
Biti podjetnik
Digitalni marketing v vsako podjetje!
Avtor: Vlado Kadunec
Slovenija je po uporabi interneta pri vrhu držav EU-ja, njegova uporaba za poslovne namene pa je na repu. Ker so podjetja premalo ambiciozna, ne izkoriščajo digitalnih medijev in izgubljajo ogromne priložnosti, meni Zoran Trojar, direktor podjetja Sonce.net.
Zdravnik, ki je postal svetovni podjetnik leta
Avtor: Nives Pahor
Letošnji svetovni podjetnik leta, dr. Jean-Paul Clozel, je v desetih letih poslovanja razvil peto največje biotehnološko podjetje na svetu.
Izkušnje
Digitalni marketing v vsako podjetje!
Avtor: Vlado Kadunec
Slovenija je po uporabi interneta pri vrhu držav EU-ja, njegova uporaba za poslovne namene pa je na repu. Ker so podjetja premalo ambiciozna, ne izkoriščajo digitalnih medijev in izgubljajo ogromne priložnosti, meni Zoran Trojar, direktor podjetja Sonce.net.
Kdo je podjetnik?
Avtor: Primož Kaučič
Ne čudite se - politiki odgovora ne vedo.
Mali velikani
Avtor: Barbara Potrata
V času globalnega gospodarstva marsikatera uspešna in spoštovana podjetja ne želijo biti velika, ampak veličastna. In zato zavestno ostajajo mala.
Spodbujevalci poslov
Avtor: Nives Pahor
Spodbujevalci poslov so novi podjetniški mogočneži, ki s svojim delovanjem ponovno oblikujejo celotne gospodarske panoge in kujejo velike dobičke.
Brez delegiranja ni razvoja
Avtor: Sara Brezigar
Čeprav nikoli ne delegiramo toliko nalog, da ne bi mogli še kakšne več, pa nekaterih stvari le ni pametno delegirati. Za vse drugo nam je na voljo pet korakov do uspešnega delegiranja.
Moja formula za uspeh
Avtor: Jaka Vadnjal
Uspeh v podjetništvu lahko le redko pripišemo naključju; preučevanje uspešnih podjetnikov je namreč pokazalo, da nanj vpliva cela vrsta dejavnikov.
Podjetnik z dobro besedo za konkurenco
Avtor: Ana Cergolj
Aleš Babnik, podjetnik in golfski entuziast, ki je ljubljansko smetano poslal igrat golf na smetišče. In iz tega naredil posel!
Sodelovanje na področju RR
Avtor: Emilija Bratož
Tržimo tisočim, mislimo na enega
Avtor: Bojan Straže
Namen neposrednega trženja ali direktnega marketinga ni večanje prepoznavnosti ali ugleda. Neposredno trženje je namenjeno povečanju prodaje, zato je še posebno primerno za mala podjetja, ki ne želijo zapravljati denarja za drage oglaševalske akcije brez merljivega rezultata.
Najbolj poučna lekcija z državnega prvenstva v direktnem marketingu
Avtor: Aleš Lisac
Letos je bilo organizirano že drugo državno prvenstvo v direktnem marketingu, ki poteka tako, da tekmovalci prodajajo resnične izdelke in storitve. Iz prodajnih rezultatov pri posameznih nalogah se lahko marsičesa naučimo.
Spodbujajmo srčnost, a podjetnosti ne prepuščajmo sreči
Avtor: Tjaši Artnik Knibbe
Srčnost je ena izmed značilnosti tako imenovanih gazel, ki bodo prerasle podjetnike in postale družbeno gibanje dinamične rasti, ki se uresničuje na družbeno odgovoren način.
Kmetijski sejmi
Avtor: Borut Jerše
Predstavljamo nekaj najpomembnejših kmetijskih sejmov v Evropi.
Zdravnik, ki je postal svetovni podjetnik leta
Avtor: Nives Pahor
Letošnji svetovni podjetnik leta, dr. Jean-Paul Clozel, je v desetih letih poslovanja razvil peto največje biotehnološko podjetje na svetu.
Misija: nemogoče
Avtor: Robert Rolih
Vaš ciljni trg so odločevalci v uspešnih podjetjih: direktorji, vodje marketinga, nabave … V igri pa imate večje projekte, ki prinašajo 10.000, 100.000 ali milijon evrov prometa. Kako priti do sestanka z vedno zasedenim odločevalcem?
Izkušnje najboljših delodajalcev
Avtor: Zoran Jereb
Najboljši slovenski delodajalci nimajo težav s fluktuacijo, ugotavljajo pa tudi, da naklonjenost do zaposlenih stane manj, kot podjetju prinese.
Ali obvladujete svoje poslovanje?
Avtor: Nika Sandera
Kontroling je sistematičen in učinkovit način spremljanja in obvladovanja poslovanja. Začne se s pripravo plana, nadaljuje s spremljanjem tekočih rezultatov in analizo odstopanj ter zaključi s sprejetjem ukrepov za izboljšanje.
Letni dopust za otroke
Avtor: Svetko Praštalo
Učinkovito pomeni ekološko
Avtor: Stanko Levičar
Zakaj bi si delali odvečne stroške in obremenjevali okolje s papirnatimi katalogi in naročilnicami, če lahko večino zadev hitreje in preprosteje opravite elektronsko?
Ko pri direktnem marketingu 1 + 1 postane 3
Avtor: Robert Rolih
S kombiniranjem metod direktnega marketinga lahko dosežete tiste stranke, ki jih običajno ne pritegnete.
Denar & finance
Idealni davki so pravljica za odrasle
Avtor: Jelka Zupanič
… vrnjena, a na 20 tisoč evrov omejena davčna olajšava za investicije v opremo tik pred volitvami, pa predvsem priznanje vlade, da je s svojim raziskovalno-razvojnim davčnim eksperimentom v letu 2007 dokazala, komu je tovrsten razvoj dostopen.
Taktična vprašanja vlagateljev na borzi
Avtor: Robert Kleindienst
V tokratnem prispevku si bomo ogledali še ključna taktična vprašanja vlagateljev na borzi, na koncu pa vse skupaj ponazorili s konkretnim zgledom.
Plačilna nedisciplina spet na pohodu?
Avtor: Nives Pahor
Plačilna disciplina se je v zadnjih letih izboljšala, zadnji podatki pa kažejo ponovno poslabšanje. Stanje se prav tako slabša v drugih članicah EU.
Ali obvladujete svoje poslovanje?
Avtor: Nika Sandera
Kontroling je sistematičen in učinkovit način spremljanja in obvladovanja poslovanja. Začne se s pripravo plana, nadaljuje s spremljanjem tekočih rezultatov in analizo odstopanj ter zaključi s sprejetjem ukrepov za izboljšanje.
Kako do kredita?
Avtor: Igor Kadunc
Franšize
Uvoz franšize iz Bosne
Avtor: Igor Pavlin
Franšiziji morajo biti kreativni
Avtor: Nives Pahor
Ključna prednost franšiznega sistema so nižji stroški širitve, saj stroški za odprtje nove trgovine hitro nanesejo 100 tisoč evrov, ugotavlja Mojca Gabrovšek, ki ima trgovino z izdelki za otroke.
Mobilni kava bar
Kje dobiti podatke o franšizah
Avtor: Igor Pavlin
Vrhunske znamke s popustom
Svetovalec
Konkurenčna prepoved in konkurenčna klavzula
Avtor: Boštjan J. Turk
Konkurenčna prepoved velja avtomatično za vse delavce v delovnem razmerju, o konkurenčni klavzuli pa se morata delodajalec in delavec izrecno dogovoriti.
Do kdaj velja patent?
Avtor: Dušan Borštar
Podjetnikov opomnik za avgust
Posebnosti pri vračilu plačanega DDV
Avtor: Mojca Kunšek
Zakon davčnim zavezancem omogoča uveljavljanje vračila plačanega davka na dodano vrednost. Poglejmo, kakšen je postopek za pravne in kakšen za fizične osebe.
Letni dopust za otroke
Avtor: Svetko Praštalo
Druge rubrike
Digitalni marketing v vsako podjetje!
Avtor: Vlado Kadunec
Slovenija je po uporabi interneta pri vrhu držav EU-ja, njegova uporaba za poslovne namene pa je na repu. Ker so podjetja premalo ambiciozna, ne izkoriščajo digitalnih medijev in izgubljajo ogromne priložnosti, meni Zoran Trojar, direktor podjetja Sonce.net.
Kdo je podjetnik?
Avtor: Primož Kaučič
Ne čudite se - politiki odgovora ne vedo.
Mali velikani
Avtor: Barbara Potrata
V času globalnega gospodarstva marsikatera uspešna in spoštovana podjetja ne želijo biti velika, ampak veličastna. In zato zavestno ostajajo mala.
Volja do govorjenja in nastopanja v poslovnem svetu
Avtor: Zdravko Zupančič
Kaj storiti, kadar nas čaka govorni nastop, pa nimamo prave volje, da bi ga izpeljali?
Ko je malo prostora za sliko
Avtor: Jaka Žorž
Dovolj prostora za prihodnost in zgodovino
Avtor: Jaka Žorž
Učinkovito pomeni ekološko
Avtor: Stanko Levičar
Zakaj bi si delali odvečne stroške in obremenjevali okolje s papirnatimi katalogi in naročilnicami, če lahko večino zadev hitreje in preprosteje opravite elektronsko?
Plačilna nedisciplina spet na pohodu?
Avtor: Nives Pahor
Plačilna disciplina se je v zadnjih letih izboljšala, zadnji podatki pa kažejo ponovno poslabšanje. Stanje se prav tako slabša v drugih članicah EU.
Idealni davki so pravljica za odrasle
Avtor: Jelka Zupanič
… vrnjena, a na 20 tisoč evrov omejena davčna olajšava za investicije v opremo tik pred volitvami, pa predvsem priznanje vlade, da je s svojim raziskovalno-razvojnim davčnim eksperimentom v letu 2007 dokazala, komu je tovrsten razvoj dostopen.
Kmetijski sejmi
Avtor: Borut Jerše
Predstavljamo nekaj najpomembnejših kmetijskih sejmov v Evropi.
Tikanje ali vikanje?
Avtor: Bojana Košnik
Če poznamo osnovna pravila glede tikanja in vikanja, si lahko prihranimo marsikatero neprijetnost.
Mobilniki, ki stavijo na videz
Avtor: Jaka Žorž
Poceni imenitneži
Avtor: Jaka Žorž
Kompakten fotoaparat za najzahtevnejše
Avtor: Jaka Žorž
Kaj stranke obljubljajo podjetnikom
Avtor: Primož Kaučič
Velika Podjetnikova predvolilna anketa
Doma
Tržimo tisočim, mislimo na enega
Avtor: Bojan Straže
Namen neposrednega trženja ali direktnega marketinga ni večanje prepoznavnosti ali ugleda. Neposredno trženje je namenjeno povečanju prodaje, zato je še posebno primerno za mala podjetja, ki ne želijo zapravljati denarja za drage oglaševalske akcije brez merljivega rezultata.
Najbolj poučna lekcija z državnega prvenstva v direktnem marketingu
Avtor: Aleš Lisac
Letos je bilo organizirano že drugo državno prvenstvo v direktnem marketingu, ki poteka tako, da tekmovalci prodajajo resnične izdelke in storitve. Iz prodajnih rezultatov pri posameznih nalogah se lahko marsičesa naučimo.
Ko pri direktnem marketingu 1 + 1 postane 3
Avtor: Robert Rolih
S kombiniranjem metod direktnega marketinga lahko dosežete tiste stranke, ki jih običajno ne pritegnete.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *