Podjetnik september 2009
Ideje
Hotelske sobe v kontejnerjih
E-obvestila o vremenskem vplivu na zdravje
Čiščenje ananasa ne bo več problem
Unikatne torbe
Ionska krtača za hišne ljubljenčke
Eko avtobus za luksuzno mestno vožnjo
Brezplačne ure fitnesa za brezposelne
Stilska protipožarna zaščita
Bančni avtomat za otroke
Peka slaščic za posebne priložnosti
Biti podjetnik
Usmeriti se je treba v Afriko in Azijo
Avtor: Boris Šavle
Edvard Progar želi s svojo skupino podjetij postati vodilni svetovni dobavitelj opažnih sistemov za gradbeništvo. Pred krizo je imel za cilj pol milijarde evrov prihodkov v letu 2015.
Erwin Franz Müller – kralj drogerij
Avtor: Lidija V. Bricelj
Skrivnostni Nemec, ki zaradi trmoglavosti v poslu ne more biti vzor mladim podjetnikom, je kljub temu zgradil evropski drogerijski imperij.
Izkušnje
Usmeriti se je treba v Afriko in Azijo
Avtor: Boris Šavle
Edvard Progar želi s svojo skupino podjetij postati vodilni svetovni dobavitelj opažnih sistemov za gradbeništvo. Pred krizo je imel za cilj pol milijarde evrov prihodkov v letu 2015.
Kaj nas uči recesija?
Avtor: Vlado Kadunec
Razmišljanja o tem, kaj se lahko vsi skupaj naučimo od recesije in še zlasti, kaj bi se morali naučiti podjetniki.
Preskok v umetninah iz voska
Avtor: Metka Nograšek
Lahko ga imenujete umetnik, obrtnik ali pa podjetnik. Nekateri mu pravijo tudi mojster.
Krediti, naročila, plačila
Avtor: Primož Kaučič
Lahko sicer upate, da bo država odpravila plačilno nedisciplino, a do takrat raje intenzivno iščite kupce, ki vam bodo zanesljivo plačali.
Poslovni načrt za krizo
Avtor: Cvetka Peršak
Podjetja so ves čas izpostavljena kriznim dogodkom, zato je treba ravnanje v času krize predvideti že v poslovnem načrtu. Samo tako lahko krizo izkoristimo v svoje dobro.
Naporna sodelavka
Avtor: Franka Bertoncelj
Sin in oče
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Zakaj velika podjetja vse merijo, mala pa ne?
Avtor: dr. Sara Brezigar
Podjetja, ki vse vedo in jim zato ni treba nič meriti in analizirati, ostanejo vedno majhna.
Lastna blagovna znamka
Avtor: Boris Šavle
Včasih je treba za uspeh kakšno pravilo strokovnjakov prekršiti. To velja tudi pri snovanju lastne blagovne znamke, dokazujejo v podjetju Mines team.
Prodajte več!
Avtor: Borut Dretar
Prodajo lahko povečamo tako, da poiščemo nove kupce ali obstoječim kupcem prodamo več. Slednje je precej preprosteje, saj svoje kupce vendar poznamo! Pa jih res?
Protidobave odpirajo trge
Avtor: Dušan Bevc
Vsak tuj dobavitelj opreme, ki z državo sklene večji posel, je dolžan slovenskemu gospodarstvu zagotoviti korist. In tu nastane priložnost za podjetja.
Dobre prakse preteklosti ali »še pomnite tovariši«
Avtor: Igor Antauer
Nekoč smo že znali spodbujati samozaposlovanje. Zakaj se zdaj spet učimo od začetka?!
Erwin Franz Müller – kralj drogerij
Avtor: Lidija V. Bricelj
Skrivnostni Nemec, ki zaradi trmoglavosti v poslu ne more biti vzor mladim podjetnikom, je kljub temu zgradil evropski drogerijski imperij.
7 poslov, ki jih lahko začnete doma
Avtor: Nives Pahor
Šli bi na svoje, pa nimate denarja za najem poslovnega prostora. Nič hudega, začnete lahko na svojem domu.
Informacije o sistemih kakovosti
Avtor: Emilija Bratož
Novinec kvari odnose
Avtor: Franka Bertoncelj
Napake pri selekciji
Avtor: Franka Bertoncelj
Bi zaposlili osebo, ki vam na prvi pogled ni všeč? Ali tisto, ki se v prejšnji službi ni izkazala? Morda pa stvar le ni tako preprosta.
Pet največjih napak pri prodaji
Avtor: Robert Rolih
Zaradi recesije se je trg spremenil, psihologija strank se je spremenila. Ali so se spremenili tudi vaši prijemi pri prodaji?
Zmagujejo hitri, ki jedo počasne
Avtor: Primož Kaučič
Če menite, da so nasveti marketinških gurujev preveč preprosti, da bi delovali, preberite, zakaj se motite.
Kako si pridobiti in obdržati zaupanje
Avtor: Marjan Bradeško
Na trgu ne zmaga vedno najcenejši, najboljši, najhitrejši. Zmaga tisti, ki mu kupci zaupajo.
Denar & finance
Poslovni načrt za krizo
Avtor: Cvetka Peršak
Podjetja so ves čas izpostavljena kriznim dogodkom, zato je treba ravnanje v času krize predvideti že v poslovnem načrtu. Samo tako lahko krizo izkoristimo v svoje dobro.
Katera kilometrina je prava?
Avtor: Lidija Robnik
Kontrole na kraju samem
Avtor: Kristjan Dolinšek
Podjetje, ki pridobi sredstva iz strukturnih skladov, mora računati na temeljite preglede, ki ga čakajo v času izvajanja projekta.
Kaj gre v pokojninsko osnovo?
Avtor: Lidija Robnik
Franšize
V franšizingu nič novega
Avtor: Primož Kaučič
V Sloveniji zanimanje za franšizing med podjetniki stagnira, zgodb o uspehu naših franšiz na tujih trgih nimamo, odhajajo celo uveljavljene tuje verige.
Začnite z natančno analizo franšize
Avtor: Nives Pahor
Ena najpomembnejših nalog, preden se odločite za pristop k določeni franšizni verigi, je temeljita analiza njenega poslovanja in njene ponudbe. Na kaj morate biti še zlasti pozorni?
Sončna energija »made in Spain«
Otroci in ljubezen do učenja
Nekateri uspešno, drugi manj
Avtor: Nives Pahor
Kaj je nastalo iz štirih franšiznih sistemov, o katerih smo pisali v preteklih letih?
Restavracija ali kino?
Pasja šola po avstralsko
Bar za ljubitelje jogurta
Svetovalec
Informacije o sistemih kakovosti
Avtor: Emilija Bratož
Kaj gre v pokojninsko osnovo?
Avtor: Lidija Robnik
Naporna sodelavka
Avtor: Franka Bertoncelj
Sin in oče
Avtor: dr. Jaka Vadnjal
Od 1. januarja DDV po novih pravilih
Avtor: Mojca Kunšek
Zaradi uvedbe evropske direktive nas že čez nekaj mesecev čakajo pomembne spremembe pri davku na dodano vrednost.
Katera kilometrina je prava?
Avtor: Lidija Robnik
Delitev patentnih pravic
Avtor: Dušan Borštar
Novinec kvari odnose
Avtor: Franka Bertoncelj
Na kaj paziti pri e-pogodbah?
Avtor: Boštjan J. Turk
Če pogodba ni ročno podpisana, ne pomeni, da ne velja.
Podjetnikov opomnik za september
Druge rubrike
Poslovne vizitke
Avtor: Bojana Košnik
S poslovno vizitko se predstavimo novim poslovnim partnerjem, zato se izdelave vizitke ne lotimo z levo roko.
Fotoaparat s projektorjem
Avtor: Jaka Žorž
Mobilnik ali šminka
Avtor: Jaka Žorž
Navigacija z Applovim iPhonom
Avtor: Jaka Žorž
Da bosta računalnik in internet delovala
Avtor: Marjan Bradeško
Če nimate v podjetju zaposlenega računalniškega strokovnjaka, je pogosto bolje, da upravljanje informacijske infrastrukture v celoti zaupate zunanjemu izvajalcu in o računalnikih ne razmišljate več.
7 poslov, ki jih lahko začnete doma
Avtor: Nives Pahor
Šli bi na svoje, pa nimate denarja za najem poslovnega prostora. Nič hudega, začnete lahko na svojem domu.
Probiotični izdelki
Avtor: dr. Tanja Pajk Žontar
Nekateri probiotični izdelki res »delujejo«, drugi ne. A kateri so učinkovitejši z embalaže ne moremo izvedeti.
Oddaljeno delo s strankami
Avtor: Jaka Žorž
Novo obdobje videokonferenc
Avtor: Jaka Žorž
Prenosnik za povezan svet
Avtor: Jaka Žorž
Dobre prakse preteklosti ali »še pomnite tovariši«
Avtor: Igor Antauer
Nekoč smo že znali spodbujati samozaposlovanje. Zakaj se zdaj spet učimo od začetka?!
Kontrole na kraju samem
Avtor: Kristjan Dolinšek
Podjetje, ki pridobi sredstva iz strukturnih skladov, mora računati na temeljite preglede, ki ga čakajo v času izvajanja projekta.
Doma
V franšizingu nič novega
Avtor: Primož Kaučič
V Sloveniji zanimanje za franšizing med podjetniki stagnira, zgodb o uspehu naših franšiz na tujih trgih nimamo, odhajajo celo uveljavljene tuje verige.
Začnite z natančno analizo franšize
Avtor: Nives Pahor
Ena najpomembnejših nalog, preden se odločite za pristop k določeni franšizni verigi, je temeljita analiza njenega poslovanja in njene ponudbe. Na kaj morate biti še zlasti pozorni?
Nekateri uspešno, drugi manj
Avtor: Nives Pahor
Kaj je nastalo iz štirih franšiznih sistemov, o katerih smo pisali v preteklih letih?
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *