Podjetnik junij 2011
Ideje
Otroško mesto
Prodaja ekoloških krst
Pametni hranilnik
Kopalne ladje
Kondom ali ključ USB?
Gojenje pikapolonic
Nočitev v zaporu
Zabrenkaj na majico!
Priročen nadomestek
Učitelj kartanja
Biti podjetnik
Gospodar sesalnikov in Postojnske jame
Avtor: Vlado Kadunec
Marjan Batagelj je tipičen serijski podjetnik. Ko uspe v eni dejavnosti, najde izziv v drugi. Zdaj postavlja na noge Postojnsko jamo.
Podjetnik, ki raznaša srečo
Avtor: Vlado Kadunec
Američan Tony Hsieh je od otroških let sanjal, ne, bil je celo prepričan, da bo v življenju 'naredil' denar. Veliko denarja. To mu je s prodajo svojih podjetij tudi uspelo.
Izkušnje
Gospodar sesalnikov in Postojnske jame
Avtor: Vlado Kadunec
Marjan Batagelj je tipičen serijski podjetnik. Ko uspe v eni dejavnosti, najde izziv v drugi. Zdaj postavlja na noge Postojnsko jamo.
V čem se razlikujemo od uspešnih
Avtor: Urša Češnjaj
Singapur, ki je po marsičem primerljiv s Slovenijo, dokazuje, da je za razvoj potrebna kontinuiteta, ne pa stalno poseganje države v gospodarstvo z vedno drugačnimi cilji in interesi.
Zabloda zablode
Avtor: Robert Ličen
Pokojninska reforma je nujna, a ne taka, kot jo je predlagala vlada.
Kako spodbuditi inovativnost v podjetju
Avtor: Primož Kaučič
Inovativnega podjetja se ne zgradi tako, da se postavi škatla za zbiranje idej in zaposli človeka, ki bo odgovoren za inovativnost, pravi podjetnik in predavatelj Andrej Pompe.
Podjetnik, ki raznaša srečo
Avtor: Vlado Kadunec
Američan Tony Hsieh je od otroških let sanjal, ne, bil je celo prepričan, da bo v življenju 'naredil' denar. Veliko denarja. To mu je s prodajo svojih podjetij tudi uspelo.
Ni inovacij, ni konkurenčnosti
Avtor: Primož Kaučič
Ni res, da mala podjetja niso sposobna razvijati velikih inovacij. Bolj je vprašanje, ali si tega želijo.
Podjetje lahko tudi kupite
Avtor: Cvetka Peršak
Nakup delujočega podjetja je lahko dober način vstopa v podjetništvo ali širitve obstoječe dejavnosti. Uspešen pa je le, če se nanj dobro pripravite.
Študenti prinašajo sveže ideje
Avtor: Martina Budal
Na Fakulteti za management so podiplomski študenti po metodi dizajnerskega razmišljanja iskali rešitve za izzive štirih primorskih podjetij. Splačalo se je, pravijo v podjetjih.
Prevzemi in pripojitve
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Prevzemi so tudi med malimi podjetji nekaj zelo običajnega. Toda v praksi se jih veliko ponesreči, zlasti ko kupec s prevzemom vstopa v drugo dejavnost.
Boljša komunikacija, večja prodaja
Avtor: Marjan Bradeško
Če vas bodo stranke razumele, bodo kupile (več!).
Konkurenčnost ostaja slaba
Avtor: Primož Kaučič
Tudi na letošnji lestvici nacionalne konkurenčnosti smo se uvrstili med zadnjo deseterico držav. Lestvica kaže, kaj nas čaka dolgoročno.
Zastarela zakonodaja, a nove ni
Avtor: Vlado Kadunec
Delodajalci nestrpno pričakujejo predlog novega zakona o delovnih razmerjih, ki ga vlada že dolgo obljublja, a ga še kar ni. Si bo upala tvegati nov referendum?
Inovativni so uspešnejši
Avtor: Primož Kaučič
Inovativna podjetja rastejo hitreje, hitreje povečujejo prihodke, število zaposlenih in dodano vrednost. Kljub temu je samo četrtina slovenskih malih podjetij inovativnih.
Partnerstvo za prebojne izdelke
Avtor: Matej M. Peternelj
Če nove izdelke razvijate sami in samo znotraj podjetja, imate vse manj možnosti za uspeh na trgu. Danes so uspešni tisti, ki znajo v razvoj povezati podjetja iz različnih dejavnosti.
Prodajamo, v kar verjamemo
Avtor: Metka Nograšek
Družina Žnidaršič prodaja biološko pridelano hrano za domače živali. Lep posel, pa tudi težak.
Zeleno je donosno
Avtor: Mija Repovž
V podjetjih Plan-net in Vizualne komunikacije comTEC so konkurenčnost povečali z naložbami v učinkovito rabo energije. Zdaj imajo manjše stroške, večje prihodke in večji ugled pri strankah.
Tikanje ali vikanje – to je zdaj vprašanje!
Avtor: Nikolaj Mejaš
Kako do več potencialnih strank?
Avtor: Matej M. Peternelj
Ko se na vas obrne določena stranka, ugotovite njene značilnosti in preverite, koliko je na trgu ljudi s podobnim profilom. Vsaka posamezna stranka je namreč lahko tipičen predstavnik določenega segmenta z nekaj sto ali tisoč podobnimi predstavniki.
Stara znamka za nove čase
Avtor: Martina Budal
Skoraj dve desetletji po zatonu nekdaj uspešne znamke smučarskih oblačil Toper, je podjetnik Drago Janičijević znamki spet vdihnil življenje. S prenovljeno blagovno znamko želi osvojiti stare trge.
Poznate motive svojih strank?
Avtor: Franka Bertoncelj
Večina ljudi rada kupuje, nihče pa ne mara, če se mu nekaj prodaja. Preden začnete stranki kaj ponujati, spoznajte njene motive za nakup.
Denar & finance
Zastaranje terjatev
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Zastaranje terjatev pomeni, da upnik ne more več terjati izpolnitve terjatve od dolžnika in ga torej tudi ne more tožiti.
Posojilo lastnemu podjetju
Avtor: Igor Kadunc
Podjetje lahko tudi kupite
Avtor: Cvetka Peršak
Nakup delujočega podjetja je lahko dober način vstopa v podjetništvo ali širitve obstoječe dejavnosti. Uspešen pa je le, če se nanj dobro pripravite.
Amortizacija rabljenega stroja
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
Tudi pekarna ima lahko franšizo
Avtor: Petra Mauer
Družina Blatnik si je zastavila jasen cilj – z blagovno znamko HappyPek želi postati sinonim za domačnost, gostoljubje in tradicionalnost pridelovanja kruha. In razviti franšizni sistem.
Wok to Walk
Več kot le kava
Franšizing in protimonopolna zakonodaja
Avtor: Igor Pavlin
Svetovalec
Zastaranje terjatev
Avtor: Tatjana Dežman Markič
Zastaranje terjatev pomeni, da upnik ne more več terjati izpolnitve terjatve od dolžnika in ga torej tudi ne more tožiti.
Delovna dovoljenja za tujce
Avtor: Mojca Kunšek
Novi zakon o zaposlovanju in delu tujcev je prinesel nekaj dodatnih obveznosti za delodajalce, ki zaposlujejo tujce, pa tudi višje kazni.
Podjetnikov opomnik za junij
Franšizing in protimonopolna zakonodaja
Avtor: Igor Pavlin
Amortizacija rabljenega stroja
Avtor: Lidija Robnik
Tikanje ali vikanje – to je zdaj vprašanje!
Avtor: Nikolaj Mejaš
(Ne)Zakonite odpovedi delovnih razmerij
Avtor: Boštjan J. Turk
Primera dveh delodajalcev kažeta, da je treba biti pri odpovedih delovnih razmerij zelo pazljiv. Še zlasti, ko je razlog za odpoved nesposobnost delavca.
Prihaja nov tip podjetja – so.p.
Avtor: Mojca Kunšek
Prihodnje leto bomo dobili socialna podjetja, katerih motiva bosta neprofitnost in družbeno koristno delovanje. Kakšne zahteve postavlja novi zakon?
Zaposlovanje študentov
Avtor: Alenka Maher
Posojilo lastnemu podjetju
Avtor: Igor Kadunc
Je pogodba obvezna?
Avtor: Boštjan J. Turk
Druge rubrike
Konkurenčnost ostaja slaba
Avtor: Primož Kaučič
Tudi na letošnji lestvici nacionalne konkurenčnosti smo se uvrstili med zadnjo deseterico držav. Lestvica kaže, kaj nas čaka dolgoročno.
Zastarela zakonodaja, a nove ni
Avtor: Vlado Kadunec
Delodajalci nestrpno pričakujejo predlog novega zakona o delovnih razmerjih, ki ga vlada že dolgo obljublja, a ga še kar ni. Si bo upala tvegati nov referendum?
Uporabniška elektronika
Avtor: Esad Jakupović
Uporabniška elektronika, včasih smo jih rekli tudi zabavna elektronika, je izjemno obetaven trg, ki po krizi spet raste. Predstavljamo nekaj novosti, ki jih bodo prikazali na največjem sejmu v Berlinu v septembru.
Pošiljanje faksov kar prek e-pošte
Avtor: Bor Trček
Novi iMaci za popolno delo na domu
Avtor: Bor Trček
Zaslon 3D in upravljanje dokumentov z mobilnikom
Avtor: Bor Trček
Pozdrav poletju, pozdrav mornarjem
Avtor: Renata Rudolf
Lahkoten trendovski slog s pridihom svežega in nasmejanega poletja. Klasika v modro-belem nikoli ne zataji.
Spletni trendi (z učinkom)
Avtor: Rok Hrastnik
Pri spletnem nastopu pozabite na umetniško izživljanje – najbolj vroč trend je osredotočenost na rast in dobičke.
V čem se razlikujemo od uspešnih
Avtor: Urša Češnjaj
Singapur, ki je po marsičem primerljiv s Slovenijo, dokazuje, da je za razvoj potrebna kontinuiteta, ne pa stalno poseganje države v gospodarstvo z vedno drugačnimi cilji in interesi.
Zabloda zablode
Avtor: Robert Ličen
Pokojninska reforma je nujna, a ne taka, kot jo je predlagala vlada.
Z naprstno miško do lažjega manevriranja
Avtor: Bor Trček
Majhen, a zmogljiv
Avtor: Bor Trček
Prenosen in brezžičen zunanji trdi disk
Avtor: Bor Trček
Jaz pa že nisem za staro šaro!
Avtor: Gašper Predanič
Telo pripravimo na športne in druge fizične aktivnosti ne samo s treningom, ampak tudi s primerno prehrano, predvsem z obrokom neposredno pred aktivnostjo.
Trendi pri oblikovanju poslovnih prostorov
Avtor: Nina Belopavlovič
V sodobnih pisarnah skoraj ni več temnega pohištva, masivnega lesa in furnirja, veliko pa je bele barve, usnja, tekstila in drugih mehkih materialov.
Zeleno je donosno
Avtor: Mija Repovž
V podjetjih Plan-net in Vizualne komunikacije comTEC so konkurenčnost povečali z naložbami v učinkovito rabo energije. Zdaj imajo manjše stroške, večje prihodke in večji ugled pri strankah.
Doma
Inovativni so uspešnejši
Avtor: Primož Kaučič
Inovativna podjetja rastejo hitreje, hitreje povečujejo prihodke, število zaposlenih in dodano vrednost. Kljub temu je samo četrtina slovenskih malih podjetij inovativnih.
Partnerstvo za prebojne izdelke
Avtor: Matej M. Peternelj
Če nove izdelke razvijate sami in samo znotraj podjetja, imate vse manj možnosti za uspeh na trgu. Danes so uspešni tisti, ki znajo v razvoj povezati podjetja iz različnih dejavnosti.
Kako spodbuditi inovativnost v podjetju
Avtor: Primož Kaučič
Inovativnega podjetja se ne zgradi tako, da se postavi škatla za zbiranje idej in zaposli človeka, ki bo odgovoren za inovativnost, pravi podjetnik in predavatelj Andrej Pompe.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *